stanie sie to ,ze zalaczy sie wentylator na 2 bieg
Ja to już zgłupiałem jak ma być i co steruje tymi biegami. Opornik mam na bank dobry,styczniki też. Jak odłączam czujnik temp. ECU włącza normalnie wiatrak a pierwszego biegu nie mam. To co? mam wymienić ECU ? Porąbana akcja. No i zawsze odkąd ją mam jak włączam klime wiatrak włącza się na drugi bieg. A w ogóle niektórzy piszą że od któregoś biegu jest czerwony stycznik, a ja mam dwa duże 50A czarne styczniki,oryginalnie.
Czy ktoś mógłby zrobic mi zdjęcie prawidłowo rozmieszczonych przekaźników? Bo ktoś źle poskładał te kostki, i nie są w miejscach zgodnych z rozmieszczeniem na rysunku na plastikowym dekielku (samych gniazd przekaźników). Bardzo proszę.![]()
Patrzyłem na rysunek z instrukcji, ale nie wiele mi mówi, bo poprostu nie jest kolorowy. Chodzi o to że jak spinam na krótko, kostkę podpisaną FAN działa mi wentylator na 1 biegu, kiedy spinam styki przekaźnika opisanego FAN1 (ten duży najbardziej na lewo) włącza się drugi bieg. kiedy spinam styki przekaźnika fan2 słyszę delikatny szym, jakby z wtryskiwaczy LOL... chcę to poukładać tak jak trzeba, chyba że ktoś mi opisze, nie muszą być zdjęcia. aczkolwiek tak by było najprościej
ktoś powie że skoro wiesz który przekaźnik za co odpowiada to przepnij go w odpowiednie miejsce - problem w tym że wiem który od czego dla 3 przekaźników.
Pozatym pompy paliwa już nie słyszę :/ wie ktoś jaki kolor ma kostka(gniazdo) z przekaźnikiem pompy
dzisiaj zacząłem się bawić i zj*$&@em coś, bo auto mi nie odpala i nie słyszę pompy po przekręceniu kluczyka
OK już mam, metodą prób i błędów doszedłem do ładu![]()
Ostatnio edytowane przez Artur ; 23-04-2012 o 15:06