Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Temat: [1.8 TS] Wymiana ECU

  1. #11
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar ziulek61
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    100-lica
    Auto
    Citroen C4GP 1.6hdi + Citroen C1 1.0B
    Postów
    291

    Domyślnie

    Wygląd ma nowy, w otworach zero otarć po nakrętkach, aluminium błyszczące, plastik czarny bez żadnych przytarć...
    Możliwe że regeneracja wiązała się z wymianą obudowy...

    P.S falowanie u mnie teoretycznie nigdy nie występowało, walczyłem jedynie z podnoszeniem się obrotów do 1200-1300 przy "dojeżdżaniu do świateł na luzie"
    Po założeniu ECU auto było mulaste, ale po 4-5km znacznie się odmuliło... obroty podnoszą mi się już tylko na 1000, zanim zacznę grzebać kabelkiem myślę oddać sterownik pompy do naprawy (palą mi się kontrolki), dopiero potem adaptacje i resety... jak na razie moje ECU to "dziewica" i chce to utrzymać jak najdłużej...

    Jak narazie przejechałem około 20km z nowym ECU do kilkukrotnego załączenia wyntylatora...
    Ostatnio edytowane przez ziulek61 ; 20-04-2012 o 07:15

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    near zamość
    Auto
    156 1,8 ts 98
    Postów
    372

    Domyślnie

    a jakie są kontrolki od pompy??

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar ziulek61
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    100-lica
    Auto
    Citroen C4GP 1.6hdi + Citroen C1 1.0B
    Postów
    291

    Domyślnie

    Pali sie ABS i ręczny...

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-07-2014, 09:41
  2. Wymiana wahacza górnego a wymiana samych tulei .
    Utworzone przez maxiking w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 23:36
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-01-2013, 14:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory