Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 28 z 28

Temat: [156] pytanie o wariata i obroty

  1. #21
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    To że u nich to występuje nie znaczy że jest to prawidłowe i normalne działanie.
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  2. #22
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    Maciek-156,
    Ale nie znaczy to rowniez ze jest to awaria wymagajaca jakiejkolwiek ingerencji bo problem moze kryc sie w przycinajacej wskazowce obrotomierza lub jakims niedomaganiu impulsatora

    Na cos takiego swiadczy fakt ze na sluch silnik schodzi z obrotow rowniutko

    NO ale wiadomo takie rzeczy nalezy sprawdzic naocznie bo powodem moze byc rowniez przycinajaca sie linka gazu lub brudna przepustnica
    Silniczek krokowy raczej bym wykluczyl
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  3. #23
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    okolice siedlec
    Auto
    alfa 156 1998 1600 ts
    Postów
    201

    Domyślnie

    Cytat Napisał Szef
    Maciek-156,
    Ale nie znaczy to rowniez ze jest to awaria wymagajaca jakiejkolwiek ingerencji bo problem moze kryc sie w przycinajacej wskazowce obrotomierza lub jakims niedomaganiu impulsatora

    Na cos takiego swiadczy fakt ze na sluch silnik schodzi z obrotow rowniutko

    NO ale wiadomo takie rzeczy nalezy sprawdzic naocznie bo powodem moze byc rowniez przycinajaca sie linka gazu lub brudna przepustnica
    Silniczek krokowy raczej bym wykluczyl
    No właśnie - na słuch nie wychwytuje aby obroty sie podwieszały, ale te zatrzymania wskazowki sa tak krótkie, ze watpie aby amatort usłyszał czy faktycznie obroty na moment zawisły.widać to jednak na wskazówce jak juz opisałem. Na biegu jałowym raczej utrzymuje stałe obroty, choć moze czasami(założona jest instalacja brc sequent i czasem potrafiła spaść przy przełączaniu między rodzajem zasilania tak do jakiś 600 obr/min, po czym ustalały sie na właściwym poziomie)

    Ogólnie panowie bardziej siedzicie w temacie wiec moze podpowiecie czy warta jest swojej ceny: jest to rok 1998 - 1.8 ts. przebieg podany około 140 tys (Choć po wytarciu skórzanej kierownicy i skórzanej gałki begów na której brak już schematu sadze zejest wiekszy- widziałem inny model i tam przy tym przebiegu te elementy były sporo mniej zniszczone)cena 14000 zł. samochód jest bezwypadkowy ale moim zdaniem troche trzeba przy nim podłubać. do wymiany na dzień dobry : wariator,4* łacznik stabilizatora, pare uszczelniaczy w silniku, cos z tymi obrotami,lakier też idealny nie jest- sporo zadrapań.korozji - chyba brak. Tyle na dzieńdobry- co jeszcze to by wyszło w praniu.

  4. #24
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Za drogo jak na ten rocznik i stan
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #25
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    okolice siedlec
    Auto
    alfa 156 1998 1600 ts
    Postów
    201

    Domyślnie

    Cytat Napisał Szef
    Maciek-156,
    Ale nie znaczy to rowniez ze jest to awaria wymagajaca jakiejkolwiek ingerencji bo problem moze kryc sie w przycinajacej wskazowce obrotomierza lub jakims niedomaganiu impulsatora

    Na cos takiego swiadczy fakt ze na sluch silnik schodzi z obrotow rowniutko

    NO ale wiadomo takie rzeczy nalezy sprawdzic naocznie bo powodem moze byc rowniez przycinajaca sie linka gazu lub brudna przepustnica
    Silniczek krokowy raczej bym wykluczyl
    No właśnie - na słuch nie wychwytuje aby obroty sie podwieszały, ale te zatrzymania wskazowki sa tak krótkie, ze watpie aby amatort usłyszał czy faktycznie obroty na moment zawisły.widać to jednak na wskazówce jak juz opisałem. Na biegu jałowym raczej utrzymuje stałe obroty, choć moze czasami(założona jest instalacja brc sequent i czasem potrafiła spaść przy przełączaniu między rodzajem zasilania tak do jakiś 600 obr/min, po czym ustalały sie na właściwym poziomie)

    Ogólnie panowie bardziej siedzicie w temacie wiec moze podpowiecie czy warta jest swojej ceny: jest to rok 1998 - 1.8 ts. przebieg podany około 140 tys (Choć po wytarciu skórzanej kierownicy i skórzanej gałki begów na której brak już schematu sadze zejest wiekszy- widziałem inny model i tam przy tym przebiegu te elementy były sporo mniej zniszczone)cena 14000 zł. samochód jest bezwypadkowy ale moim zdaniem troche trzeba przy nim podłubać. do wymiany na dzień dobry : wariator,4* łacznik stabilizatora, pare uszczelniaczy w silniku, cos z tymi obrotami,lakier też idealny nie jest- sporo zadrapań.korozji - chyba brak. Tyle na dzieńdobry- co jeszcze to by wyszło w praniu.

  6. #26
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    okolice siedlec
    Auto
    alfa 156 1998 1600 ts
    Postów
    201

    Domyślnie

    Cytat Napisał Szef
    Maciek-156,
    Ale nie znaczy to rowniez ze jest to awaria wymagajaca jakiejkolwiek ingerencji bo problem moze kryc sie w przycinajacej wskazowce obrotomierza lub jakims niedomaganiu impulsatora

    Na cos takiego swiadczy fakt ze na sluch silnik schodzi z obrotow rowniutko

    NO ale wiadomo takie rzeczy nalezy sprawdzic naocznie bo powodem moze byc rowniez przycinajaca sie linka gazu lub brudna przepustnica
    Silniczek krokowy raczej bym wykluczyl
    No właśnie - na słuch nie wychwytuje aby obroty sie podwieszały, ale te zatrzymania wskazowki sa tak krótkie, ze watpie aby amatort usłyszał czy faktycznie obroty na moment zawisły.widać to jednak na wskazówce jak juz opisałem. Na biegu jałowym raczej utrzymuje stałe obroty, choć moze czasami(założona jest instalacja brc sequent i czasem potrafiła spaść przy przełączaniu między rodzajem zasilania tak do jakiś 600 obr/min, po czym ustalały sie na właściwym poziomie)

    Ogólnie panowie bardziej siedzicie w temacie wiec moze podpowiecie czy warta jest swojej ceny: jest to rok 1998 - 1.8 ts. przebieg podany około 140 tys (Choć po wytarciu skórzanej kierownicy i skórzanej gałki begów na której brak już schematu sadze zejest wiekszy- widziałem inny model i tam przy tym przebiegu te elementy były sporo mniej zniszczone)cena 14000 zł. samochód jest bezwypadkowy ale moim zdaniem troche trzeba przy nim podłubać. do wymiany na dzień dobry : wariator,4* łacznik stabilizatora, pare uszczelniaczy w silniku, cos z tymi obrotami,lakier też idealny nie jest- sporo zadrapań.korozji - chyba brak. Tyle na dzieńdobry- co jeszcze to by wyszło w praniu.

  7. #27
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    okolice siedlec
    Auto
    alfa 156 1998 1600 ts
    Postów
    201

    Domyślnie

    Cytat Napisał Szef
    Maciek-156,
    Ale nie znaczy to rowniez ze jest to awaria wymagajaca jakiejkolwiek ingerencji bo problem moze kryc sie w przycinajacej wskazowce obrotomierza lub jakims niedomaganiu impulsatora

    Na cos takiego swiadczy fakt ze na sluch silnik schodzi z obrotow rowniutko

    NO ale wiadomo takie rzeczy nalezy sprawdzic naocznie bo powodem moze byc rowniez przycinajaca sie linka gazu lub brudna przepustnica
    Silniczek krokowy raczej bym wykluczyl
    No właśnie - na słuch nie wychwytuje aby obroty sie podwieszały, ale te zatrzymania wskazowki sa tak krótkie, ze watpie aby amatort usłyszał czy faktycznie obroty na moment zawisły.widać to jednak na wskazówce jak juz opisałem. Na biegu jałowym raczej utrzymuje stałe obroty, choć moze czasami(założona jest instalacja brc sequent i czasem potrafiła spaść przy przełączaniu między rodzajem zasilania tak do jakiś 600 obr/min, po czym ustalały sie na właściwym poziomie)

    Ogólnie panowie bardziej siedzicie w temacie wiec moze podpowiecie czy warta jest swojej ceny: jest to rok 1998 - 1.8 ts. przebieg podany około 140 tys (Choć po wytarciu skórzanej kierownicy i skórzanej gałki begów na której brak już schematu sadze zejest wiekszy- widziałem inny model i tam przy tym przebiegu te elementy były sporo mniej zniszczone)cena 14000 zł. samochód jest bezwypadkowy ale moim zdaniem troche trzeba przy nim podłubać. do wymiany na dzień dobry : wariator,4* łacznik stabilizatora, pare uszczelniaczy w silniku, cos z tymi obrotami,lakier też idealny nie jest- sporo zadrapań.korozji - chyba brak. Tyle na dzieńdobry- co jeszcze to by wyszło w praniu.

  8. #28
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    Alfaauto,
    Ja sie na cenach nie znam
    a przy przelaczaniu na gaz/benzyne zawsze bedzie skok obrotow
    Przynajmniej we wszystkich autach jakie widzialem z gazem tak bylo
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

Podobne wątki

  1. Alfa 156 JTS klekot po wymianie wariata
    Utworzone przez termo001 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-11-2014, 22:08
  2. Szybkie pytanie o wariata
    Utworzone przez macieqy w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 17-03-2013, 19:47
  3. Wymiana rozrządu i wariata
    Utworzone przez alfastar w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 11-09-2012, 18:32
  4. Pytanie o obroty 1,9 jtd, 115 KM
    Utworzone przez Slawek3216 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-03-2011, 20:51
  5. Jtd pytanie o obroty
    Utworzone przez vinci w dziale 147
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 18-02-2010, 18:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory