Strona 39 z 44 PierwszyPierwszy ... 29303132333435363738394041424344 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 381 do 390 z 437

Temat: www.cinsoft.pl

  1. #381
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mask Zobacz post
    No to jeszcze chyba ostatnie pytanie:
    Dużo zabawy z montowaniem coolera jest? Sporo trzeba rzeźbić? Gdzieś coś mi się obiło o uszy, że trzeba przeciwmgłowe wywalić? Na pewno potrzebne są wtedy nowe węże, zgadza się? Jaki to jest przybliżony koszt tych operacji?
    Im dalej w las tym więcej drzew niestety, planowane koszty rosną bardzo szybko jak chce się coś zmienić
    Nie trzeba wywalac halogenów. Jak znajdę czas wrzuci się fotki wykonanej roboty w alfie której wykres kolega Tomek wrzucił kilka postów wyzej. Cooler na jedną stronę, halogeny na miejscu jak i wszystko inne, z zewnątrz żadnej wsi nie ma.
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  2. #382
    Użytkownik Romeo Avatar kenobi
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    lubin
    Auto
    156 FL 2.4 20V Mjtd
    Postów
    860

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinek_ Zobacz post
    Zobaczy kolega niebawem jak auto borysa do Gliwic przyjedzie
    zobaczymy, co z tej furmanki bedzie


    Cytat Napisał Mask Zobacz post
    teraz w lato wskazówka przekracza 50* dopiero po przejechaniu 2-3 km
    jeśli łapie 90st. to masz wszystko w porzadku, czesto w 2.4 termostaty lubia sie poddac
    ..... powered by www.cinsoft.pl

  3. #383
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mask Zobacz post
    No to jeszcze chyba ostatnie pytanie:
    Dużo zabawy z montowaniem coolera jest? Sporo trzeba rzeźbić? Gdzieś coś mi się obiło o uszy, że trzeba przeciwmgłowe wywalić? Na pewno potrzebne są wtedy nowe węże, zgadza się? Jaki to jest przybliżony koszt tych operacji?
    Im dalej w las tym więcej drzew niestety, planowane koszty rosną bardzo szybko jak chce się coś zmienić
    na własne oczy widziałem montaż u dżordża IC 550/180/65 ale dwustronnego do 2.4 ale nie 20V i niestety halogeny trzeba było pruć bo po prostu pod zderzakiem było mało miejsca

    w przypadku 20 V i IC jednostronnego być może nie trzeba - nie wiem , nie widziałem , nie znam się ale jak Marcin pisze , że nie trzeba to widocznie tak jest

    koszty :
    IC jednostronny 550/180/65 od fmic'a - 525zł
    do tego złączki sili - liczmy 150
    rurki stal - o ile byś takie chciał pewnie ok 250-300 , plus robocizna za spawanie , gięcie itp = ok500 bym policzył
    opaski zaciskowe ( cybanty ) - a z 5zł :-)
    wychodzi na to że okolice +1000zł trzeba by szykować

    ale warto wg mnie
    Ostatnio edytowane przez bocian ; 11-06-2012 o 08:45








  4. #384
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    948

    Domyślnie

    Mnie tez radzi wymiane IC, do 20V Marcin mi wyliczył więcej, może niedługo wpadnę do niego przelotem by wszystko obgadac.

    Wysłane za pomocą myśli z i9100
    Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie

  5. #385
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    liczyłem tak na szybko i bez większego doświadczenia w kwestii kosztów w zakładach
    mi rurki np robił kolega z forum ( bardzo dobrze i fachowo i tanio :-) i oczywiście pod wymiar - kilkukrotne pasowanie na aucie i dopiero po osiągnięciu efektu spawanie na gotowo i dzięki temu wsio pasuje bez cudów że za wysoko , za nisko itp )
    montaż miałem u george'a - też na pewno nie po kosztach zakładów moto
    jedynie koszt samych gratów ( IC , rury , złączki , cybanty ) miałem zwykły ( bo nie mam jeszcze znajomych w takich sklepach :-) )

    zobacz jak wygląda twój IC fabryczny i sam pomyśl na ile to coś schłodzi ...
    w GT ic fabr to też jakiś żart chyba (silnik niby 150 a icek jak w 156 105kunia )
    po samym IC 550/180/65 już koniów przybywa ( tak wyszło w kilku znanych mi przypadkach )
    Ostatnio edytowane przez bocian ; 11-06-2012 o 09:06








  6. #386
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinek_ Zobacz post
    Po cholerę orgia niutona z dołu degradująca przeniesienie napędu itd - 300nm przy 2k jest wystarczające szczególnie gdy ma się umiejętności i jeździ tak jak właściciel tego auta - gonienie tym autem to i tak korzystanie z zakresu górnego a tam jest niutona aż nadto - przy 4k jeszcze 340nm a 190ps przez ponad 600obr
    Jak napisałem co kto lubi. Mocny dół jest bardzo przyjemny nie tylko w mieście,a 300Nm jest dobrym wynikiem ,ale przy min 1800obr.Przeniesienie przeniesieniem,jest i na to recepta.

    Chciałem tylko podkreslic,że jednostronny IC w tym przypadku jest tak samo " lagowy" jak dwustronny i tyle,może inaczej było by przy większym turbo,choć nie sądzę.

    Mask-Większy cooler w 1,9 140/150/175 jest konieczny przy większej mocy,chocby dla bezpieczeństwa silnika,a to czy 1,9 czy 2,4 mają moc rzędu 230km nie robi dla nich róznicy,kwestia mądrego softu i doboru rozrzadu.

  7. #387
    Użytkownik Romeo Avatar Mask
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    Lex IS200 SC
    Postów
    678

    Domyślnie

    No właśnie tak jak się obawiałem, koszty rosną lawinowo, jeśli zechce się coś dłubnąć Z ok. 1000 za samo strojenie zrobiło się przynajmniej 2500 A miało być tak pięknie... Jak jeszcze chciałby mocniejszy rozrząd, to i 4 kloce może być mało na to wszystko. Będę póki co niestety musiał spasować, bo tyle to przeznaczyć funduszy nie da rady, są pilniejsze cele. Może uda się dozbierać i w przyszłym roku o tym pomyślę.
    Dzięki za wszystkie odpowiedzi i rozjaśnienie tematu.

  8. #388
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mask Zobacz post
    No właśnie tak jak się obawiałem, koszty rosną lawinowo, jeśli zechce się coś dłubnąć Z ok. 1000 za samo strojenie zrobiło się przynajmniej 2500 A miało być tak pięknie... Jak jeszcze chciałby mocniejszy rozrząd, to i 4 kloce może być mało na to wszystko. Będę póki co niestety musiał spasować, bo tyle to przeznaczyć funduszy nie da rady, są pilniejsze cele. Może uda się dozbierać i w przyszłym roku o tym pomyślę.
    Dzięki za wszystkie odpowiedzi i rozjaśnienie tematu.
    Spokojnie,nie od razu Kraków zbudowano.Nie musisz ,aż takiej gotówki wykładac. Cooler to super sprawa,a i moc mozna wykrzesać większa wraz z ciekawymi krzywymi.Jesli nie masz nawyku szalonej,ostrej jazdy,lub non stop 200 na autostradzie/ekspresówce,to zrób sobie program na te cirka 200km i też będziesz miał fun,tyle ,ze będzie to wymagało większej uwagi i świadomości.Moc nie oznacza od razu ścigania się,a przyjemnosc łatwiejszego wyprzedzania jest taka sama.Rób program i będziesz zadowolony.

  9. #389
    Użytkownik Romeo Avatar Mask
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    Lex IS200 SC
    Postów
    678

    Domyślnie

    A no to może nie do końca się zrozumieliśmy
    Mimo dość mocnego silnika, który mam w aucie, ja w ogóle nie preferuję sportowej jazdy Lubię za to mieć zapas pod nogą, właśnie w celu łatwiejszego wyprzedzania czy po prostu samej przyjemności podeptania chwilę. Nigdy nie żyłuję i nie męczę swoich pojazdów, jazda autostradą do 160 raczej zamęczaniem też nie jest
    Warto wtedy w ogóle robić program?

  10. #390
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Warto chociażby dla zmiany charakterystyki silnika i mniejszego spalania,poza tym,gdy wsiądziesz w auto juz "po" sam się postukasz w czoło i pomyslisz " czemu tak późno to zrobiłem" . Daj sobie spokój z większymi modyfikacjami.Zrób sam soft u Cinka i zobaczysz,że będziesz zadowolony.Spytaj twardego czy kenobiego .

    Jak już ktoś napisał,za te kilkanaście stówek warto dać nowe życie belli.

Podobne wątki

  1. Chiptuning - cinsoft
    Utworzone przez Maydrax w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 02-11-2015, 22:22
  2. Moja przygoda z CINSOFT
    Utworzone przez KULI w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 15:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory