Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 71

Temat: Szarpanie przy 2tys.

  1. #51
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 120KM (chip 150KM)
    Postów
    90

    Domyślnie

    To smarowanie WD40 pomaga, ale na krótko. Chyba jednak wymianie overboost na nowy. 2 stówki to nie majątek.

    Jeszcze się pochwalę przy okazji. Byłem na chipie. Ze 125KM i 280Nm (tyle miałem fabrycznie) udało się wycisnąć 150KM i 360Nm. DPF nie ruszany. EGR częściowo zaślepiony.

  2. #52
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar ernest159
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Biała Podlaska
    Auto
    były 156 FL 1.9 JTD, 159 1.9 JTDm ,159 2.4 JTDm,159 2.4 210 Ti
    Postów
    505

    Domyślnie

    Cytat Napisał kryzys123 Zobacz post
    To smarowanie WD40 pomaga, ale na krótko. Chyba jednak wymianie overboost na nowy. 2 stówki to nie majątek.

    Jeszcze się pochwalę przy okazji. Byłem na chipie. Ze 125KM i 280Nm (tyle miałem fabrycznie) udało się wycisnąć 150KM i 360Nm. DPF nie ruszany. EGR częściowo zaślepiony.
    Nie usuwałeś DPFa i chipowałeś? Co ile masz teraz wypalanie? Podobno nie wolno tak robić. Trzeba najpierw wywalić DPF a później robić chipa.

  3. #53
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar prymie
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    kraków
    Auto
    AR 156 2,4 JTD '00 AR 159 2,4 JTD '06 AR Giulia Veloce Q4 2,0 '17
    Postów
    678

    Domyślnie

    Cytat Napisał ernest159 Zobacz post
    Nie usuwałeś DPFa i chipowałeś? ... Podobno nie wolno tak robić. Trzeba najpierw wywalić DPF a później robić chipa.
    Ale że jak?
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD '00 - sprzedana
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm '06 - sprzedana
    Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 '17

  4. #54
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    AR 159 SW 1.9 JTDm
    Postów
    76

    Domyślnie

    Cytat Napisał ernest159 Zobacz post
    Nie usuwałeś DPFa i chipowałeś? Co ile masz teraz wypalanie? Podobno nie wolno tak robić. Trzeba najpierw wywalić DPF a później robić chipa.
    A kto Ci taka ciemnote wcisnal?
    Ja sam mam i dpf i egr i ladnie wyczipowana Alke (120-150).
    Spalanie spadlo o 1-1.5l na 100km
    Na trasie ( a ostatnio robie trasy po 1000km w jedna strone ) srednie spalanie 6.6 - 6.8 przy predkosciach 140-190.
    Zbiera sie ladnie a i ja sie czuje w Niemczech bezpieczniej z dpf i egr, bo wiesz jaka jest policja w Niemczech- skrupulatna. A skoro skrupulatna to i komputerek moga Ci sprawdzic.
    A DPF? DPF zatka Ci sie wczesniej czy pozniej a wczesniej, jak bedziesz jezdzil na krotkich trasach. Jak latasz na dlugich to nie ma sie co zapychac, wszystko sie wypala z automatu
    Jesli masz jakies pytania to pisz smialo na priv, podziele sie wrazeniami.

    Adam

    DO Adminow: ten post nie mial w swoim zalozeniu obrazanie jakichkolwiek grup spolecznych. Generalizowanie w tym poscie nie nosi znamiom szykan tylko pozytywnego spojrzenia na prace pewnej grupy zawodowej za nasza zachodnia granica.
    Regulamin przeczytalem i zrozumialem.

  5. #55
    BURATINO
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomodati Zobacz post
    A DPF? DPF zatka Ci sie wczesniej czy pozniej a wczesniej, jak bedziesz jezdzil na krotkich trasach. Jak latasz na dlugich to nie ma sie co zapychac, wszystko sie wypala z automatu
    U mnie rzeczywiscie po przejechaniu 700km,DPF wypalil sie bardzo dokladnie...razem z samochodem

  6. #56
    Użytkownik Pasjonat Avatar misiu7911
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    156 19 JTDm byla,159SW JTDm 2007 była:(,147 QV Bianco jest,Passat cc 2011byl. Jest Macan.C5.Berling
    Postów
    3,259

    Domyślnie

    Panowie a ja z kolei mam taki problem,niewiem czy mozna to zakwalifikowac do tych dolegliwosci,a wiec;
    jadac na jakims biegu przyspieszam i puszczajac gaz czuje szarpniecia dosyc mocne,bardzo je czuc,i niema znaczenia jakie obroty silnika,ostatnio np zauwazylem ze wskaznik doladowania po puszczeniu gazu opadal momentalnie do 0,a zawsze i teraz tez opadal wolno i do pierwszej kreski,na postoju zostaje na pierwszej kresce,czyli czujnik doladowanie do wymiany,ale co z tym szarpaniem po puszczaniu gazu,jak przyspieszam to wszystko ok,prosze o sugestie
    aha i rano ciezko odpala,musze sporo krecic,pozniej juz wszystko cacy

  7. #57
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar ernest159
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Biała Podlaska
    Auto
    były 156 FL 1.9 JTD, 159 1.9 JTDm ,159 2.4 JTDm,159 2.4 210 Ti
    Postów
    505

    Domyślnie

    Cytat Napisał misiu7911 Zobacz post
    ostatnio np zauwazylem ze wskaznik doladowania po puszczeniu gazu opadal momentalnie do 0,a zawsze i teraz tez opadal wolno i do pierwszej kreski,na postoju zostaje na pierwszej kresce
    Jak wypalanie DPFa to mam to samo


    Cytat Napisał misiu7911 Zobacz post
    czujnik doladowanie do wymiany
    spróbuj najpierw go wyczyścić.

  8. #58
    Użytkownik Pasjonat Avatar misiu7911
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    156 19 JTDm byla,159SW JTDm 2007 była:(,147 QV Bianco jest,Passat cc 2011byl. Jest Macan.C5.Berling
    Postów
    3,259

    Domyślnie

    A co z tym szarpaniem przy pyszczaniu gazu?

  9. #59
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar ernest159
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Biała Podlaska
    Auto
    były 156 FL 1.9 JTD, 159 1.9 JTDm ,159 2.4 JTDm,159 2.4 210 Ti
    Postów
    505

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomodati Zobacz post
    A kto Ci taka ciemnote wcisnal?
    Szukałem ale nie mogę znaleźć, w którymś numerze Auto - Świat wypowiadał się spec od chiptuningu, i było napisane że po chipie wypalanie filtra może być nawet co 50km, a w ekstremalnych przypadkach wypalanie może trwać cały czas. Więc ile osób tyle zdań.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał misiu7911 Zobacz post
    A co z tym szarpaniem przy pyszczaniu gazu?
    wyczyść czujnik i zobaczysz czy się poprawi. U mnie były szarpnięcia więc zajrzałem do czujnika i był cały oblepiony czarnym syfem. Wyczyściłem i się poprawiło trochę.

  10. #60
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa 159 1,9 jtdm '07 187KM by Cinsoft, Giulia 2,2 jtdm '17
    Postów
    94

    Domyślnie

    I do mnie powróciło delikatne szarpanie podczas lekiego przyspieszania oraz niezłe szarpanko przy wypalaniu DPFa. Co ciekawe zjawisko to nie występuje w chłodniejszych miesiącach (od października do maja nie szarpie ani trochę). Nie mam już pomysłu na to zjawisko. W międzyczasie (w okresie 3 lat) wymieniany był EGR, czyszczone co tylko możliwe i co roku to samo - lato z szarpaniem. Do tego silnik chodzi bardziej "twardo" , lekkie drżenie czuć wtedy na kierownicy - zimą sama przyjemność z jazdy bez drżenia i szarpanka. Macie jakieś pomysły co może powodować takie objawy zależne od temperatury otoczenia??

Podobne wątki

  1. [Brera] szarpanie przy przy przyśpieszaniu, kontrolka silnika
    Utworzone przez dandel84 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-07-2014, 09:50
  2. Obroty pozostają przez chwilę przy 2tys po puszczeniu gazu
    Utworzone przez x69xxx69x w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 19-06-2012, 19:40
  3. [159] Szarpanie przy odpalaniu
    Utworzone przez Arthcc w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 17-11-2011, 17:00
  4. Szarpanie silnikiem przy odjęciu i dodaniu gazu do 2tys.
    Utworzone przez Kynium w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-09-2010, 08:26
  5. [145] Szarpanie przy ruszaniu
    Utworzone przez Wit w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 20-05-2010, 22:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory