Jak sie zacial to przemycie nic nieda,mialem tak w poprzedniej.
Jak sie zacial to przemycie nic nieda,mialem tak w poprzedniej.
Trzpień cewki dawał się wciskać bez problemu?
stawiam że to coś z paliwem, skoro nie było sygnalizacji awarii to osprzęt powinien być sprawny. Może wodę w baku miałeś![]()
sprawdz pompe paliwa
RAFAŁ ...![]()
A podnosi się wskazówka z TURBO? Miałem podobne objawy i winny był kolektor dolotowy (SWIRL), a konkretnie jego łożysko. Zaprzyjaźniony mechanik naprawił mi to za 400 zł (wziął tylko za demontaż i montaż (grzebaniny mnóstwo), bo łożysko miał z innej Alfy)
U mnie objawiało się to nagłym spadkiem mocy (właśnie jakby paliwa nie dostawał, po chwili znowu pełna moc, aż 2 dni później nie mogłem wyjechać z placu, bo auto całkowicie straciło moc...), pierwsza na celownik szła turbina, ale obeszło się bez wielkich wydatków na jej regenerację. Pozdro
zaślep EGR i będzie normlanie ale checka Ci wywali. Wymiana czy regeneracja EGRu jest bezsensowna gdyż jego usunięcie to 450zł na zawszea nie na rok
ale wywalenie EGR nie wiaze sie z zadnymi problemami w przyszlosci ?
RAFAŁ ...![]()
Podstawowa czynność w takim przypadku to odpięcie wtyczki od przepływomierza i jazda próbna - jak bedzie ok to masz go do wymiany
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Jak wyłączysz EGR to jedynie silnik bedzie sie wolniej nagrzewal zima.