Strona 5 z 89 PierwszyPierwszy 12345678910111213141555 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 885

Temat: Analiza logów 1.9 JTD 16V

  1. #41
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukas.elk Zobacz post
    Mam dokładnie tak samo. Pytałem o to w ASO i ponoć to normalne. To chyba ma związek z otwarciem EGR.
    Dokładnie. Różnice we wskazaniu przepływki wynikają ze stopnia otwarcia EGR-a. Lub ze stopnia jego zatarcia. JEśli EGR jest zamknięty, to na wolnych obrotach przepływ powietrza osiąga wartość ok. 450, przy normalnej pracy zaworu - 280 do 320 mg/i.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  2. #42
    Użytkownik Rowerzysta Avatar milek_22
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Witkowice/ k. Oświęcim
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16v 140KM 2002r
    Postów
    286

    Domyślnie

    Dokładnie

  3. #43
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    Czyli rozumiem, ze tak ma byc ,moj EGR jest nowy i razej nie jest "zatarty" sprawdze jeszcze czy sa jakies roznice w pracy EGRu podczas tych zmian...

  4. #44
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    lublin
    Auto
    alfa romeo 147 1.9 jtd
    Postów
    10

    Domyślnie

    witam a mógłby ktoś przeanalizować moje logi, trochę mnie martwią? ar 147 1.9 8V
    Attached Files Attached Files

  5. #45
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Różnice we wskazaniu przepływki wynikają ze stopnia otwarcia EGR-a
    Miales racje, dziekuje. U mnie po przygazowaniu delikatnym ,EGR pracuje w granicach 38-40 % i wlasnie po okolo minucie wskakuje na 1% ,wtedy wskazanie masy pow. wzrasta do 450...jesli tak ma byc to wszystko jest okej...

  6. #46
    Użytkownik Rowerzysta Avatar fiejtekt
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    147 1.9 JTD 2002r
    Postów
    293

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcin86 Zobacz post
    witam a mógłby ktoś przeanalizować moje logi, trochę mnie martwią? ar 147 1.9 8V

    Wgląda na to że twoja alfa jest z lat 2001 - 2002 czy mam rację ??????

  7. #47
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    lublin
    Auto
    alfa romeo 147 1.9 jtd
    Postów
    10

    Domyślnie

    tak jak najbardziej, 2001rok

  8. #48
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcin86 Zobacz post
    witam a mógłby ktoś przeanalizować moje logi, trochę mnie martwią? ar 147 1.9 8V
    Ale właśnie co cię martwi i co chcesz sprawdzić, bo te logi to ciężko jest interpretować. Muskałeś tylko gaz i ani nie jest to wartościowe do sprawdzenia ciśnienia doładowania ani za bardzo innych rzeczy. No może masy powietrza można sobie trochę interpretować. U ciebie jest problem z tym że FES źle tą masę trochę wykazuje o czym już było mówione na forum. Napisz proszę co chcesz sprawdzić i podpowiemy ci jak przeprowadzić test i w jakich warunkach załadować logi. Pozdrawiam

  9. #49
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    lublin
    Auto
    alfa romeo 147 1.9 jtd
    Postów
    10

    Domyślnie

    chodzi mi właśnie o ciśnienie doładowania i masę powietrza. z tych logów widać że turbina jakby przeładowuje a masa powietrza bardzo mała w stosunku do docelowej. niby żaden błąd z tym związany nie wyskakuje ale trochę mi się to dziwne wydało. podpowiedzcie jak prawidłowo przeprowadzić te logi. z góry dzięki.

  10. #50
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukas.elk Zobacz post
    Mam dokładnie tak samo. Pytałem o to w ASO i ponoć to normalne. To chyba ma związek z otwarciem EGR.
    Dalej pytaj w ASO
    Masy mają się zgadzać i tyle.
    Podpowiedz dla panów z ASO - 1. MAF znajduje się zaraz za filtrem powietrza. 2. EGR znajduje się przed kolektorem dolotowym. 3. EGR na wolnych jest całkowicie otwarty cały czas.


    Cytat Napisał marcin86 Zobacz post
    chodzi mi właśnie o ciśnienie doładowania i masę powietrza. z tych logów widać że turbina jakby przeładowuje a masa powietrza bardzo mała w stosunku do docelowej. niby żaden błąd z tym związany nie wyskakuje ale trochę mi się to dziwne wydało. podpowiedzcie jak prawidłowo przeprowadzić te logi. z góry dzięki.
    Przeładowanie powodujące błąd wystąpi dopiero jak ciśnienie wzrośnie ponad limiter. Np, dla JTD 16V jest to 2400 mBar.
    Logi najlepiej 4, 5 bieg i gaz w podłogę. Powiedzmy zmierz sobie przyśpieszenie 80-160 na 4-tym biegu jednocześnie logując. Jak ma wylecieć p0238 to właśnie wtedy to zrobi.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. [159] Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Utworzone przez riwo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 14:40
  2. Logi 2.4 JTD analiza
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 16:30
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory