Strona 26 z 112 PierwszyPierwszy ... 16171819202122232425262728293031323334353676 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 251 do 260 z 1114

Temat: Wykresy z hamownii naszych alf

  1. #251
    Użytkownik Rowerzysta Avatar 5turbo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    159,GT, Bravo 2.0, Formuły Promot III, Dallara F393
    Postów
    259

    Domyślnie

    Cytat Napisał G-CS
    am był sajgon, nic nie ograniczało niczego,
    Ile to dmuchało ? Masz może logi z doładowaniem?
    www.5turbo.com
    Nowe natchnienie Promot 76/84
    Nowsze Dallara F393
    159 1.9 280 F40 inside
    159 ti 2.4 210
    Fiat Barchetta 131
    Fiat Coupe 2.0 20VT 220

  2. #252
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar G-CS
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Focus 3 ST 2.0EB 250/320KM :)
    Postów
    122

    Domyślnie

    ...to już dawno było, ale ponad 2bar, ile dokładnie ponad, nie wiadomo, ale po rozgrzewce bałem się to hamować, pewnie po paru próbach i schłodzeniu IC 500Nm by było

  3. #253
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Nierealne, obsra, ukręci się coś itd a ten motor w życiu na tej turbinie czegoś takiego nie pokaże nawet lejąc ciekłym azotem po coolerze. Przy jakimkolwiek obciążeniu na hamowni coś się obsra i tyle. Jak po wyrzuceniu DPFu nie srało checkiem to raportowanie wykoszone przez autora z zagranicy lub przy koszeniu filtra. Nawet jeśli wirnik nie wyleci przez wydech to przeniesienie tego nie ogarnie. Dziwne, że auto było hamowane do 4k i moc mega nisko - czy czasem nie popełniłeś błędu przy kalibracji obrotów? Czyta sprzęt z odb tudzież Ty wg diagnozy? Ten motor ma miec moc max przy 4k lub wyżej.
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  4. #254
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar G-CS
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Focus 3 ST 2.0EB 250/320KM :)
    Postów
    122

    Domyślnie

    ...no toż przecież ukręciło wszystko po kolei, półoś, skrzynię, turbo itd. po remoncie, wszystko się trzęsło, dlatego trafiło do mnie...nic nie checkowało, bo nie miało powodów, wszystko w sofcie było walona na + 50...100%, nawet dla 1000obr.
    ...shamowałem dziesiatki 1.9, i uwierz mi, znam moje rolki i zachowanie auta podczas pomiarów, nie kręciłem dalej bo miałem w oczach rzeczoznawcę z OC oceniającego szkody na mieniu powierzonym...takie były wrażenia

  5. #255
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cokolwiek w sofcie nie zrobił autor !PL to ponad zakres map-a będzie awaryjny i tyle, jak raportowania nie ma to bez checka na tacho i tyle. Jeśli nie srało checkiem/awaryjnym to jedno wyklucza drugie (ad boostu ponad zakres map-a)
    Zakładając to co piszesz to czemu po korekcie dalej to się nie kręci i moc tak nisko jest? Osobiście jak hamuję i loguję wóz widząc jakiekolwiek nieprawidłowości (chociażby tak duży wg mnie nierealny niuton a co za tym idzie jakiś nieakceptowalny boost) od razu przerwałbym pomiar. Gdzieś jest błąd i tyle.
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  6. #256
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał G-CS Zobacz post
    ponad 2bar
    Ponad 2 bary w turbo gt1749 ?? Nie jestem tunerem,nie jestem zawodowym mechanikiem,ale akurat znam bardzo dobrze gt1749 i na swoim przykładzie wiem,że już 1,65 jest zabujcze dla tej turbiny,także przy 2 bar turbo nawet przez chwile nie pozyło by.

