Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 33

Temat: Światła do jazdy dziennej af147

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar koniu031
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Września
    Auto
    Alfa 156 2,4 20v 175km
    Postów
    300

    Domyślnie

    Cytat Napisał psylo Zobacz post
    Przez PWM? Zwykłą żarówkę? Przecież ją przy takim sterowaniu zaraz szlag trafi... Nie widzę najmniejszego sensu w takich przeróbkach długich świateł.
    a dlaczego miało by to wykończyć żarówkę?

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar KlaudioOs
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Koszęcin
    Auto
    Alfa Romeo 2003' 147 1.9 JTD 140KM BOSE
    Postów
    1,100

    Domyślnie

    jak do jazdy dziennej to swiatła mijania wystarcy żarówka z tesco, komplet za 15zl i poświeci czasami dłózej niż nie jednna z philipsa pseudo efekty,
    przerabiałem je... i chyba najlepsze i co do ceny to philipsy night braker ? ale ok, przepraszam, nie ma co robić off z tego, ten cały drl to jednak chińska kicha, i na pewno nie będzie to tak jak dedykowane i wymślane w bmw... też chciałem monowac ledy do jazdy dziennej, no ale ni jak fajne je zamontować.. a w kierunkach, to jednak nie jest wg prawa prawidłowo, za nisko (przez całe życie nikt się nie doczepi, a tu raz będzie natręt i po ptokach) poza tym, jak to może oddziaływac na migacze? jak świeci led, a pod spodem później migacz? mi i tak znajomi narzekają że nie mam migaczy z przodu,,, a ja mówie są, ale na dol.. to mnie jadą że przerobiłem i niee widać ich, a jak mówie że fabryczne są.. to zdziwienie ...

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar psylo
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Audi A5 Sportback
    Postów
    768

    Domyślnie

    Cytat Napisał koniu031 Zobacz post
    a dlaczego miało by to wykończyć żarówkę?
    Te żarówki nie są przystosowane do zapalania i gaszenia kilkadziesiąt razy na sekundę, PWMem to można sterować LEDy, a nie żarniki...

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar koniu031
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Września
    Auto
    Alfa 156 2,4 20v 175km
    Postów
    300

    Domyślnie

    Cytat Napisał psylo Zobacz post
    Te żarówki nie są przystosowane do zapalania i gaszenia kilkadziesiąt razy na sekundę, PWMem to można sterować LEDy, a nie żarniki...
    Jak tak mowisz... to moze i tak jest ale nie słyszałem takiej teori

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar psylo
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Audi A5 Sportback
    Postów
    768

    Domyślnie

    Do tego dochodzi kwestia odbłyśników i całej konstrukcji reflektora świateł drogowych. Podsumowując - w takim rozwiązaniu ani żarówki nie pożyją dłużej, ani widoczność się nie polepszy, a na dodatek jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że będziemy oślepiać samochody jadące z przeciwka. Chociażby w momencie głupiej stłuczki, w której będziesz poszkodowany - sprawca powie, że jechałeś na długich światłach. Policja sprawdzi -> w samochodzie zastosowano niehomologowaną przeróbkę oświetlenia -> żegnajcie pieniądze z ubezpieczenia. Zalet zero, wad kupę. Jaki to ma sens?

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar koniu031
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Września
    Auto
    Alfa 156 2,4 20v 175km
    Postów
    300

    Domyślnie

    Ja rzuciłem luźna propozycje jeżeli chodzi o estetykę to tak, bo jak widzę auto co ma uwieszone po 30 diód i to są światła do jazdy dziennej hahaha... Ale tak jak mówicie jeżeli taka samoróbka ma komuś zaszkodzić to nie ma sensu... Ja osobiście nie założę świateł do jazdy dziennej bo fabrycznie moja mała nie miała i mieć nie bedzie

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    Dla mnie jedynym sensownym rozwiązaniem jest:
    http://allegro.pl/high-power-hid-swi...369249638.html
    Drogo?! Ale estetycznie można to upchnąć!!!!!!!!!!

  8. #18
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    Saab 900 LPT classic & BMW 318d F30
    Postów
    212

    Domyślnie

    Sorry ale to wygląda jak 'mięsny jeż'

    Jedyne sensowne wyjście to kupić sobie nowe auto z dziennymi lub pozostać przy światłach mijania.

    Pierwsza opcja mało interesująca finansowo Wszystkie te chińskie LEDy z allegro i inne pseudo dzienne to rozwiązanie mało estetyczne i słabe jakościowo. Zazwyczaj nie wytrzyma jednej zimy a poza tym szpeci auto które w założeniu nie miało być w taką instalację wyposażone.

  9. #19
    sir_ice
    Gość

    Domyślnie

    nie widzałem jeszcze ani jdenego auta, niezaleznie od marki, w ktorym dorabiane diody wygladały by dobrze.

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta Avatar TILT
    Dołączył
    09 2008
    Auto
    Giulia Sprint MY21
    Postów
    431

    Domyślnie

    Bo to jest agrotuning. Jedną z nawiększych zalet Alfy jest jej wygląd, który takimi zabiegami jest psuty. Poprzez montaż ledów własciciele starszych samochodów chcieliby je "uwspółcześnić". Bardzo lubię starsze zadbane samochody utrzymane w stanie w jakim wyjechały z fabryki. Jak widzę mercedesa W124 z przeźroczystymi kloszami to mi się ciśnienie podnosi. Zgadzam się z Godolem - jak ktoś chce ledy to warto pomyśleć o Guliettcie.
    Ostatnio edytowane przez TILT ; 07-06-2012 o 18:01

Podobne wątki

  1. Światła do jazdy dziennej
    Utworzone przez andy1980 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-07-2015, 15:47
  2. Światła do jazdy dziennej
    Utworzone przez KamilP w dziale 156
    Odpowiedzi: 186
    Ostatni post / autor: 15-12-2014, 16:51
  3. [145] Światła do jazdy dziennej
    Utworzone przez maniek015 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-12-2012, 12:20
  4. [145] Światła do jazdy dziennej
    Utworzone przez Wicked w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 13-09-2011, 07:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory