Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 61

Temat: Dlaczego dysze wtryskiwaczy nagle się zrobiły za małe?

  1. #31
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotriix Zobacz post
    No jak kabelek podpięty fioletowy pod kabel sondy sygnałowy
    Chwilę.... DO sondy idą cztery kable, między innymi fioletowy biały i coś tam jeszcze. To mam całą drogę od sondy do ecu prześledzić czy jest jakiś mostek? Nie ma prostszej metody? Kabel od sondy idzie koło wspornika silnika pod ścianę grodziową. Do niej na pewno nie ma rozgałęzienia bo wymieniałem sondę i mam złącze właśnie koło wspornika silnika.

    A tak na marginesie to co stag się zorientował po tylu latach że nie ma sondy podpiętej (o ile nie ma)??? Nie widzę związku z tym że teraz nie chodzi. A przecież kur..a chodził.

  2. #32
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Nie masz poszukac fioletowego od staga.Gdzies jest wpięty wlutowany /albo i nie/
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #33
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Dobra, fioletowy kabel we wtyczce do staga poz. 50 jest wolny. Więc sonda podpięta nie jest. To mam zrobić mostek z fioletowego od sondy? Coś zmieniać w ustawieniach potem?

    Co jednak i tak nie zmienia postaci rzeczy że nigdy tej sondy podpiętej nie miał i chodził dobrze. Już nikt nie ma pomysłów dlaczego ten cholerny gaz nie chodzi?

    ---------- Post added at 19:10 ---------- Previous post was at 18:23 ----------

    Śruba regulacyjna też już zrobiona i działa. Ustawiłem na razie maksymalnie luźną sprężynę (mały docisk).

  4. #34
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Ustawisz w typ sondy na napieciowa.Zresztą tak masz.Kabel podpinasz dolutowujesz do kabla sygnałowego sondy.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  5. #35
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotriix Zobacz post
    kabla sygnałowego sondy.
    Fioletowy?
    Dobra, jutro to zrobię i go szturchnę. Zobaczymy czy dziad coś innego zagada niż zwykle.

    A tak uprzedzając fakty jak dalej nie będzie chodzić to są jeszcze jakieś pomysły? Przecież nie mogło to od tak po prostu przestać działać. Czegoś jeszcze nie sprawdziłem?

  6. #36
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Ustaw wnożnik ręcznie na 1 u zrób cisnienie 1 bar..zostaw tylko jeden cylinder włączony/te suwaczki/Potem dopiero kalibracja ,oczywiscie włącz wszystkie cylindry
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  7. #37
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    No właśnie dzisiaj też coś takiego mi przyszło do głowy. Żeby go ręcznie ustawić. Tylko nie wiedziałem jak. Czyli mnożnik ręcznie opuszczam na dół, odpalam go na jeden gar i czekam? Wiem że na pierwszym zawsze dobrze mi chodził. Dopiero jak kolejne się załączały to telepało. Może dlatego że jeden nie działający gar nie robi wrażenia na całym silniku.

    ---------- Post added at 19:59 ---------- Previous post was at 19:57 ----------

    No dobra. A co mi da to że zrobię to na jednym cylindrze a potem kalibracja?

  8. #38
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Ustawisz ciśnienie bez nerwów
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  9. #39
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Fakt. A gdyby ręcznie mieszać we wszystkim a nie używać kalibracji?

  10. #40
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Masz temat przyklejony o ustawianiu.Oraz instrukcja staga i jazda
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

Podobne wątki

  1. Dysze spryskiwaczy
    Utworzone przez Orlos93 w dziale 147
    Odpowiedzi: 87
    Ostatni post / autor: 09-03-2020, 23:40
  2. [MiTo] Dysze spryskiwaczy
    Utworzone przez LukaSS w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-10-2015, 20:20
  3. Dysze spryskiwaczy
    Utworzone przez rooney w dziale 156
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 06-05-2014, 11:56
  4. [Brera] 3.2 jts - mrozy ostatnich dni nie zrobiły na niej wrażenia!
    Utworzone przez noboco w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-02-2012, 18:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory