Strona 8 z 18 PierwszyPierwszy 1234567891011121314151617 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 172

Temat: Wymiana kolektora, rozrząd, regeneracja wtrysków

  1. #71
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    Tomku OK to napisz mi ile bys chcial za usuniecie EGRa??Wiem ze nic sie z nim nie dzieje ale z altkiem tez sie nic nie dzialo a padl.Jeszcze jedno pytanie do Ciebie...co w takim razie z paskiem rozrzadu??Trzeba go wymienic skoro byl wymieniany 6 tys km temu i wiemy to na 200%??Troche mnie cinek teraz zestresowal bo nie wiem komu bardziej wierzyc??Trzeba czy NIE TRZEBA q takiej sytuacji zalozyc nowy pasek,a jezeli tak to czy mi to zrobisz dla mojego spokoju bo jak mi sie rozrzad sypnie to nawet nie chce juz myslec??Napisz mi jeszcze PW co z tymi tarczami+klocki-jaka cena??

  2. #72
    Użytkownik Romeo Avatar kenobi
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    lubin
    Auto
    156 FL 2.4 20V Mjtd
    Postów
    860

    Domyślnie

    dyskusja wre .... mysle ze temat regeneracji ( absurd ! ) kolektora przedzmianowego w 1.9 jest wyczerpany, co potwierdza poczatek tego tematu. Moze powiesz Tomku, ze maly to przyklad, bo zaledwie dwie, trzy osoby tutaj napisaly, co im poleciles regeneracje. Ale problem powrocil, tylko PO CO ? I ile z tych "stu" kolektorow w obrocie jest w marnej kondycji ? Od Ciebie sie nie dowiemy, lepiej klientowi wcisnac "Chwilowe" rozwiazanie, moze wroci, to sie naprawi ponownie, juz jak trzeba ? Bo juz wtedy zmieni zdanie i nie bedzie chcial miec klap czy EGR ?

    Nie powiesz mi, ze klienci maja taka swiadomosc odnosnie klap wirowych, EGR, DPFu i innych smieci, ze koniecznie chca je miec, bo byly fabrycznie ? Tutaj ludzie juz maja zmote na potege i nie wiedza co z czym ugryzc i padaja przerozne pytania, nawet w TSie ktos szukal EGRu. Nie uwierze. W materii dyskusji, ktora tutaj mamy, dziennie mam oporowo ludzi, nikt z klientow nie ma za bardzo pojecia o czym rozmawiamy, zna moze z nazwy i tyle z jego pojecia o tych gadzetach. Potem ktos przeczyta ze EGR to zawor bezpieczenstwa, wplywa na turbo, DPF i cala reszte, ze bez ktoregos elementu reszta poprawnie nie zadziala - BZDURA (EGR,DPF,klapy) !

    Jawna i swiadoma manipulacja z ta regeneracja, bo sie ludzie potrafia naciagnac. To swiadczy tez o tym, co wyzej napisalem, nie wiedza po prostu, a nie ze wg nich, to musi byc. Wystarczy ze przeczytaja co piszesz, im powiesz, o zaworach bezpieczenstwa, kolektorach na lepszych czesciach, regenerowanych, to na co sie zdecyduje ? na to zeby to zostalo, bo sie "taniej" da i jesli ma pomoc ? a potem oczy jak 5 zl ze znowu ma to samo, ALE >? przeciez mialo pomoc ... SZANUJMY sie to nie rozwiazuje problemu na zawsze, tylko jest tanim substytutem na moment. W polskiej mysli, metoda szlachetna.

    Zdecydowanie polsrodek z tego wszystkiego, jesli cos robimy to tak jak napisal Cienk, KONKRETNIE. Raz i koniec. Zniwelowac przyczyne, nie skutek. To tak, jakby pompowac przebita opone jadac autostrada.


    Patrzmy jak jest faktycznie, a nie jak nam sie wydaje.

    Panowie, nie regeneracja, czyszczenie kolektora, porzadnie i raz -wywalic klapy, lacznie z EGRem z ecu + zaslepienie. Nie wraca temat - tyle. Jedziemy na wczasy, a nie zastanawiamy sie co teraz. Czyscic to mozna buty na wesele ....
    Ostatnio edytowane przez kenobi ; 11-06-2012 o 16:55
    ..... powered by www.cinsoft.pl

  3. #73
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał kenobi Zobacz post
    Patrzmy jak jest faktycznie, a nie jak nam sie wydaje
    Polać mu !

    Swoją drogą ,jak to jest z tymi kolektorami w bravo? Croma klapek też nie ma. Czy to zalezne od roczników ?

  4. #74
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał kenobi Zobacz post
    dyskusja wre .... mysle ze temat regeneracji ( absurd ! ) kolektora przedzmianowego w 1.9 jest wyczerpany, co potwierdza poczatek tego tematu. Moze powiesz Tomku, ze maly to przyklad, bo zaledwie dwie, trzy osoby tutaj napisaly, co im poleciles regeneracje. Ale problem powrocil, tylko PO CO ? I ile z tych "stu" kolektorow w obrocie jest w marnej kondycji ? Od Ciebie sie nie dowiemy, lepiej klientowi wcisnac "Chwilowe" rozwiazanie, moze wroci, to sie naprawi ponownie, juz jak trzeba ? Bo juz wtedy zmieni zdanie i nie bedzie chcial miec klap czy EGR ?
    Widzisz - cały problem polega na tym, że chyba popełniłem błąd, chcąc parę osób uchronić przed tym, żeby sobie nie porobili bajzlu w silniku i żeby za w miarę sensowne pieniądze doprowadzić silnik do kondycji takiej, jak przewidział producent. Trzeba było mieć dzielenie się wiedzą na temat kolektorów na tym forum w głębokim poważaniu, czekać grzecznie aż kolejnym klientom wysrają się klapki w kolektorach plastikowych i będzie fajna robota z demontażem/montażem głowicy, a aluminiowe - olać jakiekolwiek naprawy, zaspawać wszystko w cholerę i nie zastanawiać się nad konsekwencjami.

    Masz do mnie jakieś ale w temacie, który nie do końca rozumiesz w relacji klient-warsztat. Nim COKOLWIEK zaproponowałem klientowi, zrobiłem sobie na swoich autach test rozwiązania, które zdało egzamin i udało się kolektor doprowadzić do takiego stanu, że wszystko pracowało jak należy. Dlatego mając PRZETESTOWANE rozwiązanie takie też proponowałem ludziom, którzy nie chcieli wydać na te czasy 1000 PLN na kolektor, który i tak był skazany na awarię (Pierburg) - bo tak go producent zaprojektował i tyle. To nie jest tak, że ode mnie wyjechały w sumie 4 auta z naprawionymi kolektorami i we wszystkich czterech zaczęły się wycieki - w takiej sytuacji byłbym debilem, chcąc kontynuować regenerowanie kolektorów, bo ustawiczne realizowanie napraw gwarancyjnych pociągnęłoby za sobą większe koszty, niż zysk z tego całego interesu. Tak samo wyjechało ode mnie nie pamiętam ile już naprawionych EGR-ów i jakoś z reklamacji to chyba tylko 2 wróciły na poprawki, reszta do dzisiaj ma się dobrze i pracuje bez zarzutu. Teraz jesteś mądry, bo ktoś (konkretnie ja) wziął i powywalał z paru 159-ek klapy w cholerę (z kolektorów plastikowych) i zadał sobie trud, żeby sprawdzić, jak auta jeździły z klapami sprawnymi, a jak jeżdżą bez nich. JAkoś wcześniej nikt na tym forum nie pisał, że istnieje niebezpieczeństwo wyrwania klapki z kolektora i zdemolowania głowicy - a teraz proszę - sami fachowcy od kolektorów.

    Tak samo ponieważ nie było żadnych wiarygodnych informacji dotyczących tego, czy auto bez klapek w kolektorze będzie się zachowywało dokładnie tak samo, jak auto z klapkami sprawnymi - chodziło przede wszystkim o emisję spalin, przyspieszenie, elastyczność i spalanie - to nie mając odpowiedniej bazy wiedzy jedynym sensownym rozwiązaniem, które można było bezpiecznie zaproponować klientowi, było montowanie dokładnie tak pracującego kolektora, jak przewidział producent - czyli wyposażonego w klapy. Zaspawanie otworów na klapy oznacza jedno - nie da się wrócić po tej operacji do wersji kolektora z klapami. A taki z klapami zaspawać można zawsze. Dopiero od niedawna, kiedy już trochę aut jeździ zarówno na kolektorach z klapami, jak i bez klap i mogę sobie porównać, ile mniej więcej ludziom te auta palą i czy są jakieś problemy z filtrami DPF, czy też ogólnie z pracą jednostki napędowej - można sobie pozwolić na stwierdzenie, że w praktyce brak klap wirowych nie niesie z sobą żadnych skutków ubocznych dla silnika. I sorry - dla mnie teoretyzowanie, że coś tam jeździ bez klap i nic się nie dzieje - to jest tylko teoretyzowanie. Muszę mieć coś sprawdzone osobiście, żebym mógł zasugerować klientowi rozwiązanie, z pełną świadomością tego, że nie spieprzę mu samochodu.

    Cytat Napisał kenobi Zobacz post
    Nie powiesz mi, ze klienci maja taka swiadomosc odnosnie klap wirowych, EGR, DPFu i innych smieci, ze koniecznie chca je miec, bo byly fabrycznie ? Tutaj ludzie juz maja zmote na potege i nie wiedza co z czym ugryzc i padaja przerozne pytania, nawet w TSie ktos szukal EGRu. Nie uwierze. W materii dyskusji, ktora tutaj mamy, dziennie mam oporowo ludzi, nikt z klientow nie ma za bardzo pojecia o czym rozmawiamy, zna moze z nazwy i tyle z jego pojecia o tych gadzetach. Potem ktos przeczyta ze EGR to zawor bezpieczenstwa, wplywa na turbo, DPF i cala reszte, ze bez ktoregos elementu reszta poprawnie nie zadziala - BZDURA (EGR,DPF,klapy) !
    Zdziwiłbyś się, z jaką bazą "internetowej wiedzy" potrafią ludzie przyjechać do serwisu. Kwestia skutków obecności bądź braku klap w kolektorach na forum Opla była roztrząsana na dziesiątą stronę i tam większosć użytkowników stwierdziła, że auto z kolektorem z działającymi klapami jeździ odczuwalnie lepiej, niż auto z kolektorem bez klapek (parę osób robiło testy pozostawiając na stałe klapy w pozycji otwartej). I teraz przekonaj kogoś, że jednak to nie do końca jest prawda.
    Tak samo sprawa wygląda z EGR-em - gdybym np. na własne oczy nie widział auta, które nie chciało odpalić, bo miało zbyt zapchany filtr DPF i przez to otwierało EGR - powodując zduszenie silnika - to bym się nie zastanawiał nad sensem istnienia tego wynalazku. Zaślepienie zaworu na chwilę problem odpalania zniwelowało. Po czym po lekkiej przegazówce strzelił przewód od DPF-a do czujnika różnicy ciśnień. I co - w takiej sytuacji też byłbyś taki pewien, że sobie ot tak można zawór wywalić, bo on w sumie na nic nie jest potrzebny?

    Cytat Napisał kenobi Zobacz post
    Jawna i swiadoma manipulacja z ta regeneracja, bo sie ludzie potrafia naciagnac. To swiadczy tez o tym, co wyzej napisalem, nie wiedza po prostu, a nie ze wg nich, to musi byc. Wystarczy ze przeczytaja co piszesz, im powiesz, o zaworach bezpieczenstwa, kolektorach na lepszych czesciach, regenerowanych, to na co sie zdecyduje ? na to zeby to zostalo, bo sie "taniej" da i jesli ma pomoc ? a potem oczy jak 5 zl ze znowu ma to samo, ALE >? przeciez mialo pomoc ... SZANUJMY sie to nie rozwiazuje problemu na zawsze, tylko jest tanim substytutem na moment. W polskiej mysli, metoda szlachetna.
    Nie robię napraw, które mają być "na moment", bo gdybym tak chciał pracować, to od razu można zamknąć serwis, jako nierozwojowy. Gwarancja na pewne usługi bierze się stąd, że człowiek jest pewny skuteczności rozwiązania, bo ma je sprawdzone. Jeśli po jakimś czasie pojawi się rozwiązanie jeszcze skuteczniejsze (i do tego jeszcze tańsze) - to się stosuje rozwiązanie lepsze. Tylko żeby do określonego rozwiązania dojść, to trzeba trochę się napracować, a nie tylko bić pianę na forum jak się okazuje, że nagle można coś zrobić taniej i lepiej. Jaki był Twój wkład w to, żeby do takich wniosków drogą praktyczną dojść? Trzeba się było udzielać na forum w tym temacie wcześniej, chętnie bym się zapoznał z Twoimi doświadczeniami związanymi z tym zagadnieniem.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Polać mu !

    Swoją drogą ,jak to jest z tymi kolektorami w bravo? Croma klapek też nie ma. Czy to zalezne od roczników ?
    Croma klapki ma. W wersji się urywającej - dot. silników 1.9 16V.
    Ostatnio edytowane przez Tomek_KRK ; 11-06-2012 o 17:38
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  5. #75
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    ja Tomka rozumiem i pamietam jak na tym forum tez ludzie pisali ze auto jest zwawzsze i lepiej pracuje z klapami.Nie ma sie co klocic.Jest nowe rozwiazanie to bedzie je Tomek stosowal.Mi akurat nie zaspiewal nic tylko zrobil auto na cacy i sprzedal w dobrej cenie ze wszystkim sprawnym.Po co mialby sobie zadawac trud zeby mi naprawic auto.Mogl poprostu sprzedac i olac mnie jak zwyklego klienta spoza forum ktory nie bardzo ma pojecie.Cos tam wie ale nie tyle zeby byl dociekliwy i sie domagal swojego.Dogadalem sie z chlopakiem i mi wymienia wszystko w ramach reklamacji.Jezdze do niego jak mi cos trzeba i zawsze zalatwi wszystko w dobrej cenie wiec go bede bronil

  6. #76
    Użytkownik Romeo Avatar kenobi
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    lubin
    Auto
    156 FL 2.4 20V Mjtd
    Postów
    860

    Domyślnie

    no offence .... tylko ze zrozumieniem bardziej ....

    czy mowie ze Twoj sposob na te "problemy" jest demonicznie zly i najgorszy ? Moze tak zrozumiales, nie .... jest nie odpowiedni wg mnie i wiesz dobrze dlaczego

    To, ze jest niebezpieczenstwo ich zerwania, wpadniecia do srodka, ze informujesz o tych swoich klientow - jasne .. bardzo dobrze, ale nie ta dyskusja. TU! nie napisalem ze cos jest nie tak, ok ? Tylko ze jest OD DAWNA sposb ktory zaltwia sprawe raz na zawsze, a nie polsrodek, ktory tez sie u Ciebie sprawdzil i cale szczescie. Wiec po co go stosowac jesli mamy konkretniejszy ?

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Dopiero od niedawna, kiedy już trochę aut jeździ zarówno na kolektorach z klapami, jak i bez klap i mogę sobie porównać, ile mniej więcej ludziom te auta palą i czy są jakieś problemy z filtrami DPF, czy też ogólnie z pracą jednostki napędowej
    &

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Teraz jesteś mądry, bo ktoś (konkretnie ja) wziął i powywalał z paru 159-ek klapy w cholerę (z kolektorów plastikowych) i zadał sobie trud, żeby sprawdzić, jak auta jeździły z klapami sprawnymi, a jak jeżdżą bez nich. JAkoś wcześniej nikt na tym forum nie pisał, że istnieje niebezpieczeństwo wyrwania klapki z kolektora i zdemolowania głowicy - a teraz proszę - sami fachowcy od kolektorów.

    Bzdur prosze Nie pisz, ze nie bylo jak sprawdzic, jak porownac, zobaczyc jak auto chodzi bez klap, bo z Cinkiem ten temat juz kupe czasu temu poruszylem, ba ! Juz duzo wczesniej sie tematem zajal, niz sie tylko moglem spodziewac ... Fakt moze nie pytano ? temat nie poruszany ? moze .... to nikt odpowiedzi nie otrzymal, proste




    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Masz do mnie jakieś ale w temacie, który nie do końca rozumiesz w relacji klient-warsztat
    skad, dyplomatycznie uwage zwracam tylko. Temat rozumiem bardziej, niz sie Tobie moze wydawac, jestesmy chyba w tej samej branzy




    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Zdziwiłbyś się, z jaką bazą "internetowej wiedzy" potrafią ludzie przyjechać do serwisu
    chyba uwierze, czytajac ten temat



    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Zaślepienie zaworu na chwilę problem odpalania zniwelowało. Po czym po lekkiej przegazówce strzelił przewód od DPF-a do czujnika różnicy ciśnień. I co - w takiej sytuacji też byłbyś taki pewien, że sobie ot tak można zawór wywalić, bo on w sumie na nic nie jest potrzebny?
    tak, jestem pewien, ze jest niepotrzebny. Wlasnie taka operacje wykonal rok temu u mnie Cinek, mialem zapchany DPF.

    Zatkales EGR, odpalilo auto, potem wywalilo przewod ... bo byl zatkany DPF, przez nie sprawna prace EGRu (tez) , gdzie zaslepienie pomoglo.... kilka stron wczesniej opisal to Cinek najlepiej ... czytaj dobrze




    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    eśli po jakimś czasie pojawi się rozwiązanie jeszcze skuteczniejsze (i do tego jeszcze tańsze) - to się stosuje rozwiązanie lepsze.
    zdecydowanie od dlugiego czasu jest
    Ostatnio edytowane przez kenobi ; 11-06-2012 o 19:48
    ..... powered by www.cinsoft.pl

  7. #77
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Tak samo ponieważ nie było żadnych wiarygodnych informacji dotyczących tego, czy auto bez klapek w kolektorze będzie się zachowywało dokładnie tak samo, jak auto z klapkami sprawnymi - chodziło przede wszystkim o emisję spalin, przyspieszenie, elastyczność i spalanie - to nie mając odpowiedniej bazy wiedzy jedynym sensownym rozwiązaniem, które można było bezpiecznie zaproponować klientowi, było montowanie dokładnie tak pracującego kolektora, jak przewidział producent - czyli wyposażonego w klapy. Zaspawanie otworów na klapy oznacza jedno - nie da się wrócić po tej operacji do wersji kolektora z klapami. A taki z klapami zaspawać można zawsze. Dopiero od niedawna, kiedy już trochę aut jeździ zarówno na kolektorach z klapami, jak i bez klap i mogę sobie porównać, ile mniej więcej ludziom te auta palą i czy są jakieś problemy z filtrami DPF, czy też ogólnie z pracą jednostki napędowej - można sobie pozwolić na stwierdzenie, że w praktyce brak klap wirowych nie niesie z sobą żadnych skutków ubocznych dla silnika. I sorry - dla mnie teoretyzowanie, że coś tam jeździ bez klap i nic się nie dzieje - to jest tylko teoretyzowanie. Muszę mieć coś sprawdzone osobiście, żebym mógł zasugerować klientowi rozwiązanie, z pełną świadomością tego, że nie spieprzę mu samochodu.
    Pieprzenie farmazonów - komus się wydaje. Dawno temu pisałem, że robiłem doświadczenia na hamowni z pełna diagnostyką dynamiczną i różnic w tym zakresie nie ma. Dotyczy to pełnego buta znowu, przy niepełnym klapy i tak nie otwierają się całkowicie jak i sam EGR aczkolwiek tu wchodzą dwie zmienne - dawki/obciążenia i prędkości obrotowej. Auta z usuniętymi klapami jeżdżą już ok 3 lat i nic się nie dzieje.
    I dlaczego są auta z tym samym silnikiem, kolektorem aluminiowym ba czasem i DPFem a klap nie mają? Widziałem także auto bez DPFu a z klapami tak więc pełna loteria - głównie croma jak i saab. Każde z nich jeździ, nie rozsypuje się, osiągi ma zbliżone (względem modelu zakładając sprawność jednostki) więc kolejny raz po co?
    Pewne elementy mają się psuć generując koszty i zarobek dla serwisu/producenta - wymieniać tu mozna sporo. Ekologia - ok ale nie popadajmy w skrajność. Debilizmów w tych autach (np opel/croma tj sterownik przed kolem w zderzaku itd) można naprawdę kilka wymienić...

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Polać mu !

    Swoją drogą ,jak to jest z tymi kolektorami w bravo? Croma klapek też nie ma. Czy to zalezne od roczników ?
    Jak to jest naprawdę to nikt nie wie - w cromie nie dopatrzyłem się żadnej prawidłowości - mozna powiedzieć, że wkładali to co mieli aktualnie na stocku. W bravo faktycznie klapek nie ma i tez nikt nie potrafi wyjaśnić dlaczego - moze wreszcie producent poszedł po rozum do głowy? Nowe motory 1.6 i 2.0 też są wolne od tego ustrojstwa, mają za to jeszcze bardziej debilny recyrkulator z "kutasem" w dolocie - wymiana/dostępność to masochizm... chociaż tu moimi faworytami są 1.3mjtd i 2.0mjtd psa (scudo itp)

    Pozdro
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  8. #78
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    ja dodam ze poczatkowo chcialem miec sprawne te klapy bo tak prawde mowiac nikt do konca nie wiedzial czy sa one potrzebne czy nie.Wiecej bylo zwolennikow i duzo ludzi regenerowalo kolektory w 159 i Vectrze(czyli ludzie mysleli jakja) do poki ktos czyli tak naprawde Ty cinek nie napisales teraz stanowczo ze klapy sa NIEPOTRZEBNE i najlepiej je wyautowac. Teraz skoro juz w miare wiadomo a ja po 6 tys km. mam problem z kolektorem chce sie ich pozbyc

  9. #79
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał Czarny_28 Zobacz post
    ja dodam ze poczatkowo chcialem miec sprawne te klapy bo tak prawde mowiac nikt do konca nie wiedzial czy sa one potrzebne czy nie.Wiecej bylo zwolennikow i duzo ludzi regenerowalo kolektory w 159 i Vectrze(czyli ludzie mysleli jakja) do poki ktos czyli tak naprawde Ty cinek nie napisales teraz stanowczo ze klapy sa NIEPOTRZEBNE i najlepiej je wyautowac. Teraz skoro juz w miare wiadomo a ja po 6 tys km. mam problem z kolektorem chce sie ich pozbyc
    Pisane/mówione o tym było już około 2 lata temu jak rozwiązanie było sprawdzone - wtedy w głowę się stukano, oczerniano a na próbę rozmowy tu na forum w stylu typowym dla pieniaczy i tych "co w dupie byli i gówno widzieli" po prostu nie ustosunkowano się do kontrargumentów przeze mnie użytych - normalne w stylu polskim... Wystarczy czasem po prostu czytać ze zrozumieniem i pomyśleć...
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  10. #80
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    ale wez pod uwage ze ludzie tez mysla ze skoro cos jest to ma byc i kazdy sie boi zrobic cos nie tak przy aucie.Bylo wspominane ale jak widzisz raczej tylko wspominane,a wiekszosc tu na forum jednak opowiadala sie za pozostawieniem klap wiec i ja tak zrobilem.Mysle ze szkoda drazyc dalej temat.Wiemy juz ze trzeba to wywalic,a kto wywali to wywali.Moze mi ktos napisac ile kosztuje wywalenie EGRa??Cinek ile u Ciebie??

Podobne wątki

  1. Regeneracja czyszczenie wtrysków do 3.0 V 6
    Utworzone przez jacco w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 25-07-2015, 10:27
  2. Regeneracja wtrysków
    Utworzone przez Swiderek w dziale Małopolskie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 21-12-2014, 22:08
  3. Regeneracja pomp CR, wtrysków itp.
    Utworzone przez stawu w dziale Świętokrzyskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-09-2014, 14:03
  4. regeneracja wtrysków
    Utworzone przez łukaszw256 w dziale 156
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 21-10-2011, 11:10
  5. Podkładki wtrysków. Regeneracja wtrysków V6
    Utworzone przez mahony2008 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-01-2011, 00:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory