Strona 3 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 104

Temat: Sprzęgło do 1.9 16V 103KW.

  1. #21
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał ksiazelasic Zobacz post
    Tez zaczyna mi sie slizgac sprzeglo i planuje kupic te o ktorym mowi omen.
    Sdero napisz prosze jaka miales sytuacje z dwumasem bo sam chce wymienic samo sprzeglo, bo zadnych oznak zuzycia dwumasy nie czuje/nie slysze.
    Stan można powiedzieć idealny. Nic złego w dwumasie nie było. Sprzęgło po zmianie i jest wszytko ok. Nic nie ślizga, nie szarpie. Pedał sprzęgła zdecydowanie niżej i zdecydowanie lżejszy.

    ---------- Post added at 22:00 ---------- Previous post was at 21:55 ----------

    Cytat Napisał peenbe Zobacz post
    jakie stukanie masz na mysli ? Chetnie przyjrze sie swojemu...
    Chodzi mu o przegrzanie dwumasy. Dwumas ma tą przypadłość, że jak się przegrzeje, to lubi szybko krzyczeć o swoja wymianę. Jego elementy szybko tracą swoje właściwości i zaczyna szarpać, klepać, stukać itp. Zdejmiesz skrzynię, to zobaczysz w jakim jest stanie. Bez organoleptycznego badania wszystko jest gdybaniem.
    Możesz też mieć nierówną powierzchnię cierną dwumasy. Ale i jedno i drugie po prostu widać i nie ma co wcześniej się nastawiać. Zdejmiesz - zobaczysz.

    Co do stukania, to wpisz sobie na youtube "stukający dwumas" i posłuchasz tej dolegliwości.
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 21-05-2012 o 21:06
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #22
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar szakal0606
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Zamość/ Zwevezele- Belgia
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD Distinctive- była/ 159 1,9 JTDm była/ 159 2,4 JTDm jest
    Postów
    146

    Domyślnie

    A jakie sprzęgło polecacie do 147 JTD 8V? chodzi mi o komplet czyli dwumasa, tarcza, docisk wysprzęglik, gdzie najlepiej kupić i tanio

  3. #23
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Kolega puotek z forum. Marka tylko valeo albo oryginal

  4. #24
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    A Valeo to czasem nie oryginał ? W 16V oryginalnie to właśnie Valeo.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #25
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Niby tak, ale slyszalem ze czasami troche sie roznia te 2 produkty jednej marki.

  6. #26
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 16V
    Postów
    76

    Domyślnie

    Tak tylko od siebie napiszę, że Stilo ma zupełnie inne sprzęgło w 1.9 JTD 16V jak Alfa147/156 1.9 JTD 16V - żeby komuś nie przyszło do głowy, że to to samo i kupi sobie mocniejsze

  7. #27
    Użytkownik Romeo Avatar Jacenty
    Dołączył
    12 2008
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    500

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzesiekwisnia Zobacz post
    Tak tylko od siebie napiszę, że Stilo ma zupełnie inne sprzęgło w 1.9 JTD 16V jak Alfa147/156 1.9 JTD 16V - żeby komuś nie przyszło do głowy, że to to samo i kupi sobie mocniejsze
    a czy to prawda, ze te stilo z tym samym silnikiem tj. 1.9 JTD 16v maja te same turbiny ?

  8. #28
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 16V
    Postów
    76

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jacenty Zobacz post
    a czy to prawda, ze te stilo z tym samym silnikiem tj. 1.9 JTD 16v maja te same turbiny ?
    Pytasz z ciekawości czy padło Ci turbo i się zastanawiasz nad nowym?
    Mogę porównać (mój brat ma 147 1.9 16V), ale to dopiero w piatek.

  9. #29
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Te same są.
    Większość to tak na prawdę GT 1749V. Tylko czasami obudowami slimaków się różnią.
    Tu masz katalog turbawek, więc sobie porównasz. A może i innym się przyda.
    Attached Files Attached Files
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #30
    Użytkownik Romeo Avatar Jacenty
    Dołączył
    12 2008
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    500

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Te same są.
    Większość to tak na prawdę GT 1749V. Tylko czasami obudowami slimaków się różnią.
    Tu masz katalog turbawek, więc sobie porównasz. A może i innym się przyda.
    dzieki za ten plik

    zgadza sie GT 1749V, co ciekawe sa dwa modele tego turbo ktore roznia sie 'nr turbo' i 'nr oem', ta druga wersja czyli 716665-0002 55191934 ma identyczne numery jak ta w Stilo z ta wersja silnika

    a czy jest jakis sposob empirycznego sprawdzenia numeru turbo? powiedzmy mam przed soba jakies Stilo, ale jak mam wydawac tysiaka to przydaloby sie byc pewnym na 100% pewnie te numery sa wyryte na samym turbo?

    Cytat Napisał grzesiekwisnia Zobacz post
    Pytasz z ciekawości czy padło Ci turbo i się zastanawiasz nad nowym?
    Mogę porównać (mój brat ma 147 1.9 16V), ale to dopiero w piatek.
    na szczescie jeszcze smiga ale po przejsciach z odma, zaczalem troche ogarniac temat aby nie byc zaskocznym..
    sam tez mam 16v, z checia bym porownal te numery, dzisiaj w garazu ogladne turbo, gdzies jakis numer musi na turbinie byc
    Ostatnio edytowane przez Jacenty ; 23-05-2012 o 13:28

Podobne wątki

  1. [146] Wymiana tarcz i klocków - przód 1,7 TS 103KW 140km
    Utworzone przez Jeva w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 31-01-2015, 11:06
  2. problem ze skrzynią biegów 156 2.4 jtd 103kw 2000 rok
    Utworzone przez spidder7 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-12-2014, 20:33
  3. Filtr oleju 166 2.4JTD 140KM (103kW)
    Utworzone przez kML w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 27-06-2012, 19:52
  4. Gt 1.9 103kw ??
    Utworzone przez bocian w dziale GT
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 24-02-2011, 23:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory