Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: [1.8 TS] Po wymianie przepustnicy i nastawnika prycha i kicha

  1. #11
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał acer11 Zobacz post
    Ja przechodziłem boje z przepustnicami w V6, jtsie, jtd i tsie. Kilkukrotnie odbyło się to p&p, lecz nie zawsze. Identyczne objawy ostatnio w V6 kolegi przechodziłem po czyszczeniu, prychała, kichała, jechać nie chciała, odczucia jakby na 2 cylindrach chodziła. Po kompie wszystko ok.
    W tym przypadku dziwić może wentyl od razu po zapłonie, moim zdaniem podłączenie pod kompa bardziej pomoże niż nie "pomorze".
    No masz rację,tylko z tym pomorze.W/g Ciebie komputer na wszystko POMOŻE."Wentyl"?Nie wiesz co go powoduje że się włącza?Napisałem,czytaj ze zrozumieniem.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  2. #12
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar ziulek61
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    100-lica
    Auto
    Citroen C4GP 1.6hdi + Citroen C1 1.0B
    Postów
    291

    Domyślnie

    Problem rozwiązany
    Jedną wtyczkę od ECU źle wpiąłem, przez co powyginały się miedziane (bardzo delikatne) piny...
    Wszystkie są już wyprostowane i działa wszystko jak powinno...

  3. #13
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał ziulek61 Zobacz post
    Problem rozwiązany
    Jedną wtyczkę od ECU źle wpiąłem, przez co powyginały się miedziane (bardzo delikatne) piny...
    Wszystkie są już wyprostowane i działa wszystko jak powinno...
    No i dobrze!Obyło się bez komputera który w/g niektórych jest potrzebny kompletnie do wszystkiego...
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  4. #14
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2009
    Auto
    Alfa 159
    Postów
    223

    Domyślnie

    lesio146 komputer nie jest potrzebny do wszystkiego, tylko ułatwia diagnozę. Jak działa wentylator także wiem i to b.dobrze, napisałem tylko że właśnie w tym przypadku dziwi mnie że rusza od razu po zapłonie.
    Napisałem też wcześniej "...zaczynał bym od sprawdzenia wszystkich połączeń"
    Kłótliwy masz charakter kolego a ja tylko chciałem pomóc.
    Kabel + soft za free to żaden wydatek (niewielki). Jak się nie ma laptopa to proponuję skaner obd z livedatą. Podejrzysz lambdy, przepływomierz i inne parametry w czasie rzeczywistym, skasujesz błędy itd. Koszt od ~200zł. Czyli zwraca sie po 2 podłączeniach w warsztacie.
    Najważniejsze że po problemie.

  5. #15
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał acer11 Zobacz post
    lesio146 komputer nie jest potrzebny do wszystkiego, tylko ułatwia diagnozę. Jak działa wentylator także wiem i to b.dobrze, napisałem tylko że właśnie w tym przypadku dziwi mnie że rusza od razu po zapłonie.
    Napisałem też wcześniej "...zaczynał bym od sprawdzenia wszystkich połączeń"
    Kłótliwy masz charakter kolego a ja tylko chciałem pomóc.
    Kabel + soft za free to żaden wydatek (niewielki). Jak się nie ma laptopa to proponuję skaner obd z livedatą. Podejrzysz lambdy, przepływomierz i inne parametry w czasie rzeczywistym, skasujesz błędy itd. Koszt od ~200zł. Czyli zwraca sie po 2 podłączeniach w warsztacie.
    Najważniejsze że po problemie.
    Najważniejsze że po problemie.Tu się zgadzam.Z tym diagnozowaniem komputerowym nie bardzo..Tak naprawdę to podłączenia auto wymaga baaaaardzo rzadko.A prawidłową diagnozy wystawi TYLKO ktoś kto ma duże doświadczenie a nie kabel plus laptop.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  6. #16
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar ziulek61
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    100-lica
    Auto
    Citroen C4GP 1.6hdi + Citroen C1 1.0B
    Postów
    291

    Domyślnie

    Dzięki panowie za chwilę poświęcenia nad moim postem...

    Temat można zamykać...

  7. #17
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2009
    Auto
    Alfa 159
    Postów
    223

    Domyślnie

    ok, to Twoje zdanie, szanuję jak najbardziej. Mi nie raz komputer pomógł i pomagam znajomym dosyć często. Bardzo dużego doświadczenia może i nie mam (choć są tacy co sądzą inaczej) Diagnoza kompem to wstęp do rozwiązanie problemu a nie jego rozwiązanie. W tych czasach jest dostępny dla każdego chętnego to czemu nie korzystać? Wiadomo po wymianie części, podzespołu najbardziej realne to niewpięta, źle wpięta wtyczka, masa itd. Ale jak silnik z dnia na dzień zaczyna mieć humory warto sprawdzić własnoręcznie co tam ecu wypluje. Z mojej strony to chyba wszystko.
    Pozdrawiam i szerokości.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-09-2014, 14:52
  2. po wymianie sondy i czyszczeniu przepustnicy dalej brak mocy
    Utworzone przez kingston w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 05-05-2012, 10:52
  3. 2,5 v6 kicha prycha brak mocy
    Utworzone przez michal100 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 20-01-2011, 11:18
  4. testuję przepływki mam 4 i kicha
    Utworzone przez lukas7791 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 18-10-2009, 19:24
  5. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-09-2006, 11:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory