FES + kabel albo ASO)
FES + kabel albo ASO)
ok , dziś na trasie z nowego targu sie wyjasniło, dolna rura od ic była dziurawa, coraz mniej mocy, wiekszy dym, świst przy większych obciążeniach i wizyta w serwisie , ale sprytny mechanik z serwisu i po problemie, nie kopci i mam czym się odpychać .
czy ktos pisał o rurach do ic ze robi z stali???
Ostatnio edytowane przez takitam ; 01-03-2012 o 18:14
www.5turbo.com
Nowe natchnienie Promot 76/84
Nowsze Dallara F393
159 1.9 280 F40 inside
159 ti 2.4 210
Fiat Barchetta 131
Fiat Coupe 2.0 20VT 220
goni juz ladnie maszyna![]()
..... powered by www.cinsoft.pl
No mnie wykres tez sie podoba. Moze sie ktos wypowiedziec jaka jest roznica miedzy silnikiem 1.9 16v 140 a 150km?
W tym przypadku praktycznie żadna - głowna sprawa to soft; w 156 150tka to osprzęt 140tki czyli rail 1400itd.
www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000
Na pierwszy montaż idzie inny pasek rozrzadu,a poza tym mechanicznie wszystko to samo.
Wykres konkret,ale mega dołu spowodowanego jednostronnym IC nie widac,raczej standard.Moim zdaniem,w tych jednostkach nie ma co kombinować z jednostronnym coolerem,bo na dwustronnym również mozna zrobić ładny dół.
Co kto lubi.
Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 10-06-2012 o 13:00