Czepiacie się z tą szybą. Mnie zastanawia jaki lakier jest na felgach. Bo chyba nie jest to chrom.
Czepiacie się z tą szybą. Mnie zastanawia jaki lakier jest na felgach. Bo chyba nie jest to chrom.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Ja, obronca C. E. O. Sergio Marcionne uwazam, ze jest to dowod, potwierdzajacy prawidlowosc jego Planu. Zyczmy sobie, zeby sprzedaz F. I. A. T. Panda byla na poziomie II generacji, tego modelu. Wtedy i dla naszych Projektow, beda srodki finansowe.
zaczęło się od magicznej prezentacji wersji koncepcyjnej, odpowiednia faktura karoserii, oświetlenie, samochód na podwyższeniu, zdjęcia robione od dołu. Jednak im bliżej realnej wersji tym więcej dostrzegamy tego włoskiego szajsu w nowym modelu. O ile w przypadku takich modeli jak MiTo i Giulietta nad obecnością szajsu przechodzimy do porządku dziennego ze względu na to jaka jest cena tych samochodów, to dla samochodu o wartości ponad 200k PLN nie ma taryfy ulgowej. 4C bardziej nawiązuje do Suzuki Swift lub Fiata Pandy niż do "klasycznego" wyglądu Alfy, od której nie można oderwać wzroku pomimo tego, że jest to dosyć tani samochód
Tak to jest, gdy za projektowanie aut biorą się chłopcy z balejażami na głowach i prawnicy, a na dodatek ten samochód będzie "upośledzony" jeśli chodzi o osiągi ze względu na kwestię "globalnego ocieplenia", czyli start&stop, silnik o pojemności 1,4l i inne gówna.
To wszystko za 200k, kogo stać, ten raczej tle nie zapłaci, bo w tym aucie nawet nie odczuje przysłowiowego miziania po jajkach. Nie z pojemności 1,4 czy też nawet 1750.
Pozostanie wmawianie sobie, że nasza Alfa bardzo dobrze bierze zakręty!
- - - Updated - - -
Swoją drogą to tył tego auta w normalnym oświetleniu też wygląda transformerso-pedziowato. Zamiast seksownej bryły jest pedziowata dupeczka, jeszcze tylko brakuje tam jakiegoś paseczka. Tylne światła to po prostu żart, ten samochód to nie jest Alfa.
MiTo, Giulietta i teraz 4C - te wszystkie auta wyglądały zajebiście na projektach, tymczasem w ostatecznej wersji stały się zdeformowane, jak jakieś pedzio-muminy.
Ostatnio edytowane przez TheRealDeal ; 02-06-2012 o 00:16
Po pierwsze, to jest koncept, nie wiadomo, jak będzie wyglądać wersja produkcyjna, po drugie przez większość czasu Alfa budowała właśnie takie auta - lekkie, świetnie się prowadzące, o małych pojemnościowo silnikach i dość dużej mocy "z litra", ale nie bezwzględnej. Alfa Romeo serii 105, dla mnie kwintesencja tej marki i najlepszy samochód w historii Alfy (pomijając cudeńka typu Tipo 33 Stradale i 8C Competizione) miał silniki o pojemności do 2l.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Napisałem, że na wystawie był odpowiednio oświetlony, więc pewne mankamenty nie były widoczne.
Tak na prawdę jedyną wartością tego samochodu w tej chwili jest tylni napęd, ale kiedy ostatnio wyprodukowano jakiś tylnio napędowy model Alfy?
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Skąd wiesz jakie to będą możliwości? W ciągu ostatnich lat Alfa nie licząc 8C, które jak na auto warte milion złotych też nie jest szczególnie szybkie, niczym się nie popisała jeśli chodzi o osiągi swoich modeli.
Ostatnio edytowane przez TheRealDeal ; 02-06-2012 o 21:11
Alfa Brera 1.75 TBi 200 KM, 2009 styczeń 2010 - październik 2012![]()
Alfa GT Distinctive 1.9 JTD 150 KM, 2005 sierpień 2014 - ...![]()
Alfa GT Quadrifoglio Verde 1.9 JTD 170 KM, 2008 październik 2016 - ...![]()