montaż i demontaż magla jest upierdliwy, ale na spokojnie udalo mi się zrobić to w dwóch w kilka godzin, bez kanału itp
a magiel zregenerowałem cały w firmie ktora robi takie rzeczy i mam spokój z przeróżnego rodzaju wyciekami
Koledzy ja mam u siebie przekładnie po regeneracji, zrobiłem juz na niej z 50 tys i znowu zaczeła stukać, czy można ją jeszcze raz zregenerować? ile placiliście za to? u mnie się nic z niej nie leje, tylko zaczyna stukać. Jakieś firmy godne polecenia w krakowie lub okolicach?
Alfa Romeo:Giulia 2.0 '18- w budowie/159 2.0 '10 - na sprzedaż /156 2.0TS '97 -moja pierwsza -zgniła/156 2.0 JTS - trzymam na klasyka
Pozostałe: Uaz 469 2,6i(Isuzu) - w błoto / Isuzu Trooper 3,5 V6 - w błoto / Volvo XC90 2.4D - nudziarz / Honda CB750 '91/ Fiat 126p '96
A ja robiłem w domu, dokładnie w piwnicy- tuleje dotoczenie 50 zł
Listwa i zębnik z maglownicy z anglika (całą kupiłem za 30 zł)
Demontaż we własnym zakresie.
![]()
Ja tego nie neguję, ale polaryzacja Twojej mentalności obliguje mnie do kontynuowania merytorycznej konwersacji z Tobą.
Kacper w Krakowie jest kilka firm zajmujących się regenracją maglownic czy układów wspomagania. Ja robiłem swoją pompę w firmie Auto Awans na ulicy. Heltmana 15. Wszystkiego się od gościa dowiesz. Polecam
www.autoawans.pl