Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 43

Temat: TS-y chyba jednak nie lubią remontów - żałoba...:(

  1. #21
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Myszków
    Auto
    Alfa 156 1.8
    Postów
    30

    Domyślnie

    gorzej ;p

  2. #22
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Dzwon jutro do mnie się przypomnieć to może zamotam taki blok: 602 240 284
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  3. #23
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cytat Napisał QBA Zobacz post
    Dzwon jutro do mnie się przypomnieć to może zamotam taki blok: 602 240 284
    Dzięki, raz
    Dwa, za wypożyczenie blokad w trakcie pierwszego remontu

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał karol90 Zobacz post
    gorzej ;p

  4. #24
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kacper_agh
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 2.0 TS 1997
    Postów
    415

    Domyślnie

    A w jakich warunkach drogowych i przy jakiej predkości? ew. ile z tego na holu, nie będę się kłócił, ale po prostu nie wierze. choć nie wykluczam, a chciałbym się mylić, że te silniki mogą tyle palić.
    Alfa Romeo:Giulia 2.0 '18- w budowie/159 2.0 '10 - na sprzedaż /156 2.0TS '97 -moja pierwsza -zgniła/156 2.0 JTS - trzymam na klasyka
    Pozostałe: Uaz 469 2,6i(Isuzu) - w błoto / Isuzu Trooper 3,5 V6 - w błoto / Volvo XC90 2.4D - nudziarz / Honda CB750 '91/ Fiat 126p '96

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar hitman047
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Bella 156 2.0 TS Niebieska piękność :) - kiedyś. Obecnie -> Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 KM
    Postów
    830

    Domyślnie

    Wariat? haha, rzeczywiście mało powiedziane, nie lepiej to było w tym czasie dobrego włoskiego wina się napić? Tak się napocić żeby takiego testa zrobić hehehe
    Co do mojego TS'a - wymieniam olej max. po 10 tys. km i leje 10W60 bo lubię pociskać jak już wspomniałem Ale tylko jak silnik jest całkiem ciepły ;]

    Co do prędkości jaką udało mi się nim osiągnąć - 230 km/h (licznikowe) a myślę że jakbym dalej jechał z butem w podłodze to po kilku minutach może by do 240 doszło Ale jeszcze nie sprawdzałem. Hamować też go nie hamowałem a co do rozpędzania do 100 to mierzyłem tylko raz i wyszło mi niecałe 9 sekund, ale na oponach 215/45/17 , możliwe że na 185 było by te katalogowe 8 z czymś

    Spalanie - przy mega eko drive - wyszło mi 10 litrów gazu (benzyny nie wiem ile by wyszło )
    Przy normalnej jeździe łyka mi w granicach 12 litrów gaz
    Przy ostrym deptaniu to i 16 litrów czasem przekroczy (ale z klimą i obciążeniem)


    Mam nadzieję że jednak będę cieszyć się dużym przebiegiem bez remontu, ale jednocześnie od wczoraj zacząłem trochę mniej deptać


  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar Woland83
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Malanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro met.
    Postów
    1,118

    Domyślnie

    Cytat Napisał hitman047 Zobacz post
    ale jednocześnie od wczoraj zacząłem trochę mniej deptać
    Wystraszyłeś się? Hehe, nie ma co katować silnika bez powodu, ja praktycznie nie jeżdżę więcej jak do 3000 , po rozgrzaniu, reszta licznika jest używana przeważnie do szybkiego wyprzedzania, wlekącego się tira, tudzież dziadka w cinqu. Wysoki zakres obrotów fajna sprawa ale rozważne używanie TSa nie zaszkodzi. Plus regularne wymiany oleju.

  7. #27
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kacper_agh Zobacz post
    tylko coś mi sie nie chce wierzyć w te 6 litrów? chyba z górki za ciezarówką.
    a tak pozatym to wspólczuje.
    Przy trasie pozamiejskiej, bez korków i autostrady 6,5 nie jest żadnym wyczynem. 6 jest osiągalne, ale fakt, że trzeba zapomnieć o wyprzedzaniu. .8 jest bardzo fajnym silnikiem. Mój z góry św anny poszedł licznikowe 230, ale szczerze mówiąc boję się takiej jazdy 12 letnim jednak autem.

    Nie martw się padnięciem silnika. 50 tys. km katowania to wcale nie zły wynik. Gdybyś jeździł "normalnie" silnik zrobiłby zapewne ponad 200 tys.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  8. #28
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał kabanow Zobacz post
    Spoko...dyskutujemy ma tym forum/dziale nie o prędkościach/karate/szybkości tylko to sprawach technicznych.

    - - - Updated - - -

    Panowie już wszystko jasne.......
    Moj TS poległ z mojej winy....
    Przed remontem miałem nalatane 220kkm i zostawiłem stare tłoki+ nowe tuleje cylindrów
    Pierwszy tłok spłynął do miski olejowej na 3 cylindrze dostał "pajęczynki" po wyjęciu rozsypał się w rękach.

    Dla potomnych....chcesz pojeździć TS-m - nie oszczędzaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    To są bardzo dobre silniki, ale nie znoszą druciarstwa!!!!!!!!!!!

    A ja pamiętam, jak przed remontem radziłeś się na forum, czy zostawić stare tłoki i pamiętam, jak odradzałem Ci ten eksperyment.
    Szkoda, że wtedy mnie nie posłuchałeś.
    Ale duża zasługa w tym jest mechanika, który wybrał taki sposób remontu.
    Koledzy, nie ma się co oszukiwać - jak się chce robić remont silnika po 200 tys. km to tłoki trzeba dać nowe.

  9. #29
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    Koledzy, nie ma się co oszukiwać - jak się chce robić remont silnika po 200 tys. km to tłoki trzeba dać nowe.
    Wypadałoby Tym bardziej jak lubi się "pałować" auto

  10. #30
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Kurcze. Znowu seria "a nie mówiłem" i "ja bym to zrobił lepiej"...
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

Podobne wątki

  1. 147 1.6 120 KM chyba jednak wariator ;/
    Utworzone przez Dano w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 20-07-2015, 17:30
  2. Piękna i zadbana 147 FL 2.0 TS 2007r Kłobuck... no chyba jednak nie.
    Utworzone przez lukros w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 10-10-2014, 10:42
  3. Chyba jednak zrezygnuję z mojej Wloszki:)
    Utworzone przez smooder w dziale 156
    Odpowiedzi: 48
    Ostatni post / autor: 27-10-2011, 12:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory