Strona 12 z 89 PierwszyPierwszy ... 234567891011121314151617181920212262 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 111 do 120 z 885

Temat: Analiza logów 1.9 JTD 16V

  1. #111
    Użytkownik Romeo Avatar redek83
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Raszyn
    Auto
    Inny
    Postów
    945

    Domyślnie

    Dzięki za zainteresowanie tematem. Z EGR to wygląda tak że ja mam auto od miesiąca, po zakupie chciałem zaślepić i wyczyści. Kupiłem zaślepkę z dziurami i środek Valvoline do czyszczenia EGR z nagaru. Zdejmuje pokrywe silnika zaczynam sie za niego zabierać - patrze a tam zaślepka oraz ta mała wywiercona dziurka do elektromagnesu. Stwierdziłem że skoro robił to ktoś na tyle ogarnięty żeby aż wiercić zawór a błędu nie wywala (chyba że to pojawiający się i u mnie słynny P1238) to narazie nie chciałem tego ruszać. Lepsze wrogiem dobrego Dlatego pytam czy mam go jednak rozebrać i wyczyścic? Bo zakładam że zaślepka ma dziury
    STOP CIOTOM DROGOWYM
    Było>> 166 2.4 JTD '99 >> GT 1.9 JTD '05 >> Jaguar X-Type 2.5 '03 >> Laguna 2 FL 1.9 DCI '05>>
    Jest>> Passat B6 2.0 TSI 200KM '07 ver. USA

  2. #112
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Annik Zobacz post
    [
    Ja zwracam uwagę na zmierzoną masę powietrza.
    DF
    I dobrze zwracasz uwagę Przy okazji można przeczyścić ale bardziej obstawiam -> EGR ma być zamknięty przy przyśpieszaniu. Tobie się nie domyka.
    Zakładam, że nie masz modyfikacji ECU -> pozycja 18 lekko wyższa niż limiter ale jak widać nie trwało to na tyle długo aby wyświetlić MCSF-a. Prawdę mówiąc pozycja 18 też szła w tym kierunku, bo jak dobrze sobie przypominam, to jest lekko wyżej niż wartość w mapie.

    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #113
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 16V
    Postów
    76

    Domyślnie

    Cytat Napisał redek83 Zobacz post
    Dzięki za zainteresowanie tematem. Z EGR to wygląda tak że ja mam auto od miesiąca, po zakupie chciałem zaślepić i wyczyści. Kupiłem zaślepkę z dziurami i środek Valvoline do czyszczenia EGR z nagaru. Zdejmuje pokrywe silnika zaczynam sie za niego zabierać - patrze a tam zaślepka oraz ta mała wywiercona dziurka do elektromagnesu. Stwierdziłem że skoro robił to ktoś na tyle ogarnięty żeby aż wiercić zawór a błędu nie wywala (chyba że to pojawiający się i u mnie słynny P1238) to narazie nie chciałem tego ruszać. Lepsze wrogiem dobrego Dlatego pytam czy mam go jednak rozebrać i wyczyścic? Bo zakładam że zaślepka ma dziury
    Jeśli masz P1238 to właśnie EGR.. Nie bardzo rozumiem co to ta "dziurka od elektromagnesu"..

    Po logach widać, że EGR Ci "puszcza" - wychodzi więc na to, że jeśli masz zaślepkę z dziurami to i tak musisz rozebrać EGR-a, bo te dwa zaworki w środku zapewne są zabrudzone i do końca się nie zamykają.

  4. #114
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Annik
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Łomża
    Auto
    Giulia VELOCE Q4 MY20
    Postów
    337

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    I dobrze zwracasz uwagę Przy okazji można przeczyścić ale bardziej obstawiam -> EGR ma być zamknięty przy przyśpieszaniu. Tobie się nie domyka.
    Zakładam, że nie masz modyfikacji ECU -> pozycja 18 lekko wyższa niż limiter ale jak widać nie trwało to na tyle długo aby wyświetlić MCSF-a. Prawdę mówiąc pozycja 18 też szła w tym kierunku, bo jak dobrze sobie przypominam, to jest lekko wyżej niż wartość w mapie.

    Czyli, podsumowując:
    -przepływka do czyszczenia czy wymiany? Bo różnica spora między zmierzonym a oczekiwanym;
    - EGR do czyszczenia - był czyszczony ale widać trzeba poprawić
    - Modyfikacja ECU - Nie wiem? Kupiłem z zaślepką już i widać po wymianie EGR-a bo jest nowszy niż auto. Wersja jest z Francji "dławiona" na 126 KM,
    może coś jest z tym wspólnego?
    Jeszcze jedno - spaliny mają zapach bardzo intensywny( nie wiem jak go nazwać) i zupełnie inny niż np. diesle opla czy skody.

    Dzięki za odpowiedzi.
    Pozdrawiam.
    DF
    Ostatnio edytowane przez Annik ; 04-06-2012 o 11:28

  5. #115
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    Saab 900 LPT classic & BMW 318d F30
    Postów
    212

    Domyślnie

    'Zapach intensywny' masz na myśli gryzący? Ja też zauważyłem że czasami ten zapach jest zdecydowanie bardziej nieprzyjemny niż w innych dieselach CR.

  6. #116
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    u mnie tez mocno gryzacy...

  7. #117
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    Saab 900 LPT classic & BMW 318d F30
    Postów
    212

    Domyślnie

    Pewnie jak by miał DPFa to by nie był taki gryzący. Wolę by gryzł niż się zapalał kolejny komunikat typu 'Anti Pollution Filter Clogged'.
    Miałem tak w mojej byłej Cromie JTDm 8V 120PS. Raz mi się zapaliło i trzeba było przegonić drania.

  8. #118
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał Annik Zobacz post
    Czyli, podsumowując:
    -przepływka do czyszczenia czy wymiany? Bo różnica spora między zmierzonym a oczekiwanym;
    - EGR do czyszczenia - był czyszczony ale widać trzeba poprawić
    - Modyfikacja ECU - Nie wiem? Kupiłem z zaślepką już i widać po wymianie EGR-a bo jest nowszy niż auto. Wersja jest z Francji "dławiona" na 126 KM,
    może coś jest z tym wspólnego?
    Jeszcze jedno - spaliny mają zapach bardzo intensywny( nie wiem jak go nazwać) i zupełnie inny niż np. diesle opla czy skody.

    Dzięki za odpowiedzi.
    Pozdrawiam.
    DF
    Jeżeli nie masz błędu MAFa to przepływomierza się nie wymienia - zaniżone wskazania świadczą tylko i wyłącznie o jego przybrudzeniu. Reasumując musisz tylko wszystko starannie i ostrożnie wyczyścić. Pozdrawiam i powodzenia. PS co wy macie z tym wąchaniem spalin aż mi się roześmiało jak to przeczytałem.

  9. #119
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    cwaniaczku ,bo Twoja bella nie kopci Bede ja wachal i od tylu jak trzeba, zeby dojsc dlaczego kopci

  10. #120
    Użytkownik Romeo Avatar redek83
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Raszyn
    Auto
    Inny
    Postów
    945

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzesiekwisnia Zobacz post
    Jeśli masz P1238 to właśnie EGR.. Nie bardzo rozumiem co to ta "dziurka od elektromagnesu"..

    Po logach widać, że EGR Ci "puszcza" - wychodzi więc na to, że jeśli masz zaślepkę z dziurami to i tak musisz rozebrać EGR-a, bo te dwa zaworki w środku zapewne są zabrudzone i do końca się nie zamykają.

    Chodzi mi o to co jest w poniższym poście, wygląda na to że u mnie było robione :
    http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...tml#post764120
    STOP CIOTOM DROGOWYM
    Było>> 166 2.4 JTD '99 >> GT 1.9 JTD '05 >> Jaguar X-Type 2.5 '03 >> Laguna 2 FL 1.9 DCI '05>>
    Jest>> Passat B6 2.0 TSI 200KM '07 ver. USA

Podobne wątki

  1. [159] Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Utworzone przez riwo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 14:40
  2. Logi 2.4 JTD analiza
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 16:30
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory