Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: [166] Problem po myciu silnika

  1. #11
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Ja miałem dokładnie to samo co opisujesz. Mechanicy mówili:
    - silnik krokowy lub
    - czujnik wału

    A okazało się że przewody wys. napięcia miałem uszkodzone (tak, wiem że dziwne symptomy).
    Wymienili mi na nowe i wszelkie objawy zniknęły.
    Taka zaleta ASO że mają części, zakładają, jak pomaga to wiadomo o co chodzi,
    a jak nie to szukają dalej a mnie nic to nie kosztuje, bo za część testowaną nie płacę.
    Pożycz od kogoś z identycznym silnikiem przewody na godzinkę, zobacz czy pomoże.

    Sugestia jest jeszcze o tyle silna, iż przewody są w czasie mycia silnika
    na wierzchu, łatwo uszkodzić.

    Daj znać czy pomogło.
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

  2. #12
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2006
    Mieszka w
    Potworów/Radom
    Auto
    Alfa 33 Permanent 4, Alfa 166 2.4 Jtd, Alfa 156 SW 1.9 jtdm 16v
    Postów
    516

    Domyślnie

    Cytat Napisał ozzy
    Pożycz od kogoś z identycznym silnikiem przewody na godzinkę, zobacz czy pomoże.
    Sory że się wtrącę ale kolega Matt21 opisuje tu przypadłość silnika diesla więc nie może pożyczyć od nikogo przewodów wysokiego napięcia i zamontować ich u siebie.
    Alfa 33 Permanent 4
    Alfa 166 2,4 Jtd ---- Była
    Alfa 33 1,4 imola ---- Była
    Alfa 156 Sport Wagon 1,9 16v Jtdm

  3. #13
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Fakt, nie pomyślałem.
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar Matt21
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Szopie
    Auto
    Po-Jeep Grand Cherokee - luźno spasowany, wysokoobrotowy 1.6 TS
    Postów
    796

    Domyślnie

    Jeszcze jakieś propozycje? Bo mi ręce opadają :|
    DIESEL POWER - BEZ DYMU NIE MA OGNIA !!
    Honda CBR 929 - DYMU BRAK OGIEŃ POZOSTAŁ









  5. #15
    kaiowas
    Gość

    Domyślnie

    a moze podpiac ja pod examiner?

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar Matt21
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Szopie
    Auto
    Po-Jeep Grand Cherokee - luźno spasowany, wysokoobrotowy 1.6 TS
    Postów
    796

    Domyślnie

    Byłem na kompie już. Najbardziej mnie zastanawia czemu zimny silnik pracuje ok i czemu na obrotach też jest dobrze. Co może być z tym związane??
    DIESEL POWER - BEZ DYMU NIE MA OGNIA !!
    Honda CBR 929 - DYMU BRAK OGIEŃ POZOSTAŁ









  7. #17
    Korczu
    Gość

    Domyślnie

    a ja tak troszke z innej beczki...po jakiego czorta myłes silnik?? :roll:

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar Matt21
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Szopie
    Auto
    Po-Jeep Grand Cherokee - luźno spasowany, wysokoobrotowy 1.6 TS
    Postów
    796

    Domyślnie

    Myłem chłodnice bo miałem pełno much i przy okazji zahaczyłem o silnik :roll: Problem znikł, kilka dni z otwartą maską do słońca i jest prawie ok, a mianowicie nie mam pełnego gazu, max obroty to 3500 i świeci sie kontrolka silnika, czasami gaśnie i obroty są maxymalne jakie powinny być czyli lekko ponad 5 tyś, coś chyba jeszcze nie wyschło jak powinno. Chyba ze ma ktoś z Was pomysł co może być odpowiedzialne za obroty? Dodam ze auto jeździ normalnie i nie gaśnie jak wcześniej.
    DIESEL POWER - BEZ DYMU NIE MA OGNIA !!
    Honda CBR 929 - DYMU BRAK OGIEŃ POZOSTAŁ









Podobne wątki

  1. Głośna praca po myciu silnika i czyszczeniu EGR
    Utworzone przez rubix w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 22-05-2020, 10:18
  2. [159] Po delikatnym myciu komory silnika kręci ale nie odpala...
    Utworzone przez cyborg w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 19-05-2018, 23:23
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  4. Szarpanie i nierowna praca po myciu silnika V6
    Utworzone przez Damian1989 w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 18-03-2013, 21:03
  5. Woda w kabinie po myciu auta i deszczu
    Utworzone przez witko w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-08-2011, 20:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory