AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
AR 164 3.0 V6 - sprzedam części
150 zł za tuleje x4
Witam kiedyś kupiłem mazdę 626 i po wymianie oleju na zimnym silniku tak kopciła że nie było nic widać musiałem szybko uciekać z parkingu,jak się rozgrzała zero dymienia.Gościu pewnie na doktorku jeździł.Mechanicy drogo chcieli,więc sam rozebrałem i okazało się że pierścienie olejowe były zapieczone wymieniłem tylko pierścienie,koszt 250 zł plus uszczelki,rozrząd a magicy w granicach 2 tys chcieli.Mazda do tej pory lata i oleju nie pije.Szukaj dobrego mechanika bo to pijawki,dużo biorą a mało robią oczywiście nie wszyscy.
Wszystko się zgadza, można zrobić to tanim kosztem pod warunkiem, że gładź cylindra jest dobra.
Wylatany cylinder ma "zęba" i założenie nowych pierścieni w taki cylinder przy pierwszym odpaleniu skutkuje uszkodzeniem pierścieni.
Więc, albo honowanie i tłok nadwymiar (koszta) lub nowe tuleje i stary dobry tłok+pierścienie.
Pierścień i cylinder współpracują ze sobą, wiec nie ma opcji że tuleja dobra a pierścienie poszły lub na odwrót.
Chyba że tak jak w Twoim przypadku pierścień się zapiekał a nie zatarł w cylindrze.
U mnie też padły pierścienie i dodatkowo wytały tuleje i nowe pierścionki by tu nie pomogły.
Ostatnio edytowane przez kabanow ; 14-05-2012 o 19:23
Ja honowałem tuleje i stare tłoki z nowymi pierścieniami dałem
AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
AR 164 3.0 V6 - sprzedam części