Miałeś po lifcie środka?
Miałeś po lifcie środka?
Wnętrze miałem już z okrągłymi dyfuzorami ale to nie świadczy o wersji po FL. FL miał miejsca w roczniku 1998-1999. Wersje z płaską kratką nawiewu wewnątrz to pierwsze TS'y z roczników 1996, czyli pierwsze egzemplarze 145 z TS'ami. Elektryczne otwieranie szło w parze m.in. z klimatyzacją. Co śmieszniejsze pakiet elektryki w mojej 145 był znaczny - praktycznie brakowało tylko otwierania bagażnika do pełnego kompletu i rozważałem jego założenie. Jednak linka miała to do siebie, że była niezawodna, więc porzuciłem pomysł, głównie ze względu na sporo zabawy ze sztukowaniem instalacji, wymianą panelu zegara że o szukaniu siłownika nie wspomnę, choć ostatnio kilka razy na allegro używki się pojawiały. W ASO nowy to około 250 zł jak dobrze pamiętam, jak kogoś interesuje mogę sprawdzić co na ten temat mówi ePER![]()
Pozdrawiam
Zbyszek
Lancia Phedra 2.2 JTD 2003 była AR 145 1.6 TS 1997
Z moich informacji wynika, że linka pojawiła się dopiero po pełnym lifcie. Siłownik oryginalny kupiłem za 30zł![]()
Jak widać rocznik 1997 takim nie był, więc to niezbyt dobra informacja. To opcja a nie kwestia rocznika i to jest pewne. W ePER występuje zarówno linka jaki siłownik we wszystkich wersjach. Jak wyszukuję po VIN'ie mojej 145 linka jest w standardzie, więc siłownik jest to wyposażeniem dodatkowym w przypadku mojego rocznika i starszych. W przypadku roczników do 1996 czyli wersji U1 jest to standard i w tej wersji nie ma linki![]()
Ostatnio edytowane przez aquarius01 ; 16-03-2012 o 15:13
Pozdrawiam
Zbyszek
Lancia Phedra 2.2 JTD 2003 była AR 145 1.6 TS 1997
Pokaż mi 145 po pełnym lifcie z tym guzikiem.
Pany, a ja nie mam ani linki, ani przyciskuWychodzi na to, że otwierania bagażnika z kabiny nie było w standardzie w ogóle
![]()
los3r ja tez nie mambogatsze wersje boxerow mialy ten elektromagnes
If you just let me I'll find a way
To ease your mind and for you to stay
And I will untie all the ropes
It's hard for me but believe me, I'm trying.
Silniczek na miejscu, przewody od sterownika centralnego pociągnięte, przekaźnik założony, wszystko dopięte na ostatni guzik, no prawie... Otóż na końcu cięgna od siłownika musi być taki plastik, który wkłada się razem z cięgnem do otworu w zamku żeby go otwierał, bez tego się nie da. W ASO mają tylko po 10szt. tych plastików, na szczęści są po 1,16zł za sztukę więc 11,6zł mnie nie zbawiW przyszłym tygodniu będę już je miał i zdam relacje jak to działa
![]()
Plasticzek założony, no ale jednak dupa. Cięgno jest tak jakby za krótkie i nie moge zamknać pokrywy bagażnika.. Próbowałem wszystkiego, regulowałem nawet zamek i nic. Jak to możliwe skoro siłownik jest fabryczny?
czyli twój zamek jest tak jakby ciągle w pozycji otwartej, dobrze myśle? To jest spowodowane tym że drut w położeniu początkowym zbyt mocno trzyma zamek i ten nie moze sie zamknąc. Ale powodów na odległość nie określe.
jeśli w odpowiednie miejsca przykreciłes siłownik to powinno pasować no ale jak widać. A nie da się przesunąc siłownika lekko na śrubach?
Masz zniszczony lakier w swoim aucie???
Chętnie pomogę
Szczegóły:
http://www.forum.alfaholicy.org/wiel...ml#post1379105