Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 28

Temat: Grzechot z okolic paska lub alternatora

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2007
    Auto
    BMW
    Postów
    96

    Domyślnie

    Boje się dołem bo nie wiem ile i co powykręcać. Górę mogę demontować tylko że będę miał użyczony garaż z kanałem i nie mam pojęcia ile h na to poprosić. Filtr jest na szybkozłączkach i prawie wszytko grzechotką z 10tką wykręcę ale zielonego nie mam co mi altek odwali. Pompę wspomagania po wykręceniu i zluzowaniu niecałą godzinę podmieniałem...
    Ta Alfa 2.4 jest tam, taka ciasna

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał gyver4ever Zobacz post
    Ta Alfa 2.4 jest tam, taka ciasna
    Nie przejmuj się 1.9 też jest ciasna U mnie trzeba było wykręcić półoś, ale podobno są fachowcy, którzy potrafią wyciągnąć alternator przez nadkole

  3. #13
    Użytkownik Świeżak Avatar jarzyn
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    166 3.0 03, była 156 SW jtd
    Postów
    244

    Domyślnie

    Czy w 1.9 też nie da się wymienić sprzęgła bez demontowania alternatora?:l Nie da się tej rolki jakoś przez nadkole po prostu odkręcić?

  4. #14
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    małopolska
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 jtd 8v 115KM 2003r
    Postów
    162

    Domyślnie

    W alfie 147 1,9 jtd 115km można wymienić sprzęgło bez wyjmowania alternatora,przed tygodniem wymieniałem.Myślę że w Twojej jest tak samo.

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2007
    Auto
    BMW
    Postów
    96

    Domyślnie

    Zachciało mi się gara więcej i teraz cierpię na ciasnotę
    A Alfina po ciężkim tyraniu bo jeździła służbowo ponad 50k km rocznie to teraz wszystko zaczęło mi się sypać...
    W sobotę altek na stół, turbo na stół. Chciałem sobie dzień dziecka zrobić i trasę do Połczyna strzelić ale już dwa paski straciłem i teraz mam lęki przez to sprzęgiełko.

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał gyver4ever Zobacz post
    Chciałem sobie dzień dziecka zrobić i trasę do Połczyna
    Fajnie było by się spotkać

  7. #17
    Użytkownik Świeżak Avatar jarzyn
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    166 3.0 03, była 156 SW jtd
    Postów
    244

    Domyślnie

    Cytat Napisał gyver4ever Zobacz post
    Chciałem sobie dzień dziecka zrobić
    To sobie urządzisz dzień dziecka w garażu ze swą lubą, też miło

    Cytat Napisał tom.pk Zobacz post
    Myślę że w Twojej jest tak samo.
    Powinno być tak samo, a nawet lepiej, bo 156 jest ciut większa, silnik ten sam

  8. #18
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    małopolska
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 jtd 8v 115KM 2003r
    Postów
    162

    Domyślnie

    Komora silnika jest taka sama .Potrzebne są naprawdę mocne klucze : nr 10,17,imbus nr 8,oraz specjalny klucz do sprzęgiełka z 33 zębami.Konieczne również w moim przypadku były przedłużki kluczy w postaci około 0,5 metrowych rurek .Odkręcałem na podjeździe od dołu,miejsca aby założyć klucze jest bardzo mało.

  9. #19
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    Saab 900 LPT classic & BMW 318d F30
    Postów
    212

    Domyślnie

    Cytat Napisał godol Zobacz post
    U mnie musieli wyciągać alternator by wymienić jego rolkę (sprzęgło jednokierunkowe).
    Teraz niestety mam piski na zimnym silniku i nie wiem czy to wina nowego paska czy może rolka lub napinacz są za bardzo zużyte przez to że sprzęgło altka było niesprawne przez jakiś czas.
    Pasek przestał piszczeć po trasie 150km. Widocznie się ułożył. W końcu nastała błoga cisza i nic oprócz klekotania diesla nie słychać.

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2007
    Auto
    BMW
    Postów
    96

    Domyślnie

    U mnie jeden z pasków przestał piszczeć bo odpadł skrajny rowek :/ Obserwuj, to nie Frugo - samo nie przejdzie/przyjdzie. Wir w wannie i bałagan robi się sam...

    Malin2k5: Spotkać się tym razem trzeba

    Jarzyn: W marcu przez deb... od sprzęgła spędziłem tydzień urlopu w garażu w Połczynie dokręcając wszystko po matołkach :/ Nawet maglownicy nie przykręcili , tylko śrubami załapali. A ja bym się przez to z dziewczyną zabił - to była wymiana sprzęgła, fachowcy!

Podobne wątki

  1. Wymiana paska alternatora alfa 156
    Utworzone przez krecik1239 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 08-05-2015, 05:07
  2. [155] Wymiana paska napędu alternatora
    Utworzone przez Jerry1 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-09-2010, 19:44
  3. Piszczenie i warczenie paska alternatora
    Utworzone przez zawix w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 24-08-2010, 08:04
  4. [145] termostat, napinacz paska od alternatora
    Utworzone przez archibaldi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-12-2009, 15:40
  5. wymiana paska alternatora 155
    Utworzone przez jonio w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-05-2007, 23:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory