Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 31

Temat: wymiana , filtr powietrza i tłumik końcowy. czy coś to da?

  1. #11
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Białystok/Podlaskie
    Auto
    Alfa 147
    Postów
    9

    Domyślnie

    jeśli chcesz więcej mocy to po prostu zmień na JTD i wtedy można podnieść moc takie modyfikacje jak poprzednicy piszą nie mają zbytniego sensu chyba że stylistycznie to tłumik estetyki trochę doda

  2. #12
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Przeworsk
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0 TS/Fiat Bravo 08r. 1.9 150KM Sport
    Postów
    146

    Domyślnie

    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    Adrian - a jakiś wykres masz do tego ?
    Wykresu do tego nie mam żadnego, ale gościu od którego kupowałem lubował się w różnych modyfikacjach i tego typu bajerach.Zainteresował się tym i jak rozmawialiśmy przy kupnie to mówił że jak dla niego(a podobno jeździł zwykłym 2.0 TS) jest znaczna różnica w szczególności w przyśpieszeniu i ok 15-20koni może być więcej.Jeździ często do Włoch i mówił że Włosi mają hopla na tym punkcie więc dlatego tak to wygląda.Jutro albo w sobotę jak mi się uda porobię zdjęcia, przedstawię moją drugą miłość i wrzucę na forum.

  3. #13
    Użytkownik Świeżak Avatar traczmot
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Węgrzynowice Modrzewie
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 T.S
    Postów
    65

    Domyślnie

    nie noo z JTD do dam sobie spokój, jakoś jestem zwolennikiem benzyniaków wiec co do mocy już sprawa jasna, a wiele nie da sie zrobić, a tłumik jaki? moze macie ciekawe propozycje, który fajnie brzmi i jest oczywiście za rozsądne pieniądze.

  4. #14
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał Adrian90 Zobacz post
    Wykresu do tego nie mam żadnego, ale gościu od którego kupowałem lubował się w różnych modyfikacjach i tego typu bajerach.Zainteresował się tym i jak rozmawialiśmy przy kupnie to mówił że jak dla niego(a podobno jeździł zwykłym 2.0 TS) jest znaczna różnica w szczególności w przyśpieszeniu i ok 15-20koni może być więcej.Jeździ często do Włoch i mówił że Włosi mają hopla na tym punkcie więc dlatego tak to wygląda.
    czyli wybacz ale nie wierzę po prostu

    albo zainwestuj sam w hamownię i wtedy będziesz miał wynik na papierze
    bo opowieści sprzedawcy a realia to często dwa różne światy








  5. #15
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Przeworsk
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0 TS/Fiat Bravo 08r. 1.9 150KM Sport
    Postów
    146

    Domyślnie

    Do hamowni właśnie się przymierzam, na a gościu który sprzedawał tak jak Ci mówiłem jeździł zwykłym 2.0 TS i mówił że czuć różnicę.Ja takiego porównania niestety nie mam, ale na przyśpieszenie nie mogę narzekać.Na weekendzie będę mierzył ile ma do 100km\h.

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar KlaudioOs
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Koszęcin
    Auto
    Alfa Romeo 2003' 147 1.9 JTD 140KM BOSE
    Postów
    1,100

    Domyślnie

    takie mierzenie do setki to sorki, ale nie jest realistyczne.. ponadto sprzedwca mógł jeździć ts 2,0 ale zajechnym? z jakims uzkodzeniem co powoowało że był bardziej zmulony niz seryjny

  7. #17
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Przeworsk
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0 TS/Fiat Bravo 08r. 1.9 150KM Sport
    Postów
    146

    Domyślnie

    No nie wiem może i macie rację, mówię co mi zostało przekazane i co wiem że jest faktycznie zrobione.Na pewno jakiś przyrost mocy jest ze względu na same kolektory.A jak można zmierzyć do setki aby było realistycznie?ktoś zna jakieś sposoby?może jakaś kamerka samochodowa?

  8. #18
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Poprawny pomiar 0-100 to albo Racelogic, albo G-Tech Pro RR. Poza tym, jeśli kolektory, dolot i wydech nie były liczone to może się okazać, że jest tyle mocy ile było w serii A auto wydaje się szybsze choćby dlatego, że jest głośniejsze.

  9. #19
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Białystok/Podlaskie
    Auto
    Alfa 147
    Postów
    9

    Domyślnie

    jeśli w mojej Belli rozsypie się tłumik końcowy to zastanowię się nad :
    http://moto.allegro.pl/tlumik-proex-...336558231.html
    http://moto.allegro.pl/tlumik-koncow...371718302.html
    proex będzie trochę głośniejszy ale zależy co chcesz osiągnąć ten drugi powinien dać dość przyjemny pomruk a jak będzie za cicho to zamiast środkowego wstaw przelotowy i powinno być dość ciekawie

  10. #20
    Użytkownik Świeżak Avatar traczmot
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Węgrzynowice Modrzewie
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 T.S
    Postów
    65

    Domyślnie

    ten pierwszy wygląda jak fabryczny tylko końcówke ma srebrną, a ja nie chce mieć znów takiego wiadra z tyłu jak oryginalnie kładą:p a co do drugiego, to sam nie wiem czy ufać komuś takiemu, nie wiadomo jak to będzie brzmiało.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Filtr powietrza - wymiana
    Utworzone przez Daroo84 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 10-05-2023, 10:03
  2. [159] akfa 159 1,9 jtd 150km jak wymienić filtr oleju/wkład/ oraz filtr powietrza
    Utworzone przez Piotrek w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 28-10-2016, 10:22
  3. Jaki olej , filtr oleju, filtr powietrza alfa 156 2.5 v6
    Utworzone przez Xemik11 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-02-2016, 13:14
  4. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 06-04-2012, 10:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory