no wlasnie a gdzie najczesciej wystepuja wycieki,rozgryzl to ktos?
no wlasnie a gdzie najczesciej wystepuja wycieki,rozgryzl to ktos?
Ja miałem wyciek na mocowaniu przewodu do przekładni kierowniczej. Wystarczyło tylko dokręcić śrubę. Zobaczyłem to przez przypadek, jak miałem zdjęty kolektor ssący. Ale oczywiście wyciek może być w każdym innym miejscu.
a czy bez sciagania kolektora tez sie tam zerknie?
Jak widzisz mam 156 TS, więc mogę napisać tylko jak jest w tym modelu - teoretycznie najlepiej widoczne są te przewody od góry kiedy nie ma kolektora ssącego - wtedy wszystko jest jak na dłoni i można spokojnie sięgnąć kluczem nasadowym, żeby ewentualnie dokręcić śrubę. Można oczywiście próbować zobaczyć to z boku po odkręceniu przedniego lewego koła, zdjęciu fragmentu osłony plastikowej i świecąc lampą - ale w przypadku wycieku w tym miejscu nie widzę możliwości dostania się kluczem. Trzeba albo zdejmować kolektor ssący, albo opuszczać belkę przedniego zawieszenia.
ja mialem wyciek z maglownicy a dokladnie w miejscu w ktorym sie laczy z drazkiem kierowniczym. (maglownica do regeneracji)
zlokalizowałem wyciek
![]()
ta karbowana osłona spadła, na zdjeciu załozyłem ją zpowrotem.
czy tam powinien byc płyn wspomagania czy maglownica przecieka? dosłownie miesiac temu ją regenerowałem.
może tez być stary płyn od wspomagania, wymienić na nowy
Wymieniałem miesiąc temu przekładnie więc płyn był nowy. ale nie o to chodzi. Z buczeniem juz nie ma problemu. Było za mało płynu gdyż miałem wyciek. Płyn uzupełniłem i z pompą wspomagania jest juz wszystko OK. Teraz musze usunąc przyczyne wycieku. Na zdjęciu zaznaczyłem miejsce zkąd dosłownie lał sie płyn wspomagania. Zciągnięta była opaska zaciskowa i spadła karbowana osłona z końcówki drażka. Dlatego mam pytanie czy to normalne że jak to spadło to ze środka cieknie. Wydaje mi się że tam nie powinno być oleju i cieknie z maglownicy. Jesli tak to będe reklamował ostatnią naprawę.
***mach***,
Mi tez wydaje sie ze tam powinno byc sucho
Ewidentnie masz wyciek na uszczelniaczu - jeżeli ta przekładnia była regenerowana to trzeba reklamować.