Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: Układ hydrauliczny-sprzęgło

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar Andy1970
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Płaza/Chrzanów/Małopolska
    Auto
    164 V6
    Postów
    696

    Domyślnie

    Cytat Napisał boss_do Zobacz post
    Mam jeszcze cichą nadzieję że może to nie sprzęgło, tylko np kwestia odpowietrzenie układu hydraulicznego i wymiany płynu. Może ktoś napisze, że miał podobny objaw przy dość niskim przebiegu i to pomogło. Ale to tylko taka mała nadzieja
    godol - rzeczywiście za tyle roboty nie dużo wzięli.
    Nie ma się co łudzić kolego. Trzeba robić sprzęgło.
    AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
    AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
    AR 164 3.0 V6 - sprzedam części

  2. #12
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar boss_do
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Brera 3.2 V6 Q4; 147 1.6 TS; GTV 2.0 TS
    Postów
    131

    Domyślnie

    Dzięki wielki Przez kilka ostatnich dni pytałem, dzwoniłem... W 4X4 ze stałym napędem rzeczywiście sprzęgło pada szybciej. W okolicach 100 tys na 10 aut w 9 jest robione Tak więc zabieram się za wymianę... Pozdrawiam

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    Saab 900 LPT classic & BMW 318d F30
    Postów
    212

    Domyślnie

    Napisz jak już będzie po wszystkim czy pomogło no i jaki był stan dwumasy.

  4. #14
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar boss_do
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Brera 3.2 V6 Q4; 147 1.6 TS; GTV 2.0 TS
    Postów
    131

    Domyślnie

    Ok, napisze. Sam jestem ciekawy jak z dwumasem będzie. I szczerze powiem nie mogę się doczekać różnicy (z tego co czytałem jest ogromna) po wymianie.

    ---------- Post added at 12:38 ---------- Previous post was at 12:35 ----------

    Jeszcze jedno pytanie: jaki producent dostarczał dwumas pod pierwszy montaż? Valeo? Jak ktoś wie, proszę o info.

    Z góry dziękuję

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar siapek
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    W-wa Centralna
    Auto
    147 JTD 16V TI
    Postów
    745

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krusz Zobacz post
    Generalnie w napędzie na 4 sprzęgło bardziej dostaje. Normalnie jak dodasz za dużo gazu i ruszysz, to skończysz z uślizgiem kół, w 4x4 palisz sprzęgło
    Jak się pojawiły Diesle w Subaru, to nagle połowa użytkowników popaliła sprzęgła i dwumasy bo ruszali z 1600-2000rpm, co w tym silniku oznaczało dość sporo momentu...
    TO jak tym ruszyć?

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 17-03-2013, 20:27
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-02-2013, 10:59
  3. Jak podniesc przod ?Podnosnik hydrauliczny
    Utworzone przez odzi w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 05-02-2012, 22:39
  4. Podnośnik hydrauliczny okolice Zabrza - pożyczy ktoś?
    Utworzone przez wiedzmaak w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-04-2011, 11:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory