Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 28

Temat: [156] pytanie o wariata i obroty

  1. #11
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    okolice siedlec
    Auto
    alfa 156 1998 1600 ts
    Postów
    201

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321
    odłaczenie immobilizera to jakies 5 - 10 minut pracy.
    - mam nadzieję że wiesz co chcesz zrobić.
    zrobił bym tak po ewentualnym zakupie dopiero.dlaczego? bo facet posiada do niej tylko jeden kluczyk z immobilliserem(z polamaną obudową- zapewne rozleci si za jakis czas) + drugi kluczyk zwykły- ktorym obecnie nie da sie odpalic auta. tak wiec istnieje ryzyko ze po rozpadnieciu/ zgubieniu jedynego klucza z immobiliserem miałbym unieruchomione auto na amen. A mam w planach wyjazd za granice wiec taka niespodzianka na obczyźnie nie jest mi potzrebna.Wolałbym niedopuścic do takiej sytuacji i dlatego sklaniam sie do odłączenia immobillisera.(myśle ze tańsza opcja niz dorobienie i zaprogramowanie w aso nowego kluczyka)

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_n5
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR147 1.9jtd16v, AR 159 1.9jtdm 8v
    Postów
    866

    Domyślnie

    co do punktu z obrotami posiadam druga alfe w zyciu i tak samo sie działo w obu alfach ,brat ma tez 156 i jest podobnie takze tym niema sie co przejmowac.

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Ja zamiast rozłączać immobilajzer zamówiłbym sobie kartę kodową i w tedy w sytuacjach podbramkowych (np. zgubienie jedynego kluczyka z immo) można odpalić auto stosując procedurę awaryjną
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  4. #14
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    okolice siedlec
    Auto
    alfa 156 1998 1600 ts
    Postów
    201

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156
    Ja zamiast rozłączać immobilajzer zamówiłbym sobie kartę kodową i w tedy w sytuacjach podbramkowych (np. zgubienie jedynego kluczyka z immo) można odpalić auto stosując procedurę awaryjną
    a w jaki sposób przeprowadza sie ta procedure awaryjna? dzieki za pomoc

    I pytanie do użytkowników alf - też wam wskazówka obrotomierza spada z obrotów nie całkiem płynnie, jak to jeden z kolegów napisał?

  5. #15
    Użytkownik Ogier Avatar Wierzba
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Giulietta 1.4 TCT i AR Spider 916 2.0 TS
    Postów
    186

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alfaauto
    2. zauwazyłem tez wg mnie problem ze zchodzeniem z obrotów (robiąć przegazówke na postoju). dało sie zauwazyć ze wskazówkia opadała wahnięciami, jakby skokami. obrazowo wygladało to tak: wkrecała sie ładnie na obroty ale spadała płynnie o 500-1000 obr/ min , nastepnie jakby sie minimalnie zatrzymywala"(dosłownie nachwilke ale zauwazalnie), i nastepnie o 500-1000 obr. w dół i tak az do obrotów jałowych. Dodam ze akustycznie nie słychac jakby sie obroty zawieszały tylko obserwując wskazówke. Wiecie co to moze być?
    ja bym sprawdził kilka rzeczy,
    - przepustnice - ew wyczyścił
    - silnik krokowy
    - przepływomierz

    co do karty to ja prawie zapłaciłem 120 zł ale się odnalazła u poprzedniego właściciela
    “You cannot be a true petrolhead until you’ve owned an Alfa Romeo – it’s like having really great sex which leaves you with an embarrassing itch.” – Jeremy Clarkson

  6. #16
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    okolice siedlec
    Auto
    alfa 156 1998 1600 ts
    Postów
    201

    Domyślnie

    widzę, ze opinnie na temat plynności schodzenia wskazówki obrotomierza sa podzielone....
    czekam na dalsze wypowiedzi....

  7. #17
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    okolice siedlec
    Auto
    alfa 156 1998 1600 ts
    Postów
    201

    Domyślnie

    widzę, ze opinnie na temat plynności schodzenia wskazówki obrotomierza sa podzielone....
    czekam na dalsze wypowiedzi....

  8. #18
    ViP Romeo Avatar Alfamaniak156
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Luboń
    Auto
    Seat Leon FR 186KM/413Nm - Lancia Y 1,2 8V 1998r/ 60KM
    Postów
    1,315

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal_n5
    co do punktu z obrotami posiadam druga alfe w zyciu i tak samo sie działo w obu alfach ,brat ma tez 156 i jest podobnie takze tym niema sie co przejmowac.
    Nie do końca się z tym zgadzam...Widocznie jest cos nie teges jak falują i w dłuzszym czasie moze sie to odbić negatywnie na silniku, spalaniu jak i nerwach Alfisty :mrgreen:

    Mi falowały dośc mocno, wyciągnałem przepustnicę, wyczyściłem ją + silniczek krokowy (na tyle ile mogłem do niego dojśc, bo za bardzo rozbieralny to on nie jest a nie chciałem połamac zatrzasków), wymieniłem świece, przewody, wyczyściłem płynem od instlacji elektrycznych przepływkę...i teraz czasami sie wahnie ale ogólnie jest spokój.

    Podejrzewam że powoli zębatki w krokowcu sie kończą (zacina sie czasami).

    Poczysć sobie to wszystko i zobacz co sie będzie działo...


    Pozdrawiam
    "Wiem że masz duszę. Masz Alfę - masz klasę" - Jeremy Clarkson
    Alfa Romeo 166 3.0V6 226 KM i uśmiech z twarzy nie schodzi
    Lancia Ypsilon 1,2 - Miejski przemieszczacz

  9. #19
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal_n5
    co do punktu z obrotami posiadam druga alfe w zyciu i tak samo sie działo w obu alfach ,brat ma tez 156 i jest podobnie takze tym niema sie co przejmowac.
    A posiadasz te samochody od wyjazdu z salonu, wtedy też obroty falowały? Miałem TSa owszem pojawiło się w nim falowanie przy przebiegu 60tys km, ale czyszczenie przepustnicy i zaworka odmy odpowietrzającej zlikwidowało problem
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156
    z salonu, wtedy też obroty falowały?
    Chcialem zauwazyc ze tu nie chodzi o falowanie wolnych obrotow tylko o ich skokowe schodzenie

    Trudno jest ocenic na odleglosc jak to w niej wyglada ale chyba nie ma sie co tym przejmowac

    Jakis czas temu byly tu 2 podobne watki

    Jeden na temat przygazowek na wolnych obrotach i tego ze po raptownym puszczeniu gazu silnik nie spada od razu z obrotow

    Drugi na temat skokowo dzialajacych obrotomierzy - brak idealnie plynnego schodzenia wskazowki obrotomierza po przygazowce Pare osob pisalo ze u nich cos takiego wystepuje
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

Podobne wątki

  1. Alfa 156 JTS klekot po wymianie wariata
    Utworzone przez termo001 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-11-2014, 22:08
  2. Szybkie pytanie o wariata
    Utworzone przez macieqy w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 17-03-2013, 19:47
  3. Wymiana rozrządu i wariata
    Utworzone przez alfastar w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 11-09-2012, 18:32
  4. Pytanie o obroty 1,9 jtd, 115 KM
    Utworzone przez Slawek3216 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-03-2011, 20:51
  5. Jtd pytanie o obroty
    Utworzone przez vinci w dziale 147
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 18-02-2010, 18:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory