Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 57

Temat: 156 2.0 TS - gdzie te 155 km?!

  1. #21
    provokator
    Gość

    Domyślnie

    ej no co do tych pomiarów to przecież żadna wielka filozofia, przy okazji może sobie zrobić reset parametrów adaptacyjnych i po kłopocie ale wątpię czy to coś pomoże skoro już ma 9s do setki;p

    andrew wracając do tematu wariatora to niesprawny wariator może powodować ubycie nawet 15 kucy;p i nie ja to sobie wymyśliłem tylko wszystko jest na naszym forum;p

  2. #22
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał provokator
    andrew wracając do tematu wariatora to niesprawny wariator może powodować ubycie nawet 15 kucy;p i nie ja to sobie wymyśliłem tylko wszystko jest na naszym forum;p
    a gdzie to jest ?

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #23
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    Fred,
    Mialem na mysli Examiner a ten podobno nie potrafi sprawdzic sprawnosci przeplywomierza no chyba ze calkowicie sie wysypie
    O ile dobrze pamietam to pisal o tym kolega bubu
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  4. #24
    tomkap
    Gość

    Domyślnie

    Co do wariatora, to faktycznie, klekot to chyba nie koniecznie swiadzczy że zle działa. Ponadto odpowiada on za to, by autko zbierało się od najniższych obrotów, a ludzie twierdzą inaczej.Inne co zauważyłem: Jedni dostrzegają wzrost mocy powyżej 3000, a w sumie wariator ma za zadanie płynnie rozkładać moć, by nie był to zauwazalne.
    Co jak co, w Alfach dostrzegam wiele niewyjasnonych zagadek...

  5. #25
    Fred
    Gość

    Domyślnie

    Szef, Examiner to sobie mozna Wlasnie kolega bubu123 pisal o tym ze examiner podaje wartosci statyczne ktore tak na prawde nic nie mówią.

    Przykladem jak pisalem jest moj przeplywomierz w 146 ktory pracuje idealnie do 1000 obrotow a powyzej po prostu przestaje pracowac :/

    Reasumując... tylko Alfadiag/Unidiag prawde Ci powie :mrgreen:

    fred

  6. #26
    moniczka_23_wwa
    Gość

    Domyślnie

    Ja to już nie wiem sama… zalałam dziś 98 (moją ulubioną) no i to auto jeździ w sumie szybko, zbiera się też od razu lepiej i ciszej chodzi, w ogóle go nie słychać przy otwartych oknach, jak by zgasł. Strasznie mnie wnerwia TYLKO ten pisk z silnika!! Jest TYLKO poniżej 1000 obrotów czyli jak stoję na światłach i to raz jest, raz nie ma, raz jest, raz nie ma….

    No i ten zielony płyn… znowu było min. Gdzie on się podziewa?! Jak silnik jest nagrzany to poziom jest obniżony… odkręca się koreczek – słychać pssssssiiiii…. Poziom się podnosi. Ktoś mi mówił, że to oznacza szczelny układ, ale jakim cudem tego jest tam coraz mnie??!!

    Co do zbierania się na niskich. Niech tak już w sumie będzie, nie jest źle… Trzeba lać tylko 98. Za tydzień spróbuje V Power Racing czyli 99!!! :-D Zastanawiam się też czy ja aby może po prostu zbyt wiele nie oczekuje. Ale brakuje takiego wrycia w fotel jak w Hondzie… Nie chce ktoś zamienić Accorda w nowej "budzie" na Alfe? Na tą samą literę jest!!! ;-) Żarcik…

    A ruszacie z piskiem swoimi 156? Mi się raz udało tak z 1-2 metry, ale to było dość „męczące” dla auta – zabiłam ciekawość i więcej nie próbuje.

    A z nowych informacji: po dzisiejszych testach skończyły się klocki z tyłu na dodatek. Kolega chce mi to wymienić, ale nie wiem czy sobie poradzi? To jakaś sztuka jest? Coś trzeba specjalnego zrobić? Na tarczy jakiś taki wykop się zrobił na 2-3mm…. nie chce wymieniać tarczy, nic się nie stanie?

  7. #27
    provokator
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155
    a gdzie to jest ?
    kurcze nie pamietam, ale gdzieś w tych tematach co o wariator pytałem;p

    wymiana klocków? dla sprawnej ręki 15-20 min na jedno koło;p 2 śruby od zacisku, wyjąć zabezpieczenia, zmienić klocki, złozyć
    z tarczami nie pomogę, nie wiem ile jest dopuszczalne minimum w alfie, ale skoro stać Cię na paliwo 99+ to chyba nie szkoda Ci na tarcze?;pp
    a co do tego co się stanie to gdy będą za cienkie mogą się np zwichrować i będziesz miała bicie przy hamowaniu;p tak jak pisałem nie wiem jak jest w alfach bo jeszcze u siebie tego tematu nie poruszałem ale jeśli chodzi o inne bardziej niemieckie marki to 2-3 mm to żadna tragedia;p prawie nowe nawet można rzec hehe

    co do piszczenia to może pasek od alternatora zrobił się już za dłuuugi?

    poruszając temat wciskania w fotel w hondzie to może nie tyle rzekoma większa moc przyspieszenia hondy co różnica w zawieszeniu jak i samych fotelach?;p już sam fakt że byłyby np miększe sprawia wrażenie wciskania w fotel podczas gdy skórzane fotele alfy są co by tu dużo mówić twarde i sztywne;p generalnie zasada jest taka że jak coś ma być na sportowo to nie może być za wygodnie;p

    jak chcesz przykatować dłużej z piskiem to zaciągnij lekko ręczny;p tylko nie blokuj kół całkowicie bo tylne oponki będą do wywalenia;p osobiście odwykłem już od tego typu jazdy bo nie stać mnie na nowe przednie oponki;p

  8. #28
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    Cytat Napisał moniczka_23_wwa
    A ruszacie z piskiem swoimi 156? Mi się raz udało tak z 1-2 metry, ale to było dość „męczące” dla auta – zabiłam ciekawość i więcej nie próbuje.
    U mnie nie ma problemu Jak juz zacznie i nie odpuszcze gazu to jeszcze na 2 biegu przymieli ale raczej tego nie robie
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  9. #29
    moniczka_23_wwa
    Gość

    Domyślnie

    Cześć!!!

    Zaczniemy od końca…

    Wymianę klocków odradzam. Kolega się za to zabrał, okazało się, że tam się tłoczka nie wciska, a trzeba wkręcić co w warunkach POLOWYCH JEST TRUDNE! Zresztą 15 minut na koło to zajęło mechanikowi z podnośnikiem i kluczem do tego tłoczka… 50zł – uczciwa cena.

    Z paskiem to jest chyba racja… trzeba będzie go kiedyś wymienić.

    A co do silnika. To on jednak chyba jest coś nie tak… Mam zamiar jechać na diagnostykę, ale nic to zrobię to poruszę kolejny wątek i zobaczymy co się stanie… Temat „Czym zdiagnozować silnik”. Zapraszam

  10. #30
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Oława, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0TS 99.r
    Postów
    42

    Domyślnie

    Witam moniczka_23_wwa. Wracając do tematu z płynem tym zielonym :mrgreen:, jego ubywanie i to dosc drastyczne plus spadek mocy moze sie wiązac z przedmuchaną uszczelka pod głowica. Zobacz czy Alfa nie dymi za bardzo?? Jesli chodzi o wkrecanie to Alfa 2.0 tak ma do 2500 ciągnie powyzej zaczynaja kuce sie odzywac, tez mi sie wydawalo ze cos jest nie tak.
    Zaczałem od wymiany rozrzadu pełnego razem z wariatorem, wymiana kabli , pełny komplet swiec, reset kompa i powiem ze niewiele wiecej to dało. Moc pojawia sie powyzej 2500 i tak ma byc. Co do filtra paliwa to go nie ma w alfie , jest siatka przy pompie paliwa ,mozna sobie ekstra załozyc, ale po co ?? Lepiej czasami dolac do benzyny srodek np. STS do czyszczenia wtryskiwaczy.Pozdrawiam ( A i jeszcze jedno , sam czasami zalewam 95 v power, aby sobie poszalec DD :twisted: )
    Srebrniutka Alfa 2.0 TS 16V --------->Reszta w tyle.......

Podobne wątki

  1. Gdzie sa 156 sw v6???
    Utworzone przez negocjator21 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-02-2014, 11:56
  2. Gdzie sa 156 sw v6???
    Utworzone przez negocjator21 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-02-2014, 11:54
  3. Gdzie tankować gaz?
    Utworzone przez ozzy w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 28-08-2010, 00:17
  4. Pytanie gdzie gdzie i u kogo zrobić rozrząd w Wielkopolsce
    Utworzone przez redzi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 26-03-2008, 13:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory