Mam problem z ar 166 2.4 JTD jest od jakiegoś czasu słaba ,a turbine mam po regeneracji przerabiałem już ten temat ale nikogo z Poznania nie mogę namierzyć
Mam problem z ar 166 2.4 JTD jest od jakiegoś czasu słaba ,a turbine mam po regeneracji przerabiałem już ten temat ale nikogo z Poznania nie mogę namierzyć
a co robiłeś żeby pozbyć sie problemu ??
turbina po regeneracji - ale jak masz ustawioną sztangę zmiennej geometrii ? może jest za bardzo otwarta dlatego auto nie ma mocy.
przepływomierz ?
i dlaczego regenerwałeś turbinę ?? bo był słaby ?? czy to ten objaw masz dopiero po regeneracji. Napisz coś do czego można się odnieść na razie to można wróżki zapytać.
Kolego ja bywam prawie co dziennie w pozku bo do roboty jeżdżę ale nie wiem co mam Tobie poradzić.
Kolega dejvid wypowiadał się już w innym poście. Potrzebuje przed wszystkim, żeby ktoś porównał swoje 2.4 JTD do jego autka + podłączył się do komputera i porobił logi.
Alfa Romeo 166 3.2 V6 TI
/Grzesiek
kompa mam można pogmerać
Witam, ja jestem z Poz. w poniedziałek mam trochę czasu, kompa i ecuscan - tak więc mogę pomóc
ale najpierw niech napisze co zrobił i odp na pytania kt zadałem albo da linka do tematu który wcześniej poruszał żeby można było się do czegoś odnieść a później już można szukać i grzebać
ok wporzadku może byc poniedziałek ,tylko po 14 stej jak z pracy wrócę??
---------- Post added at 11:37 ---------- Previous post was at 11:33 ----------
witam,odebrałem od mechanika auto znowu mnie ku** naciągnął ,wyrzucone pieniądze w błoto.Auto znowu ledwo ciagnię od 2500 obr na dodatek przy rozgrzanym silniku coś mi dzwoni chyba z lewj strony .Mówił mże to naprawił ze to był za długi pasek wieloklinowy i dał mniejszy.Za wyczyszczenie przepływki i mniejszy pasek 150 zł.Dojechałem do domu znowu to samo auto dzwoni ,brak mocy.@ mc temu zostawiłem u innego magika 7.000 zł zapożyczyłem się w rodzinie ,zostałem z długami i autem którym nie idzie :/ moge wypisać wszystko z ksiązki co miałem robione
---------- Post added at 11:41 ---------- Previous post was at 11:37 ----------
dałem do mechanika bo miałem wycieki,2 wahacze do wymiany.Za dwa dni dzwoni że mokra jest pompa wody i trzeba rozrzad zmienic.pozniej ze przewody hamulcowe,klocki p/t i inne rzeczy.odebrałem jadę coś tam szedł ale słabo.wrociłem on mowi że turbnina do regeneracji bo z niej leci (pluje olejem) dałem do regeneracji i jest tak samo nawet gorzej zaczyna ciągnąc od 2500 i jest słaba.
---------- Post added at 11:46 ---------- Previous post was at 11:41 ----------
1.Ponoć ta turbina nie ma zmiennej geometrii
2.Dałem do innego mechanika zapłaciłem 250 zł za zaślepienie egr i wyczyszczenie przepływki. ( tydzień było lepiej nie że super ale lepiej i znowu to samo .
3.turbine regenerowałem bo był słabszy wcześniej i mechanik mówił że pluje olejem.Ci od turbiny mówili że gniazdo zaworowe mogło ją uszkodzic albo wtryski bo były opiłki w środku.
4.Jest gorzej po regeneracji ale wczesniej mi tez osłabła alfa nie miała juz kopa.
---------- Post added at 11:47 ---------- Previous post was at 11:46 ----------
Jak to przepływka to warto kupić magneti marelli ??
kolego a kto Ci powiedział że ta turbina nie ma zmiennej ??
ta turbina ma zmienną geometrię !!! tylko sterowaną mechanicznie. Napisze to chyba setny raz. Turbina w 136 km ma zmienna geometrie - turbina jest zbudowana z 2 stron - ciepłej i zimnej. Na ciepłej po której latają spaliny jest wirnik a na zimnej też wirnik zwany kompresorem. Oba te wirniki sa połączone ośką więc spaliny napędzając wirnik strony ciepłej napędzają kompresor strony zimnej wytwarzając ciśnienie które porusza sztangą zmiennej geometrii. im szybciej sie kręci tym bardziej sztanga sie wychyla otwierając kierowniczki w turbinie przez co turbina utrzymuje stało prędkość obrotową i nie ma przeładowania. U Ciebie po regeneracji źle ustawili długość sztangi przez co kierowniczki sa za bardzo otwarte i nie zbiera sie z dolnych obrotów. Trzeba to po prostu wyregulować. Jeżeli nie chcesz już wydawać kasy na mechaników bez powodu podnieś maskę zlokalizuj turbinę i na pewno zobaczysz tam taką gruchę. Weź ściągnij cięgno z gruchy i zamknij kierownice ( przywiąż jakiś drut żeby były zamknięte) i się przejedz jak będzie szedł od dołu tzn że mam rację. Jak nie to załóż z powrotem gruchę na cięgno i pomysłów mi brak............
kolejna sprawa co za głąb dał ktrótszy pasek klinowy ? w 2.4 trzeba pasek po prostu dobrze naciągnąć to raz ( na tłumiku drgań jest taki otworek który trzeba wyosiować naciągiem paska tak co bys tam mófł włożyć jakiś boleć) wtedy pasek jest dobrze naciągnięty. To że CI cos brzęczy to pewnie pompa oleju. Musiałbyś nagrać ale stawiam że to cos z urządzeń pomocniczych albo właśnie pompa oleju
Ostatnio edytowane przez pampik ; 20-05-2012 o 11:56
na początek sprawdzimy co jest na komp ,a pózniej będe dłubał z tym co pisałeś.Dzięki kolego ,wstawie zdjecia jak tylko ktoś podjedzie.Pozdrawiam