Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Temat: Prośba o interpretację wyników FES

  1. #11
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał mateuszszar Zobacz post
    Czy może faktycznie usunąć programowo + pełna blaszka? Tylko gdzie to można zrobić (Kraków), ile to trwa? i ile kosztuje?
    Jak chcesz, to Ci EGR wytnę programowo w Krakowie. 20 minut zgranie softu, modyfikacja i ok 15 minut wgranie modyfikacji.

    ---------- Post added at 00:11 ---------- Previous post was at 00:04 ----------

    Cytat Napisał sumka33 Zobacz post
    Przepływomierz wydaje mi się że jest sprawny i wszytko z nim ok, bo jak ciągnąłeś auto po obrotach to do 839,5 mg/w doszedł także wydaje mi się ok. Wskazania też są zbieżne ze zmianami prędkości obrotowej silnika także o przepływomierz nie powinieneś się martwić.

    Jaki FES był wykorzystany do tego testu (twoich logów). Wydaje mi się że masz starego FESa, który niewłaściwie wyznacza parametr mierzonej masy powietrza (o tym już było mówione na forym tu: http://www.forum.alfaholicy.org/166/...o_analize.html). Dużo osób się już na to nacięła niepotrzebnie wymieniając przepływomierz. Sprawdź jaką masz wersję FESa. Pozdrawiam
    A ja uważam, że nie jest to przekłamanie ale zabrudzony przepływomierz.
    Przepływomierza się nie wymienia jeśli nie występuje błąd, a jedynie są błędne odczyty. Wystarczy wyczyścić. O czym napisałem w powyższym linku
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    A ja uważam, że nie jest to przekłamanie ale zabrudzony przepływomierz.
    Przepływomierza się nie wymienia jeśli nie występuje błąd, a jedynie są błędne odczyty. Wystarczy wyczyścić. O czym napisałem w powyższym linku
    Niezgodzę się i nikt nie mówi tu o wymianie jego sprawnego przepływomierza . Jeżeli czytałeś post do którego linka wrzuciłem(a już się tam udzielałeś) w którym problem ten był już poruszany i oglądałeś logi to zauważyłbyś że to nie wina zabrudzenia . Wartości są nieprawdopodobne i niemożliwe do osiągnięcia a tu zacytuję

    Cytat Napisał firstone Zobacz post
    W ostatnim czasie trafiłem na materiał BOSCH dotyczący przepływomierzy i ich parametrów roboczych w zależności od temperatury i napięcia na przepływomierzu.
    I co się okazało...., że FES źle podaje wartości (dobrze je mierzy ale nie przelicza). air intake mierzy w kg i zamiast to przeliczyć wyświetla w takiej postaci pod jednostką mg/cykl
    Natomiast Desired intake air quantity podaje już po przeliczeniu np 1200. I nagle po wykonaniu testu wydaje się nam, że mamy do kitu przepływomierz bo Intake air quantity mamy 60 a Desired intake air quantity 240. Jak przypasujemy wartość mierzoną w zależności od napięcia na przepływomierzu do tabelki w dokumentacji to nagle okazuje się, że 60 kg/h to jednaj jest około 240mg/cykl......
    autor trochę pomieszał z wartościami ale również gdzieś mi się ten artykuł boscha gdzieś obił o uszy. I tu:
    http://forum.fiatecuscan.net/viewtopic.php?f=3&t=1357
    można o tym przeczytać. Definitywnie jest tu winne przyjęcie różnych jednostek a co za tym idzie inne wielkości i wymiar (kg/h i mg/i) który porównujemy w FESie.

  3. #13
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał sumka33 Zobacz post
    Niezgodzę się i nikt nie mówi tu o wymianie jego sprawnego przepływomierza . Jeżeli czytałeś post do którego linka wrzuciłem(a już się tam udzielałeś) w którym problem ten był już poruszany i oglądałeś logi to zauważyłbyś że to nie wina zabrudzenia . Wartości są nieprawdopodobne i niemożliwe do osiągnięcia a tu zacytuję
    "
    Dużo osób się już na to nacięła niepotrzebnie wymieniając przepływomierz
    " - o to mi chodziło Ludziska gdy widzą, że coś nie właściwie dział, to wymieniają.
    Nie mam w tej chwili możliwości ponownego sprawdzenia wartości w logach mateuszszar'a ale z tego co pamiętam nie było tam wartości niemożliwych do osiągnięcia, a jedynie wartości niewłaściwe. Chyba, że coś przeoczyłem.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. Prośba o interpretację danych z komputera.
    Utworzone przez m4rcel w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-04-2013, 18:59
  2. Prośba o interpretację wyników zbieżności
    Utworzone przez khropek w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-04-2012, 20:49
  3. [146] Wyniki diagnostyki FES - prośba o interpretację
    Utworzone przez Murcialago w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 11-04-2012, 12:44
  4. Prośba o interpretację odczytów z alfadiag
    Utworzone przez RedMax w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 18-03-2012, 10:51
  5. Prośba o interpretację wyników z ECU
    Utworzone przez firstone w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 31-05-2011, 21:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory