Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: pomoc w JTS

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - nie ma z tym problemu, z pomiarem krzywek.
    - statystycznie szlifowanie krzywek dotyczy tylko jednej z pary, częsciej zeszlifowuje się wałek wydechowy..
    - kręcimy wałem korbowym i po przystawieniu linijki mamy czy krzywka jest zeszlifowana w stosunku do swojej pary.
    - chyba że chcesz to pomierzyć po wyjęciu wałków rozrządu.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #12
    Użytkownik Embrion Avatar damian831
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    tychy
    Auto
    alfa 156 SW
    Postów
    9

    Domyślnie

    wczoraj rozebrałem kolektor ssacy i wtryskiwacze wyczyszciłem i wymieniłem uszczelnki na wtryskach 2 uszkodzone były i tak zapaliłem go spoko zaraz jak zawsze bład silnika żółta kontrolka i VDO i mam pytanie czy jak sie go gazuje jest taki stuk jak by cisnienie przepuszczał czy ten zawór plastikowy na kolektorze ssacym ma tak działać

  3. #13
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    W zasadzie nie wiem co napisać, bo te uszczelki, no nic. Sama zresztą nie wiem.

    Obawiam się, że nie ma stuków w mojej podczas gazowania, raczej gdyby były w jakimkolwiek samochodzie, wtenczas mój niepokój sięgnąłby zenitu.

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2004r
    Postów
    67

    Domyślnie

    Jak te dziwne błędy zaczęły wyskakiwać dopiero po podłączeniu akumulatora nowego to nie zdziwiłbym się jakby jakieś zwarcie nie poszło na ECU. Tak jak kiedyś na testach mówiłeś mi bubu321. Może ECU zgłupiało przez jakiś skok napięcia.
    A stuk przy gazowaniu to u mnie taki pojedynczy też występuje, z okolic właśnie kolektora. Też mnie zastanawiał swojego czasu ale na testach nic nie wykazywało i błędy nie wyskakują w związku z tym więc dałem sobie spokój.

Podobne wątki

  1. Pomoc
    Utworzone przez korfanty4 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-06-2015, 08:22
  2. Pomoc przy kupnie auta Alfa 147 - Zapłacę za pomoc - Rzeszów
    Utworzone przez MarekR w dziale Podkarpackie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 29-07-2014, 07:27
  3. POMOC, 156, 2.4 jtd, praca silnika, POMOC
    Utworzone przez Gwynbleidd w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 25-06-2012, 23:50
  4. Pomoc
    Utworzone przez jordi22 w dziale GT
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 14-01-2012, 00:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory