To że u nich to występuje nie znaczy że jest to prawidłowe i normalne działanie.
To że u nich to występuje nie znaczy że jest to prawidłowe i normalne działanie.
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Maciek-156,
Ale nie znaczy to rowniez ze jest to awaria wymagajaca jakiejkolwiek ingerencji bo problem moze kryc sie w przycinajacej wskazowce obrotomierza lub jakims niedomaganiu impulsatora
Na cos takiego swiadczy fakt ze na sluch silnik schodzi z obrotow rowniutko
NO ale wiadomo takie rzeczy nalezy sprawdzic naocznie bo powodem moze byc rowniez przycinajaca sie linka gazu lub brudna przepustnica
Silniczek krokowy raczej bym wykluczyl
No właśnie - na słuch nie wychwytuje aby obroty sie podwieszały, ale te zatrzymania wskazowki sa tak krótkie, ze watpie aby amatort usłyszał czy faktycznie obroty na moment zawisły.widać to jednak na wskazówce jak juz opisałem. Na biegu jałowym raczej utrzymuje stałe obroty, choć moze czasami(założona jest instalacja brc sequent i czasem potrafiła spaść przy przełączaniu między rodzajem zasilania tak do jakiś 600 obr/min, po czym ustalały sie na właściwym poziomie)Napisał Szef
Ogólnie panowie bardziej siedzicie w temacie wiec moze podpowiecie czy warta jest swojej ceny: jest to rok 1998 - 1.8 ts. przebieg podany około 140 tys (Choć po wytarciu skórzanej kierownicy i skórzanej gałki begów na której brak już schematu sadze zejest wiekszy- widziałem inny model i tam przy tym przebiegu te elementy były sporo mniej zniszczone)cena 14000 zł. samochód jest bezwypadkowy ale moim zdaniem troche trzeba przy nim podłubać. do wymiany na dzień dobry : wariator,4* łacznik stabilizatora, pare uszczelniaczy w silniku, cos z tymi obrotami,lakier też idealny nie jest- sporo zadrapań.korozji - chyba brak. Tyle na dzieńdobry- co jeszcze to by wyszło w praniu.
Za drogo jak na ten rocznik i stan
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
No właśnie - na słuch nie wychwytuje aby obroty sie podwieszały, ale te zatrzymania wskazowki sa tak krótkie, ze watpie aby amatort usłyszał czy faktycznie obroty na moment zawisły.widać to jednak na wskazówce jak juz opisałem. Na biegu jałowym raczej utrzymuje stałe obroty, choć moze czasami(założona jest instalacja brc sequent i czasem potrafiła spaść przy przełączaniu między rodzajem zasilania tak do jakiś 600 obr/min, po czym ustalały sie na właściwym poziomie)Napisał Szef
Ogólnie panowie bardziej siedzicie w temacie wiec moze podpowiecie czy warta jest swojej ceny: jest to rok 1998 - 1.8 ts. przebieg podany około 140 tys (Choć po wytarciu skórzanej kierownicy i skórzanej gałki begów na której brak już schematu sadze zejest wiekszy- widziałem inny model i tam przy tym przebiegu te elementy były sporo mniej zniszczone)cena 14000 zł. samochód jest bezwypadkowy ale moim zdaniem troche trzeba przy nim podłubać. do wymiany na dzień dobry : wariator,4* łacznik stabilizatora, pare uszczelniaczy w silniku, cos z tymi obrotami,lakier też idealny nie jest- sporo zadrapań.korozji - chyba brak. Tyle na dzieńdobry- co jeszcze to by wyszło w praniu.
No właśnie - na słuch nie wychwytuje aby obroty sie podwieszały, ale te zatrzymania wskazowki sa tak krótkie, ze watpie aby amatort usłyszał czy faktycznie obroty na moment zawisły.widać to jednak na wskazówce jak juz opisałem. Na biegu jałowym raczej utrzymuje stałe obroty, choć moze czasami(założona jest instalacja brc sequent i czasem potrafiła spaść przy przełączaniu między rodzajem zasilania tak do jakiś 600 obr/min, po czym ustalały sie na właściwym poziomie)Napisał Szef
Ogólnie panowie bardziej siedzicie w temacie wiec moze podpowiecie czy warta jest swojej ceny: jest to rok 1998 - 1.8 ts. przebieg podany około 140 tys (Choć po wytarciu skórzanej kierownicy i skórzanej gałki begów na której brak już schematu sadze zejest wiekszy- widziałem inny model i tam przy tym przebiegu te elementy były sporo mniej zniszczone)cena 14000 zł. samochód jest bezwypadkowy ale moim zdaniem troche trzeba przy nim podłubać. do wymiany na dzień dobry : wariator,4* łacznik stabilizatora, pare uszczelniaczy w silniku, cos z tymi obrotami,lakier też idealny nie jest- sporo zadrapań.korozji - chyba brak. Tyle na dzieńdobry- co jeszcze to by wyszło w praniu.
No właśnie - na słuch nie wychwytuje aby obroty sie podwieszały, ale te zatrzymania wskazowki sa tak krótkie, ze watpie aby amatort usłyszał czy faktycznie obroty na moment zawisły.widać to jednak na wskazówce jak juz opisałem. Na biegu jałowym raczej utrzymuje stałe obroty, choć moze czasami(założona jest instalacja brc sequent i czasem potrafiła spaść przy przełączaniu między rodzajem zasilania tak do jakiś 600 obr/min, po czym ustalały sie na właściwym poziomie)Napisał Szef
Ogólnie panowie bardziej siedzicie w temacie wiec moze podpowiecie czy warta jest swojej ceny: jest to rok 1998 - 1.8 ts. przebieg podany około 140 tys (Choć po wytarciu skórzanej kierownicy i skórzanej gałki begów na której brak już schematu sadze zejest wiekszy- widziałem inny model i tam przy tym przebiegu te elementy były sporo mniej zniszczone)cena 14000 zł. samochód jest bezwypadkowy ale moim zdaniem troche trzeba przy nim podłubać. do wymiany na dzień dobry : wariator,4* łacznik stabilizatora, pare uszczelniaczy w silniku, cos z tymi obrotami,lakier też idealny nie jest- sporo zadrapań.korozji - chyba brak. Tyle na dzieńdobry- co jeszcze to by wyszło w praniu.
Alfaauto,
Ja sie na cenach nie znam
a przy przelaczaniu na gaz/benzyne zawsze bedzie skok obrotow
Przynajmniej we wszystkich autach jakie widzialem z gazem tak bylo