Większość tutaj wie co to mobil jest i gdzie można go wsadzić. Ja na tym nawet frytek bym nie zrobił![]()
Większość tutaj wie co to mobil jest i gdzie można go wsadzić. Ja na tym nawet frytek bym nie zrobił![]()
AR 146 Ti Zender ...IN MY MEMORY... http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_belle/46348-czerwona_strzala_146_domin-14.html
AR 166 3.0 V6 Nero Volcano http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1509721
polecam rozebrac olej po mobilumozna sie
lekko zmartwić
ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam
http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html
Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv
skoro robiłeś remont generalny silnika to tak jak byś miał silnik z fabryki i go docierasz czyli zalej syntetykiem i po ok. 3tys. zrób wymiane na syntetyk no i oczywiście filtr oleju i płukanie silnika
Ja bym zalał Motula, czy Valvoline.
Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była
Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest
Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest
Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?
Polecam lekturę karty parametrów - lepkość ssie, TBN ssie, punkt zapłonu ssie, silnik ten olej też ssie.
Do docierania np. to wlej: http://www.topendpower.pl/p/pl/mille...+oils++5l.html
A potem np. to http://lucartoil.istore.pl/pl/valvol...10w-40-5l.html
Powszechnie wiadomo, że zużycie silnika postępuje wg krzywej Lorentza i zaniedbanie procesu docierania powoduje skrócenie okresu prawidłowej eksploatacji o jakieś 50%. Dlatego na docieraniu się nie oszczędza.
Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda
Ja polecam MOTUL 8100 X-CESS 5w40 i do tego koniecznie filtr KNECHT OC272 o ile dobrze pamiętam.Filtron i słaby olej(lotos) po generalce to do poloneza.
Ja bym zalał półsyntetyk na 2-3 000 km.
http://www.autosklep24.pl/pl/p/Olej-...-10W40-4L/9841
Potem wymiana na ten sam i kolejne 7000 km.
Następnie wymiana na
http://www.autosklep24.pl/pl/p/Olej-...G-5W40-4L/9851
lub
http://www.autosklep24.pl/pl/p/Olej-...-10W60-4L/9849
w tej chwili leje Racinga do AR Brery.
Gulf jest mało znanym olejem na Polskim rynku. Mają strategię marketingową polegającą na braku marketinguOferują bardzo dobry produkt w niskiej cenie. Nie ma reklam z Hołowczycem.
Oryginalnie zapakowane kartony dostaję bezpośrednio z Holandii. Olej nie jest rozlewany w PL.
Przejechałem setki tysięcy kilometrów na Gulf Tec Plus i to pod lawetami gdzie silnik był maksymalnie obciążony.
niedługo to tu przeczytam chyba, żeby silnik docierać na samym militecu![]()
Panowie kazdy leje to co chce a tak wogóle to pracuje zemną koega który ma od nowosci 146 1.6 ts z 1998 r i wymieilismy sie troszke zdaniami na temat AR i on po zakupie auta z salonu przez 4 sezony jezdził na seleni a potem do tej pory jezdzi na Lotos 10W40 dla 70 % polakow to jest jedno wielkie gówno a on juz tyle lat na tym jezdzi i jest wszysto ok silnik cichutki czysciutki bez wyciekow nie kopci i nie łyka oliwki i kolego 2 razy w miesiacu od 2004 jezdzi do córki do niemiec i co wy nato ?![]()