    490Nm w 1,9 16v to również wynik mocno naciągany.Musiało by mocno srać dymem,bardzo mocno,poza tym jesli mozna: jaki był reil przy tych 490 NM,bo to juz musiało by być jakieś ponad 1800 jednostek.Przy 1700 raczej chek wywalany byłby non stop,zresztą i tak byłby wywalany ( spadek ciś reil przymusowy).Dziw ,że pasek rozrządu wytrzymał.EGT ?? Pewnie kosmos.

    Półosi tak łatwo nie zarżnie sie w 1,9 podobnie jak i przegubów.Pierwsze co,przy takich parametrach to sprzęgło ( jesli jakimś cudem turbo by przeżyło-raczej nie) spalone i dwumas obrócony w wiórki zwłaszcza przy 450Nm przy 2000 obr ( nie realne przy seryjnym wydatku paliwa).

    alces-moim zdaniem masz coś w rodzaju gotowca gdzie są podniesione dawki paliwa ( ciekawe jaki reil),a brak np ładnej mapy zmiennej geo turbiny (duży moment,mała moc) tyle co ciś podniesione.Jedź do dobrego tunera i zrób konkretny program,bo szkoda jeździć na czymś nieznanym ,no i szkoda potencjału silnika.Kilka stron wczesniej masz przykład dobrze zrobionej 1,9 150km w mojej cromie lub programów cinka.

    Pozdr.
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 25-04-2012 o 11:08

  7. #257
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    przeguby wewnętrzne nie są wcale takie trwałe
    40 tys na programie i wymiana.. a tylko 380NM..
    Te parametry to byl test po wyjeciu DPFu a pózniej korekta na te wartosci nizsze.Ale faktycznie bylo 470nm i 190 koni i pozdejmowane limitery(tak stwierził G-SC) przez co byly drgania dwumasu itd itp turbo dmuchalo na maxa.
    Idiotyzm totalny byl w tym samochodzie jak go kupiłem.
    widziałem już wiele wykresów z 1.9mjeta również zagranicą ale ten najbardziej mnie rozbawił

  8. #258
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Kraków/Brzesko
    Auto
    Stelvio / 75
    Postów
    168

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    przeguby wewnętrzne nie są wcale takie trwałe
    40 tys na programie i wymiana.. a tylko 380NM..

    widziałem już wiele wykresów z 1.9mjeta również zagranicą ale ten najbardziej mnie rozbawił
    A co cie tak rozbawiło??
    Pytam serio bo w temacie jestem laikiem??Bylem przy hamowaniu i widzialem wartosci i byly takie jak napisalem.

  9. #259
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Odpowiem za Omena: wartości i krzywe. Są nie realne dla tego silnika bez przeróbek.

    Wewnętrzne u mnie się trzymają jeszcze.Może omen tor u ciebie je tak zjadł ?

    OT.Sprzęgło stilacza wsadzone i narazie jak ta lala.Pojutrze mała korekta i może uda się coś nagrać z zegarów.

  10. #260
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Kraków/Brzesko
    Auto
    Stelvio / 75
    Postów
    168

    Domyślnie

    No to nie mam pojecia o co biega.Wartosci na hamowni z 1 hamowania to ok 190 koni i ok 470nm z DPFem.Przed hamowaniem tak jak napisał G-CS posypalo sie turbo i skrzynia,sprzegło.Wiec wymieniłem wszystko ale dalej byly drgania wiec udalismy sie na hamownie i takie wyszły rezultaty.Nie wiem moze cos jest tam zmienione ale ja nieznam sie na mechanice na tyle zeby to stwierdzic i wg mnie jest wszytsko chyba seryjne.

Podobne wątki

  1. wykresy z FES - przepływomierz
    Utworzone przez andrijew w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-11-2010, 23:36
  2. Wykresy z alfadiaga dla 1.6T.S
    Utworzone przez majster w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 17-10-2010, 11:29
  3. wykresy jtd 105KM
    Utworzone przez viruskill w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-08-2010, 21:02
  4. Wykresy z hamowni naszych włoszek (i nie tylko) :)
    Utworzone przez Młody_Alfista w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23-02-2010, 18:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory