Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 39

Temat: 2.0V6 TB nierówno pracuje - skończyły mi się pomysły...

  1. #11
    Misiek213
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Sprawdż czy wtryskiwacze nie sa zapieczone lub nie leją paliwa
    Zapieczone wtryskiwacze (zakładam że chodziło Ci o PB) nie mają NIC do pracy silnika na LPG ...jak już Marek napisał ;p

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    ........o ile przełączenie na gaz wyłącza pompę paliwa a nwet gdy ja wyłaczy to lejace wtryski dalej podają paliwo przez jakiś czas
    Sorry, ale nie wiem od kiedy przełączenie na gaz wyłącza pompkę paliwa. Wyłącznik pompki paliwa to sobie możesz założyć. Żadna znana mi instalacja nie ma możliwości wyłączenia pompy paliwa. Chyba sterownik na EOBD, ale w tym przypadku jest to wykluczone, ponieważ ECU w 2.0 v6 TB czy innych Busso nie obsługuje komunikacji między sterownikiem LPG a ECU ...a szczerze to nie wiem co miałaby taka modyfikacja miałaby dać

    Cytat Napisał danus77 Zobacz post
    Marek a może masz problem z temperaturą silnika (czujnikiem), co powoduje wadliwe działanie automatycznego ssania i zalewania go paliwem ?
    Z mojej wiedzy wynika że silnik "zalewany" paliwem, powinien być słabszy, ale nie powinno to mieć nic do wolnych obrotów. Dodatkowo, gdyby jakimś cudem doszło do zalewania silnika bez "wiedzy" ECU powinien kopcić na czarno (zbyt duża dawka paliwa do ilości powietrza w cylindrach). < choć to zdanie bardzo laicko zabrzmiało, to myślę że komuś kto to będzie czytał w przyszłości ta informacja się może przydać.

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Fakt że zastanawia mnie to chwila "zawahania" jak przełączam na Pb ale co to może mieć wspólnego z całością? Przecież jak jest ciepły to nawet na gazie mogę go odpalić.
    U mnie jest podobnie Szczególnie przy niskim stanie PB... A czasem jest normalnie

    Cytat Napisał danus77 Zobacz post
    ... sprawdź czy domyka sie zawór recyrkulacji oparów paliwa EVAP (jeśli masz).
    Zawór EVAP możesz zaślepić całkowicie... Przynajmniej jak tak zrobiłem i jak narazie żadnych skutków ubocznych nie zauważyłem ...w sumie to zaślepiłem go dlatego że wysypał mi się ten trójnik z gumeczkami pomarańczowymi przy przewodzie od zbiornika ;P (trójnik na niebieskich rurkach )

    Fakt faktem, że gdy złożyłem ten trójnik normalnie, bez tych gumek, to wolne obroty głupiały strasznie... raz 500 wolnych obrotów, raz gasł, a kolejny raz trzymał 1500 wolnych obrotów...

    I żeby nie było, byłem w ASO, szukaliśmy tych rurek z trójnikiem z 1,5 godziny w eperze... jak znaleźliśmy właściwe, to okazało się że są niedostępne... Fajnie, prawda?

    Marek, wydaje mi się że Twoja diagnoza jest słuszna... Układ zapłonowy, z tym że ja stawiałbym na czujnik wału lub wałka. I w tym momencie sam zgłupiałem, od którego należałoby zacząć.

    Swoją drogą, to gdzie i za ile dostałeś kable zapłonowe? Bo do tego "cudownego" silnika jak narazie znalazłem tylko boscha za jakieś 1500pln i janmora czy tam sentecha za 300 czy 350...
    Ostatnio edytowane przez Misiek213 ; 06-05-2012 o 08:16

  2. #12
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Wiec tak. Dzieki chłopaki za podpowiedzi z tym lewym powietrzem. Na razie znalazłem jeden sęk. Jedna z wkrętek gazu w kolektorze była pęknięta. Ewidentnie ciągnęła lewe powietrze. Nie wiem jak reszta ale profilaktycznie zamówie wszystkie nowe + przewody nowe. Ale sprawa nie jest zamknięta bo zatkanie tego otworu nie pomogło. Póki co założe nowy wątek lpg co z tym ułamanym zrobić. W tygodniu przyjdą części to zobaczymy co dalej.

  3. #13
    Misiek213
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Wiec tak. Dzieki chłopaki za podpowiedzi z tym lewym powietrzem. Na razie znalazłem jeden sęk. Jedna z wkrętek gazu w kolektorze była pęknięta. Ewidentnie ciągnęła lewe powietrze. Nie wiem jak reszta ale profilaktycznie zamówie wszystkie nowe + przewody nowe. Ale sprawa nie jest zamknięta bo zatkanie tego otworu nie pomogło. Póki co założe nowy wątek lpg co z tym ułamanym zrobić. W tygodniu przyjdą części to zobaczymy co dalej.
    Pamiętaj o kleju do gwintów!

    Swoją drogą, to gdzie masz wkręcone dysze od gazu? w barany? Czy rzeczywiście w kolektorze ktoś wiercił?

    Jeśli w barany, to odkręć barana, wydłub/wykręć dyszę czy tam wkrętkę, załóż nową. Ale pamiętaj, że dysze do gazu muszą mieć odpowiednią wielkość... u mnie jest bodajże 2.2 czy tam 0.22 jakoś tak

    Swoją drogą... to znaczy że ta wkrętka nie ma nic do wolnych obrotów...
    Ostatnio edytowane przez Misiek213 ; 06-05-2012 o 08:31

  4. #14
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Nie no w barany to tragedia
    Mam wywiercone w podstawkach pod kolektorami. Obok wtrysków Pb. I to jest problem Poza tym zastanawiam się nad skitraniem valteków. Ale to temat poboczny. Na pewno będę musiał wybebeszyć wszystkie barany, obie podstawki i układ zasilania paliwem. Masakra.

  5. #15
    Misiek213
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Nie no w barany to tragedia
    Mam wywiercone w podstawkach pod kolektorami. Obok wtrysków Pb. I to jest problem Poza tym zastanawiam się nad skitraniem valteków. Ale to temat poboczny. Na pewno będę musiał wybebeszyć wszystkie barany, obie podstawki i układ zasilania paliwem. Masakra.
    Ja mam Hanę 2000 na wężykach <1cm pod kątem w barany wierconą i ładnie chodzi Więc nie wiem dlaczego uważasz że to tragedia Ale pomijając ;p Gdzie kupowałeś kable zapłonowe NGK? i ile dałeś?

  6. #16
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Bo dla mnie wiercenie w baranach to okaleczanie wyglądu tego co najpiękniejsze
    Za przewody dałem 380zł z przesyłką po rabacie w reklamowanym u nas autosklepie24. Błyskawicznie chłopaki dostarczyli. To są dedykowane do spidera 3.0

  7. #17
    Misiek213
    Gość

    Domyślnie

    Powiercone jest tak, że jak się nie przyjrzysz, to nawet nie zauważysz że auto ma instalację gazową Zresztą wlew też mam pod klapką
    a wkrętki są na samym dole przy podstawkach od "tyłu" barana Zresztą będę miał chwilkę, to zrobię zdjęcie

    Pasują idealnie te przewody? Spidera 3.0? Z których lat? Bo chyba spider jest też nowy, prawda?

  8. #18
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Napiszesz do nich to Ci dadzą te co trzeba. Znają się.

  9. #19
    Misiek213
    Gość

    Domyślnie

    Już napisałęm na forum w ich temacie ^^ A Ty jak coś to pisz co z Alfką... Znam mądrzejszych od siebie w tej dziedzinie więc postaram się pomóc

  10. #20
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    numer rc ar 917 NGK
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

Podobne wątki

  1. [GTV] 2.0V6 TB nierówno pracuje - skończyły mi się pomysły...
    Utworzone przez marek230482 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-05-2012, 19:29
  2. Kopci na czarno, nierówno pracuje 2.0V6 TB
    Utworzone przez 8rafal4 w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 26-09-2010, 10:45
  3. Alfa 156 1.6 nierówno pracuje
    Utworzone przez rafalvergil w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-09-2010, 16:30
  4. [GTV] V6 Turbo - kiedy silnik się rozgrzeje pracuje nierówno
    Utworzone przez kerim26 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 05-08-2010, 10:23
  5. [33] Silnik ciężko odpala i nierówno pracuje na wolnych obro
    Utworzone przez scorpion1236 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-08-2009, 18:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory