Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Szarpnięcie na jedynce i strzał w kolektor, 3.0 V6

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar Mankovich
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa 166 2.5 V6 24V
    Postów
    275

    Domyślnie Szarpnięcie na jedynce i strzał w kolektor, 3.0 V6

    Witam.

    W końcu, po wielu problemach samochód chodzi jak trzeba, ale jest jeden problem. Gdzie szukać przyczyny i jak znów nie wydać majątku?
    Przy szybkim starcie (auto ma skrzynię automatyczną), wciskam gaz do dechy, auto łapie około 60 km/h, obroty na chwilę spadają, strzał w kolektor i idzie dalej, zmienia na 2-jkę ale jakoś tak za długo to trwa. Co prawda cieknie mi z uszczelniaczy skrzyni i w przyszłym tygodniu to robię, ale czy to może być przyczyna? Może wyciekło za wiele? Gdzie dolać oleju, żeby nie nabawić się większej lipy?
    Gdy jadę np. 50 i daję kick downa to jest to samo. Przy odpaleniu auta, gdy stoi w miejscu i dam mocno gazu, też słyszę strzał w kolektor. Co to jest?
    Auto na gaz, ale na PB jest to samo.
    Pzdr.

  2. #2
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,518

    Domyślnie

    Wyreguluj LPG
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Mankovich
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa 166 2.5 V6 24V
    Postów
    275

    Domyślnie

    Ok, jutro pojadę na regulację. Pojawiło się to nagle, dwa dni temu. Myślisz, że to wina LPG? A może po zatankowaniu jakiegoś gówna, coś się rozregulowało. Poza tym może znaczące jest to, że zatankowałem przez przypadek 51 litrów, do 51 litrowej butli (nie odbija i się zagadałem z tankującym).

  4. #4
    Użytkownik Świeżak Avatar maziarek1
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v 2000r. Alfa Romeo 147 1,9 JTDm 2005r.
    Postów
    203

    Domyślnie

    mi strzela bo padla przeplywka

  5. #5
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,518

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mankovich Zobacz post
    Poza tym może znaczące jest to, że zatankowałem przez przypadek 51 litrów, do 51 litrowej butli (nie odbija i się zagadałem z tankującym).
    No mogło uszkodzić reduktor od LPG.
    Tak samo zrobił sąsiad i reduktor poszedł do naprawy.Zakręć butlę od LPG i wypal LPG i wtedy zobacz na PB .Tylko pojeżdzij z 10 km na PB.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    odepnij przepływkę i zobacz jak jeździ auto
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar Mankovich
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa 166 2.5 V6 24V
    Postów
    275

    Domyślnie

    To jednak raczej gaz, w poniedziałek jadę na regulację. Dzisiaj przełączyłem na PB i jeżdżę już tylko na PB po tym, jak mi nie chciał odpalić po zgaszeniu na gazie aż wyładowałem akumulator i trzeba było użyć kabli. Na benzynie nie strzela, nie zrywa obrotów przy kick downie i inaczej zmienia biegi (nie falują wtedy obroty). Zatem to nie przepływka. Jak wyreguluję, dam znać i dla potomnych zostawię wyjaśnienie.

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar Mankovich
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa 166 2.5 V6 24V
    Postów
    275

    Domyślnie

    Hej. auto już uszczelnione, została mi miska olejowa, do uszczelnienia, ale zrobię to już sam, nie będę płacił kolejnych setek złotych, bo w auto włożyłem już kolo 4500 zł od dnia zakupu 1,5 miesiąca temu..... W zasadzie jest okej, ale coś nadal nie tak - na gazie w ogóle nie jedzie, mimo regulacji, może coś źle wyregulowowali. Od 0 do 40 km/h jedzie jak maluch, potem kop w tyłek i rwie. Ale po chwili szarpie, świruje. Na wolnych obrotach szarpie. Na benzynie po odpaleniu strzela w kolektor, niby jedzie szybko, przyspiesza jak trzeba, ale to nie to co kiedyś. Jakoś traci moc, strzela w kolektor, zwłaszcza przy zmianie biegu na 2-jkę (na benzynie i na gazie, chociaż na gazie ledwo jedzie). Co to może być? Jutro zmienię świece, ciekawe czy to coś da? Ręce opadają, czekam dnia, gdy to auto będzie chodziło jak trzeba.

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    odepnij przepływkę i pojeździj chwilę, sprawdzić też możesz na kompie gazując na full i sprawdź maksymalną wartość przepływu powietrza
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  10. #10
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,518

    Domyślnie

    Skoro nie jedzie na LPG to po co na nim jezdzisz?
    Zrób porządek z LPG.
    Jak na PB jest ok.
    To prawidłowo i dobrze założone lpg ma jeżdzić i tyle
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

Podobne wątki

  1. Rzężenie przy przyśpieszaniu na jedynce
    Utworzone przez Arczi w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 29-09-2015, 18:22
  2. [155] Strzał w kolektor ssący
    Utworzone przez flyberry.pl w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 26-05-2012, 18:32
  3. Strzał w kolektor ssący na sekwencji 2.0 16V
    Utworzone przez szkodnik w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 16-12-2011, 18:08
  4. Strzał w kolektor 156 2.0 TS
    Utworzone przez ibol w dziale 156
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 16-03-2010, 10:26
  5. nie pali, selespeed na jedynce !!!!
    Utworzone przez jasiu87 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 26-04-2009, 20:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory