Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 59

Temat: Zamulone auto przy 5000 obr./min. V6

  1. #21
    Użytkownik Świeżak Avatar NeroVolcano
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie - Dolnośląśkie.
    Auto
    Była AR 166 2.4 JTD Nero Volcano '00,Jest AR 166 2.5 V6 Nero Volcano '00 i Fiat Bravo 1.4 Nero '00
    Postów
    147

    Question

    Chciałabym prosić o odpowiedź osoby,które mają obycie w temacie :
    Alfa przyspiesza do 5000 obrotów,a następnie następuje odcięcie i nieznaczna utrata mocy.Nie mogę odpiąć przepływomierza,ponieważ auto traci moc i wyskakują błędy na komputerze.Podejrzewałam źle ustawiony rozrząd,po tym jak wykryłam błąd czujnika spalania stukowego,ale rozrząd ustawiony został poprawnie i czujnik stukowy więcej nie dał o sobie znać.Chyba ratuje mnie tylko podpięcie pod komputer w
    ASO

  2. #22
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Odpięcie przepływki powinno wywalić marchewę, ale nie utratę mocy

    - - - Updated - - -

    komp idzie wtedy na stałej mapie
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  3. #23
    Użytkownik Świeżak Avatar NeroVolcano
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie - Dolnośląśkie.
    Auto
    Była AR 166 2.4 JTD Nero Volcano '00,Jest AR 166 2.5 V6 Nero Volcano '00 i Fiat Bravo 1.4 Nero '00
    Postów
    147

    Domyślnie

    Cytat Napisał kubicze Zobacz post
    Odpięcie przepływki powinno wywalić marchewę, ale nie utratę mocy

    - - - Updated - - -

    komp idzie wtedy na stałej mapie
    Tak,kolego wywaliło mi ładną "marchewkę" jak to nazwałeś,ale po pracy silnika dało się usłyszeć,że nie pracuje tak,jak powinien...Ba! Nawet zamulał.
    Do tego śliczne błędy pojawiły się po podpięciu pod Boscha.

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    A masz wykresik pomiarowy z tego przepływomierza? Na forum są masterzy którzy raczej ogarną czy to wiarygodne wyniki przepływów czy nie.
    Ale dla mnie jak muli przy 5k to pewnie przepływka, po prostu bym wymienił i już. U mnie były kiedyś takie objawy i pomogła wymiana, nie bawiłem się nawet zbytnio w diagnostykę bo to taki "standard".

    Edit: dopiero doczytałem tamten wątek, generalnie warto się zaopatrzyć w wyborny kabelek na usb, podpinasz do lapa, odpalasz ulubiony sofcik (FiatEcuScan albo inny AlfaDiag) i czytasz/kasujesz błędy, rejestrujesz parametry jazdy i takie tam.
    Ostatnio edytowane przez yoozef ; 04-06-2012 o 22:57

  5. #25
    Użytkownik Świeżak Avatar NeroVolcano
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie - Dolnośląśkie.
    Auto
    Była AR 166 2.4 JTD Nero Volcano '00,Jest AR 166 2.5 V6 Nero Volcano '00 i Fiat Bravo 1.4 Nero '00
    Postów
    147

    Domyślnie

    Cytat Napisał yoozef Zobacz post
    A masz wykresik pomiarowy z tego przepływomierza? Na forum są masterzy którzy raczej ogarną czy to wiarygodne wyniki przepływów czy nie.
    Ale dla mnie jak muli przy 5k to pewnie przepływka, po prostu bym wymienił i już. U mnie były kiedyś takie objawy i pomogła wymiana, nie bawiłem się nawet zbytnio w diagnostykę bo to taki "standard".

    Edit: dopiero doczytałem tamten wątek, generalnie warto się zaopatrzyć w wyborny kabelek na usb, podpinasz do lapa, odpalasz ulubiony sofcik (FiatEcuScan albo inny AlfaDiag) i czytasz/kasujesz błędy, rejestrujesz parametry jazdy i takie tam.
    Dokładnie tak,myślałam,że pozostają mi odwiedziny w Alfa Romeo we Wrocławiu,ale z pomocą przyszli mi dwaj (wspaniali!) Alfaholicy,mający podpinkę i laptopa z programem.Zobaczymy,co da się w tym temacie zrobić.

    Zapomniałam dodać,że mam ładnie "zapluty" przez olej przepływomierz
    To chyba jednak sprawka tej "mendy",chociaż wiele osób twierdzi,że wykończony przepływomierz odznacza się utratą mocy na dużo niższych obrotach,o ile w ogóle auto chce odpalić...

    Ps.Wykresów z przepływki nie posiadam

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar Barus91
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie / Wrocław
    Auto
    BYŁO: 12xAR BĘDZIE: numer 13 :)
    Postów
    1,984

    Domyślnie

    Cytat Napisał NeroVolcano Zobacz post
    Dokładnie tak,myślałam,że pozostają mi odwiedziny w Alfa Romeo we Wrocławiu,ale z pomocą przyszli mi dwaj (wspaniali!) Alfaholicy,mający podpinkę i laptopa z programem.Zobaczymy,co da się w tym temacie zrobić.
    Ojeeeeeej

  7. #27
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Cytat Napisał NeroVolcano Zobacz post
    Dokładnie tak,myślałam,że pozostają mi odwiedziny w Alfa Romeo we Wrocławiu,ale z pomocą przyszli mi dwaj (wspaniali!) Alfaholicy,mający podpinkę i laptopa z programem.Zobaczymy,co da się w tym temacie zrobić.

    Zapomniałam dodać,że mam ładnie "zapluty" przez olej przepływomierz
    To chyba jednak sprawka tej "mendy",chociaż wiele osób twierdzi,że wykończony przepływomierz odznacza się utratą mocy na dużo niższych obrotach,o ile w ogóle auto chce odpalić...

    Ps.Wykresów z przepływki nie posiadam
    Kolego, wymień filtr powietrza jego zabrudzenie spowodowało przedostawanie się oparów oleju do układu ssącego i uszkodziło przepływkę - tam musi być idealnie sucho.

  8. #28
    Użytkownik Świeżak Avatar NeroVolcano
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie - Dolnośląśkie.
    Auto
    Była AR 166 2.4 JTD Nero Volcano '00,Jest AR 166 2.5 V6 Nero Volcano '00 i Fiat Bravo 1.4 Nero '00
    Postów
    147

    Domyślnie

    Cytat Napisał stanlizak Zobacz post
    Kolego, wymień filtr powietrza jego zabrudzenie spowodowało przedostawanie się oparów oleju do układu ssącego i uszkodziło przepływkę - tam musi być idealnie sucho.
    Filtr powietrza został już dawno wymieniony,jak tylko zobaczyłam "piękny" olej w komorze na filtr powietrza.
    Ostatnio miałam okazję zaglądać do filtra i sucho.

  9. #29
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Cytat Napisał NeroVolcano Zobacz post
    Zapomniałam dodać,że mam ładnie "zapluty" przez olej przepływomierz
    To chyba jednak sprawka tej "mendy",chociaż wiele osób twierdzi,że wykończony przepływomierz odznacza się utratą mocy na dużo niższych obrotach,o ile w ogóle auto chce odpalić...
    No to Koleżanko na 99% przepływka zmarła jak ją coś opluło. Ten czujnik jest bardzo wrażliwy. A u mnie jak padła to z tego co pamiętam na niskich obrotach jakoś jechał, a na wysokich (właśnie ok 4500-5000rpm) tracił moc i szarpał. No i marchewa się nie zapalała ani nic, komputer auta "myślał" że przepływka sprawna.

  10. #30
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Olej na przeplywce? eeeeee to chyba zly znak... skad niby ten olej mial sie wziac? skoro bylo go tyle ze "splynal" po rurze do przeplywki to znaczy ze cos zaduze przedmuchy par oleju masz...
    Genetics makes the champions, want to compare?!

Podobne wątki

  1. [146] Odcięcie przy 5000 obr/min kontrolka wtrysku
    Utworzone przez Artos w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 26-06-2015, 20:59
  2. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 25-10-2014, 15:18
  3. [145] Zamulone JTD
    Utworzone przez Jacek659 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 07-07-2013, 22:03
  4. Silnik dusi się przy 5000 obr.
    Utworzone przez Marcello w dziale GT
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 09:43
  5. zamulone V6 , nowa przepływka i lambda co dalej ?
    Utworzone przez tomekono w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 21-01-2011, 14:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory