W mojej jest nad przepustnicą. Zaraz po kupnie porównywałem widok pod maską z tym co było w poprzedniej i właśnie nad przepustnicą jest EGR - w każdym razie tak wynika z instrukcji.
W mojej jest nad przepustnicą. Zaraz po kupnie porównywałem widok pod maską z tym co było w poprzedniej i właśnie nad przepustnicą jest EGR - w każdym razie tak wynika z instrukcji.
Pozdrawiam
bikermarek
Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
A u mnie jest tylko jakiś wężyk za przepustnicą na kolektorze ssącym od dołu tak, że go nie widać ale można wymacać. Nie wiem od czego bo mi ginie w plątaninie ale w eperze nie ma nawet tego.
To w/g Ciebie jest EGR?Niby skąd spaliny idą do tego zaworu???Poza tym Twój nick to plagiat!Patrz forum ALFA LANCIA
---------- Post added at 15:46 ---------- Previous post was at 15:38 ----------
Nie słyszałem by takie cuda istniały.
---------- Post added at 15:47 ---------- Previous post was at 15:46 ----------
Prawdopodobnie odsysanie par paliwa.
---------- Post added at 15:49 ---------- Previous post was at 15:47 ----------
To co nazywasz EGR to krokowy...
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
Do czego to odsysanie może prowadzić - w sensie ten wężyk dokąd może iść? Pytam bo analiza spalin wykazuje mi zbyt ubogą mieszankę i szukam wszystkich możliwych połączeń na kolektorze żeby wyeliminować objawy poszarpywania.
Pozdrawiam
bikermarek
Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
Pozdrawiam
bikermarek
Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
No to to to EGR.Nie mam pojęcia na jakie rynki szły auta z tym głupim wynalazkiem.Widziałem już T.S z paru krajów i w żadnym tego nie było.Nie widziałem także kolektora wydechowego z wyjściem na czwartym cylindrze do tego zaworu.Ciekwy jestem czy ktokolwiek to widział???
---------- Post added at 20:16 ---------- Previous post was at 20:11 ----------
Do pochłaniacza par paliwa.Znajdziesz go nad prawym przednim kołem.Za skład mieszanki odpowiada sonda lambda,więc raczej zdiagnozuj sondę.Poszarpywanie to też częsty objaw walniętej sondy.
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
Sonda jest chyba OK bo ją wymieniłem. Objaw taki sam przed i po wymianie. Kupiłem co prawda Denso ale spalanie spadło mi po wymianie wyraźnie. Kangur na czubku gazu niestety pozostał. Cała historia innych moich działań na innych wątkach - czego to ja nie wymieniłem.Dlatego właśnie szukam innych tropów. Czytając manuala wnioskuję, że może coś być na rzeczy z tym pochłaniaczem par ale w takim razie muszę zacząć sprawdzanie od pompy i zaworu odpowietrzającego bak.
Z moich wcześniejszych doświadczeń powiem Ci tyle że w moim przypadku auto chodziło jak należy dopiero po tym jak założyłem dedykowanego Boscha.
---------- Post added at 23:02 ---------- Previous post was at 22:59 ----------
Może tam mają jakieś ostrzejsze normy i dlatego te g.. zakładali.Daj fotkę tego,szczególnie kolektora wydechowego.
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.