Trzeba by dopaść jakiegoś damosa i zobaczyć czy tak się w ogóle da, bo wydaje mi się że będzie ciężko, a nawet bardzo ciężko, w którymś fiatowskim EDC15 widziałem sporo miejsca po niektórych mapach, ale to raczej nie były kalibracyjne tylko EGR i VNT
No właśnie, o ile jest miejsce.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
siemka słuchajcie czy sa jakies mapy do 145 1.6 16V 120 hp chodzi mi dokładnie o to by wtryski sie otwierały pod innym kątem i wgl czy cos takiego da sie zrobic w 145
Przyznam, że na oczy nie widziałem wsadu z benzynowego 145. Ale nie wydaje mi się aby się nie dało...
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
byłbym bardzo wdzieczny jak by ktos mi podpowiedział jak do tego sie zabrac heh jak zmienic te mapy wtryskowe i czy wgl sie da po grzebac w kompie sterującym silnikiem z gory dzieki
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Kayrol, skoro jesteś taki pewny świetności tych gotowców, weźmiesz odpowiedzialność finansową za uszkodzenia silnika powstałe przez te "chipy"?
a co popsułeś sobie samochodzik ? haha
Ostatnio edytowane przez Kayrol ; 01-06-2012 o 14:25