Ja mam 159, a żona GT.
GT to auto dla singla: zbudowane na bazie 147 (kod fabryczny ten sam 937),a więc korzeniami sięga 2000 roku, ma twarde zawieszenie, przy silniku JTD 150 takie osiągi jak 159 z silnikiem 2,4/200 KM.
159 to już komfort i faktycznie wszystko lepiej dopracowane. Za 35 kafli kupisz nawet 2008 rok po lifcie.
Skąd jesteś ? Jak chcesz dam Ci pojeździeć oboma.
Fozzie, dzięki za propozycję. Jeździłem już i GT i kilkoma 159. Wybór padł na tę drugą i właśnie jestem w trakcie poszukiwań.
Pozdrawiam
159, bo 40 tys. to można położyć za nowocześniejsze auto, a GT jest już długo na rynku. Pozdrawiam.
Napisze krótko: 159 jest krócej na rynku, a zobaczcie jak leci z ceny???
GT jest dłużej na rynku, a egzemplarze np z 2007 roku cenowo "stoją" wyżej niż 159!!!
Myślę, że w przyszłym roku 159 pójdzie o 10% - 15% w dół, a GT o 5%. Niestety to jest rynek - nieprzewidywalny!
Jak dla mnie 159 jest zdecydowanie zbyt popularna. Ja lubię auta niżowe. A co do odsprzedanie, to myślę że za 2 lata GT sprzedałbyś za większą kasę niż 159![]()
Ja mam GT - żona, a moją 156 chcę zamienić na 159...GT to Bertone , 159 to Giugiaro. Obydwie piękne....nieważne który model byle był w dobrym stanie i fajnie wyglądał.![]()
Osobiście przy mojej całej sympatii do GT nie wydałbym 40tys zł na GT nawet z V6 pod maską, zdecydowanie za takie pieniądze szukałbym 159.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts