Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Temat: Niepokojące stuki w silniku JTD

  1. #11
    LukiZmc
    Gość

    Domyślnie

    Panowie a propo stukania takiego pecha jak ja to nikt nie ma, 2 tygodnie temu przeskoczył mi rozrząd co w konsekwencji sie stało nie musze opowiadac , powiem tylko tyle ze koszt 2400zł,
    A wczoraj stanoł mi wał , zatarta panewka w silniku 3.0 v6 24 166, możę ktośmi powie ile remoncik mnie wyniesie dołu silnika i jak to najlepiej zrobic, od podstaw, czy kupowac uzywany dół czy jak .... prosze o porade... pozdro :-(

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar grosii
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    TLW
    Auto
    AR33 1.5, AR33 1.7, 146 1.7 16v, 156 1.6TS, AR 166 2.4, 166 FL 2.4 jest 159 2.4 TI, Giulietta QV
    Postów
    459

    Domyślnie

    może pompa oleju daje swoje głosy na gorącym motorze? albo przestawiony rozrząd o 1-2 zęby...

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    [QUOTE=kozi146;893266]Przepraszam że schodzę na inny temat ale czy możesz powiedzieć w jaki sposób fizycznie naprawa zaślepionego EGR pomogła w kwestii dymienia


    Nie naprawa ale kąpiel w myjce jeśli wiesz o czym mówię, bolec na którym są 3 zaślepki zawiesił się w jednym miejscu. To że egr jest zaslepiony wcale nie oznacza że się nie brudzi.

    Więc co proponujesz kozi146? uciekając od "skrajnych głupot"

    - - - Updated - - -

    W 150 konnym motorze pompy oleju są dużo dużo lepsze niż 136 konnym poza tym była sprawdzana przy wymianie sprzęgła i dwumasy. Dziwne jest to że przy odsuniętej szybie nic nie słychać dopiero jak otworze drzwi. Mam nagranie ale wrzucenie go na forum graniczy z cudem.

    - - - Updated - - -

    A powiedzcie jak wykluczyć stukający wtrysk bo 4 i 5 są delikatnie mokre ale tylko na gwincie. Jest jakiś sposób?

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Cytat Napisał LukiZmc Zobacz post
    Panowie a propo stukania takiego pecha jak ja to nikt nie ma, 2 tygodnie temu przeskoczył mi rozrząd co w konsekwencji sie stało nie musze opowiadac , powiem tylko tyle ze koszt 2400zł,
    A wczoraj stanoł mi wał , zatarta panewka w silniku 3.0 v6 24 166, możę ktośmi powie ile remoncik mnie wyniesie dołu silnika i jak to najlepiej zrobic, od podstaw, czy kupowac uzywany dół czy jak .... prosze o porade... pozdro :-(
    Ceny różne, wał nominalny jest ciężko kupić i kosztuje ok 1200 zł, silnik można kupić nawet za 2000 tys, ale na dobrą sprawę nie masz gwarancji czy nie stanie się to samo po miesiącu, pełny remont dołu myślę ze w okolicach 4 tys będzie teraz kosztował.
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    @jacek: ja to bym sprawdził wydech tak jak już ktoś radził, roboty niewiele a mała dziurka w wydechu naprawdę może zrobić piękny dźwięk, od delikatnego pomruku do jęku "silnik mi wybucha". A tu same dramatyczne opcje rozważane.

    @LukiZmc: no to niezłą minę kupiłeś, tylko współczuć... Trudno tu coś doradzać, ja mam taką zasadę: jak chcesz pojeździć to rób żeby było wiadomo co jest w środku, jak lubisz lekki hazard to kupić nowy motor tanio i się modlić żeby nie wybuchł za szybko... Ja miałem przygodę z rozrządem i głowice były robione bo koszt był podobny do kupna losowego silnika.
    Ostatnio edytowane przez yoozef ; 04-06-2012 o 23:28

  6. #16
    Numberuno
    Gość

    Domyślnie

    Pewnie jak tlok uderzyl w zawor to skrzywil sie wal i po tych 2 tyg obrocilo panewke, wiec to nie mina a wielki pech raczej. No chyba, ze zaniedbanie wymiany rozrzadu. Ja bym szukal nowego silnika a te czesci ze starego zostawil w zapasie

  7. #17
    LukiZmc
    Gość

    Domyślnie

    Najlepsze jest to ze kupilem auto, rozrzad był świerzy ale poprzedni wlasciciel nie wymienil paska od alternatora, albo rolki napinajacej owy pasek, stało sie to ze po tygodniu zakupu przeskoczył rozrzad bo wciagneło pasek... pech to mało powiedziane, tak szczerze mówiąc niemam pojecia za co sie zabrac...;-(

  8. #18
    LukiZmc
    Gość

    Domyślnie

    Sprzedam Alfe 166 1999r 3.0 v6 24, kolor ciemne bordo, jasne skóry full elektryka, xenon, zawieszenie sportowe, stan wizualny bdb, zawieszenie bdb, wnetrze zadbane, automat, uszkodzony silnik , najprawdopodobniej panewka, 2 tygodnie temu wymieniany rozrzad, 518582753

    Ewentualnie jak ktoś ma kupie dół silnika, silnik 3.0 v6 albo cierpliwość ale do dla mnie,,, nie dla auta. :-)
    Ostatnio edytowane przez LukiZmc ; 06-06-2012 o 17:40 Powód: dodany tekst

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Cytat Napisał LukiZmc Zobacz post
    Najlepsze jest to ze kupilem auto, rozrzad był świerzy ale poprzedni wlasciciel nie wymienil paska od alternatora, albo rolki napinajacej owy pasek, stało sie to ze po tygodniu zakupu przeskoczył rozrzad bo wciagneło pasek... pech to mało powiedziane, tak szczerze mówiąc niemam pojecia za co sie zabrac...;-(
    Ehh przmi znajomo, ja miałem w zasadzie to samo parę lat temu, zerwało mi pasek wieloklinowy, wessało pod pasek rozrządu, przemieliło i przeskoczyło. Paskudna przygoda... Tylko to była moja wina - rozwalona obudowa rozrządu plus płyn wspomagania kapiący na wieloklin z nieszczelnych przewodów (już już za chwilę wymienię)...

  10. #20
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    LukiZmc przykra sprawa... Masz link do zdjęć?
    [C

Podobne wątki

  1. [159] Niepokojące stuki podczas zmiany biegów
    Utworzone przez DawidSt w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 05-04-2019, 13:03
  2. [159] stuki w silniku
    Utworzone przez skoku86 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 24-07-2013, 05:45
  3. 2.0 v6 tb stuki w silniku
    Utworzone przez radziu156 w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 08-09-2012, 17:20
  4. [145] Stuki w silniku
    Utworzone przez Wojce w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 05-01-2008, 14:38
  5. [156] Stuki w silniku
    Utworzone przez Majkel w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-11-2007, 06:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory