No to miałeś hardcorowy wykres, zwłaszcza wartość momentu.
Rozumiem, że zostałeś 180,7KM i 430Nm?
Pozdrawiam.
- Rafał
Tak zostało od stycznia nie ma problemów.
Również pozdrawiam.
488nm z przeniesienia napędu 1.9 240mm i ori sprężarce? Przeniesienie napędu w żaden sposób nie podoła takiemu niutonowi; pomijam fakt boostu jaki musiałoby turbo dmuchać.
www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000
Ostatnio edytowane przez zabekmj23 ; 24-04-2012 o 22:23
Nierealne z puntktu widzenia przeniesienia napędu; nawet jeśli sprzęgło i 2mas zniósłby to nie wyobrażam sobie kotła za autem i boostu sprężarki. Ze sprawnego 2.4mjtd 200ps przy 1,5b boostu, pięciu cylindrach i bardzo mocnym przeniesieniu napędu wychodzi pod 500nm.
www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000
No ja nieznam sie na tych wszystkich parametrach wic nie bede sie wypowiadał co tam bylo pozdejmowane itd Mysle ze G-SC mogłby sie wypowiedzic co tam bylo porobione bo ja wiem tylko ze nie bylo "limiterów".
A sprzegło oczywiscie slizgało i zostało zmienione to samo skrzynia remontowana u Tomka oraz wymieniłem półos.Tak ze podzespoły tego nie wytrzymywały.Ale oczywscie mechanicy poza Tomkiem nie mieli pojecia skad drgania przy przyspieszaniu i to on wpadl ze moze to byc dwumas bo auto jak stwierdzil za dobrze jechalo.
...za dobrze jechało?...zap...o, a jak pięknie pompowało, że nawet dymu strasznego nie było, nawet nie wiem ile, bo map nie ogarniał, zdjąłem 60Nm i nadal jest mocno, am był sajgon, nic nie ograniczało niczego, takie są możliwości tego motorka, aż dziwne że tylko 190KM było![]()