Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 67

Temat: Tarcze naiercane-nacinane vs. zwykłe pełne

  1. #41
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar stopczyk26
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Malczyce
    Auto
    Peugeot 407 3.0 V6 211KM 2005, Peugeot 307 1.4 88KM 2005
    Postów
    473

    Domyślnie

    Ja u siebie już założyłem ten zestaw i powiem że jestem póki co zadowolony. Co do bicia to nie ma nawet najmniejszego. Przy puszczeniu kierownicy i wciśnięciu hamulca autko jedzie prosto zero znoszenia. To że hałasują to fakt ale tylko przy większych prędkościach i jak dla mnie to mi to nie przeszkadza. Jakby ktoś miał jakieś wątpliwości to polecam.

  2. #42
    BajduS
    Gość

    Domyślnie

    Też jestem przed wymianą klocków/tarcz, dziwi mnie fakt, że mikody nawiercane/nacinane (pewnie mikoda gt) zbierają tak dobre opinie.. Jeszcze dziś zajechałem do znajomego współwłaściciela firmy tuningowej ( z której wyszło kilka potworów 500hp+) z zapytaniem o zestaw hamulcowy do mojej Gt 192HP. Jak wspomniałem o mikodach GT to parsknął śmiechem i powiedział że wg producenta są to tarcze tuningowe, nie sportowe i że te nacięcia, odwierty w przypadku mikody, wiele nie polepszają a zwiększają zużycie klocka.
    osobiście dla średnio-niskiego budżetu polecił mi tarcze ATE Power Disc + Klocki ATE chyba półceramiczne lub opcjonalnie Brembo Max + Ferodo premier.

  3. #43
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Kiedyś Mikody były inne, kilka lat temu zioma kupił do Focusa, zdechły po 40 tysiącach, u ojca mają już 70 tysięcy i Premiery siedzą już z 50 na nich i jeszcze długo posiedzą, samochód jest używanie prawie tylko na trasach powyżej 20 kilometrów dlatego prawie się nie zużyły, na mojej tarcze siedzą 20 tysięcy i też nie widzę specjalnie różnicy w stosunku do nowych tarcz, co do Brembo Max to specjalnie lepiej niż na Mikodach nie będzie, o ATE się nie będę wypowiadał bo z nimi styczności nie miałem

  4. #44
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    no chyba oczywiste jest że mikody to raczej nie jest sprzęt do autek 500+ i do jazdy innej niż "zwykła" nawet słabszymi autkami

    co do zwiększenia zużycia klocka - to chyba też naturalne i nic dziwnego w tym nie ma że każda nacinana szybciej "zje" klocki








  5. #45
    BajduS
    Gość

    Domyślnie

    Tak boćku ale po co ma zjadać klocki bez większej skuteczności hamowania, można kupić gładkie tarcze ate/brembo skuteczność pewnie ta sama a klocki nie obrywają Mikody GT wyglądają ładnie i chyba o to w nich chodzi

  6. #46
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    dolnośląskie
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS DOBRY ROCZNIK 2000
    Postów
    46

    Domyślnie

    Dokładnie.W naszych samochodach nacinanie,nawiercanie nic nie daje.To tylko taki bajer.

  7. #47
    ViP Maniak resoraków Avatar maciekk
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    brzesko
    Auto
    156 2.5V6 i 147 1.6 Ts
    Postów
    733

    Domyślnie

    to kupcie sobie jakies movity albo taroxy i bedziecie zadowoleni tyle ze koszt troche wiekszy...
    o co k'mon???

  8. #48
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał dylak Zobacz post
    Dokładnie.W naszych samochodach nacinanie,nawiercanie nic nie daje.To tylko taki bajer.
    czy ja wiem
    może jak macie wentylowane to i nic ( wg was )
    ale ja w byłej 156 miałem lite więc u mnie zmiana na mikode gt dała odczuwalną różnicę na +








  9. #49
    Użytkownik Znawca Avatar michal_lc4
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 Ti 2.4JTDm/200 KM '09
    Postów
    1,023

    Domyślnie

    Kupcie sobie niedowiarki Brembo,przecież ma tak doskonałą opinie. Tylko 99% z piszących tu o klockach ceramicznych i braku różnicy w nawiercanych dyskach nie ma pojęcia że Brembo oferowane w polsce jest robione w tej samej fabryce co Mikoda i z tego samego odlewu żeliwa. A najlepiej do 156 założyć tarcze od tjunera co robi wózki pow. 500 koni. Pany wszystko jest do czegoś,bez jaj

  10. #50
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Cytat Napisał dylak Zobacz post
    Dokładnie.W naszych samochodach nacinanie,nawiercanie nic nie daje.To tylko taki bajer.
    A w 156 1.8TS masz tarcze wentylowane? Jeśli nie to różnica jest po zmianie na mikodę.

Podobne wątki

  1. [159] Nawiercane i nacinane tarcze w 159
    Utworzone przez Marcinks w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 11-10-2014, 14:56
  2. [146] Hamulce-tarcze nacinane,nawiercane-czy warto?
    Utworzone przez dareme89 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 19-05-2008, 18:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory