Strona 37 z 44 PierwszyPierwszy ... 272829303132333435363738394041424344 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 361 do 370 z 437

Temat: www.cinsoft.pl

  1. #361
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    FES + kabel albo ASO )

  2. #362
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał takitam Zobacz post
    ????????? jak???? czym???????
    pedałem gazu








  3. #363
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    2.0T 356Hp
    Postów
    92

    Domyślnie

    Cytat Napisał takitam Zobacz post
    może to dotyczy tylko nowych aut, ford był nówka , 600 km jak go chipowałem, alfa ma 170 tys i lekki dymek pusci a tez ma dpf
    wszystko zależy od tego jaki jest DPF czy wyłapuje ok 95% cząstek sadzy czy ok 80%, tez nie raz zauważałem jak mieliśmy auto na rolkach z DPFem że w serii mimo DPFa puszcza "dyma" w BMW, czy Mercedesie DPF łapie praktycznie wszystko

  4. #364
    takitam
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał TuneFORCE Zobacz post
    wszystko zależy od tego jaki jest DPF czy wyłapuje ok 95% cząstek sadzy czy ok 80%, tez nie raz zauważałem jak mieliśmy auto na rolkach z DPFem że w serii mimo DPFa puszcza "dyma" w BMW, czy Mercedesie DPF łapie praktycznie wszystko
    ok , dziś na trasie z nowego targu sie wyjasniło, dolna rura od ic była dziurawa, coraz mniej mocy, wiekszy dym, świst przy większych obciążeniach i wizyta w serwisie , ale sprytny mechanik z serwisu i po problemie, nie kopci i mam czym się odpychać .

    czy ktos pisał o rurach do ic ze robi z stali???
    Ostatnio edytowane przez takitam ; 01-03-2012 o 18:14

  5. #365
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał takitam Zobacz post
    czy ktos pisał o rurach do ic ze robi z stali???
    Na pewno ktoś pisał.... nawet była ostatnio na sprzedaż Przejrzyj forum...

  6. #366
    Użytkownik Rowerzysta Avatar 5turbo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    159,GT, Bravo 2.0, Formuły Promot III, Dallara F393
    Postów
    259

    Domyślnie

    Wreszcie sie udalo zawirusowac moja alfe. Zaslepiono EGR, wsadzony FMIC z wyjsciami na jedna strone. Halogeny nawet zostały





    www.5turbo.com
    Nowe natchnienie Promot 76/84
    Nowsze Dallara F393
    159 1.9 280 F40 inside
    159 ti 2.4 210
    Fiat Barchetta 131
    Fiat Coupe 2.0 20VT 220

  7. #367
    Użytkownik Romeo Avatar kenobi
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    lubin
    Auto
    156 FL 2.4 20V Mjtd
    Postów
    860

    Domyślnie

    goni juz ladnie maszyna
    ..... powered by www.cinsoft.pl

  8. #368
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    KWA
    Auto
    2 x Giulietta 1.4tb i 1.75qv, GT 3.2v6
    Postów
    373

    Domyślnie

    No mnie wykres tez sie podoba. Moze sie ktos wypowiedziec jaka jest roznica miedzy silnikiem 1.9 16v 140 a 150km?

  9. #369
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    W tym przypadku praktycznie żadna - głowna sprawa to soft; w 156 150tka to osprzęt 140tki czyli rail 1400itd.
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  10. #370
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał sebo18188 Zobacz post
    Moze sie ktos wypowiedziec jaka jest roznica miedzy silnikiem 1.9 16v 140 a 150km?
    Na pierwszy montaż idzie inny pasek rozrzadu,a poza tym mechanicznie wszystko to samo.

    Wykres konkret,ale mega dołu spowodowanego jednostronnym IC nie widac,raczej standard.Moim zdaniem,w tych jednostkach nie ma co kombinować z jednostronnym coolerem,bo na dwustronnym również mozna zrobić ładny dół.

    Co kto lubi.
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 10-06-2012 o 13:00

Podobne wątki

  1. Chiptuning - cinsoft
    Utworzone przez Maydrax w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 02-11-2015, 22:22
  2. Moja przygoda z CINSOFT
    Utworzone przez KULI w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 15:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory