Podstawa - podłącz do kompa i podaj przynajmniej błędy.
Zapieczone kierownice nie powodują świecenia MCSF cały czas.
Podstawa - podłącz do kompa i podaj przynajmniej błędy.
Zapieczone kierownice nie powodują świecenia MCSF cały czas.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
A zawór overboost sterujący siłownikiem wymieniłeś?
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Już teraz nie pamiętam, ale jeszcze to sprawdzę, być może to jest ta przyczyna - OBY! Chociaż dzisiaj katowałem Alfę i jakby powoli stawało się lepiej, dochodzi już niemal do 4 tys. obrotów, ale mcsf świeci cały czas.
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Probelm!!!
1. Pytanie dotyczy umiejscowienia tych 2 czesci (fot.1 i fot 2) U mnie leza swobodnie nie wiem gdzie maja byc przykrecone i gdzie przychodza....alfa przyjechala z czesciami nie przykreconymi...
fot.1
fot.2
2 pytanie dotyczy bledu MCSFmam problem z doładowaniem a bardziej chyba z przeładowaniem. Sprawdzałem wszystkie rzeczy o ktorych pisano ale wydaje mi sie ze problem u mnie tkwi gdzie indziej,a mianowicie kupilem belle ale okradziona i zdemontowana wszystko do podcisnienia jest podlaczone poza jedna rurka ktora jest pusta i nie podlaczona do zadnego wezyka(fot nizej) ona schodzi do dolu!! wie ktos z czym to trzeba podlaczyc.... bo mozliwe to jest problemmem wyskakujacego bledu skoro jedna rurka jest pusta to to powoduje przeldowanie lub nie doladowanie?? co wy na to??
Fot.3
![]()
Kolego nic dziwnego że masz problemy na fotce nr 1 jest zawór overboost (nie wyględa najlepiej) przykręć go na pasie przednim. Nr2 to akumulator podciśnienia - co najmniej wężyki do wymiany. Brak podciśnienia to brak sterowania zmienną geometrią, czyli na 100% przeładowanie..... Schemat podpięcia wężyków podciśnieniowych masz w Eperze. Na fot nr 3 to zawór EGR, a do tej rurki powinien byc podpięty wężyk z akumulatora podcisnienia
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
wracam do sprawy błędu P0095 (zwarcie do masy czujnika temperatury powietrza w dolocie czyli inaczej mówiąc - zwarcie na przepływce)
MCSF oczywiście świeci
Alfa Romeo GT 1.9JTD , 2008 rok
przepływka 4 pinowa - podmieniona na nową oryginał Bosch
pytanie - czy ktoś dysponuje schematem dokąd prowadzą 4 przewody idące od wtyczki przepływki ?
sama przepływka nie jest uszkodzona - zwarcie jest ewidentnie gdzieś na przewodzie/przewodach
zanim zacznę rozdłubywać całą wiązkę i szukać zwarcia - wolałbym podpiąć przepływkę "na krótko" czyli doprowadzić
4 nowe przewody od niej do miejsca w którym powinny się te przewody kończyć
wszelka pomoc mile widziana
Ostatnio edytowane przez alfagt19jtd ; 17-05-2012 o 15:36
Tylko czy aby to nie jest po prostu uszkodzenie występujące w czujniku ?
Podejrzewam, ze jest top zwykły termistor, więc możesz na wszelki wypadek zmierzyć jego wartość.
Hm... może gdzieś jest podane jaką ma wartość prawidłową (autodata ?)
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF