Strona 13 z 152 PierwszyPierwszy ... 3456789101112131415161718192021222363113 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 130 z 1514

Temat: kolektor ssący JTDM - kompleksowo

  1. #121
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    Opel Vectra B, Alfa Romeo 156, 1,6 TS
    Postów
    246

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Najlepszy jest Tenzi Alux Strong. Tylko trzeba to rozcieńczać, bo jak nie rozcieńczysz to słychać, jak żre aluminum Dobrze działa też Dimmer (do nabycia w wielu hurtowniach motoryzacyjnych). Jak nie ma strasznej rzeźni jeśli chodzi o brud - to nawet zwykłą benzyną można to odmoczyć i wyczyścić, potem karcher, malowanie i kolektor jak nowy.
    Ja do tego używam najczęściej Akry i Dimmera - Dimmer działa lepiej ale tak jak piszesz jak w przypadku Tenzi, trzeba to dobrze rozcieńczyć Działa dobrze ale czasem grubość tej sadzy, nawet po mechanicznym jej usunięciu jest na tyle duża, że i tak trzeba szorować szczotą BTW nie miałem jeszcze takiego kolektora aby nie było rzeźni

  2. #122
    Użytkownik Znawca Avatar Intruz
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147 2.0 TS, 159 2.0 Jtdm SW
    Postów
    1,190

    Domyślnie

    a plastykowy kolektor czym można potraktować?

  3. #123
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Intruz Zobacz post
    a plastykowy kolektor czym można potraktować?
    Dimmerem, przy czym jest problem z jego czyszczeniem, bo jest nierozbieralny i trzeba się trochę namęczyć pędzlami.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  4. #124
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    Przeczytałem wszystkie 11 stron i konkretnego wniosku nie ma... ja jednak jakbym już sciągał kolektor to dałbym go do regeneracji żeby był czyścutki i klapy wirowe chodziły a następnie pojechałbym do cinka na zaślepienie egru dzieki czemu ten syf tak szybko by się nie zbierał a następnie wywalenie dpfu plus remap.

  5. #125
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Podbeskidzie
    Auto
    Giulietta 1.4 MA TCT Sportiva QV
    Postów
    147

    Domyślnie

    Cytat Napisał pampik Zobacz post
    Przeczytałem wszystkie 11 stron i konkretnego wniosku nie ma... ja jednak jakbym już sciągał kolektor to dałbym go do regeneracji żeby był czyścutki i klapy wirowe chodziły a następnie pojechałbym do cinka na zaślepienie egru dzieki czemu ten syf tak szybko by się nie zbierał a następnie wywalenie dpfu plus remap.
    Konkretnych wniosków nie ma bo zwolenników usuwania klap jest tyle co zwolenników ich pozostawienia A jak jest naprawdę, tego nikt nie wie. Temat regeneracji kolektorów znowu zrobił się modny, o czym świadczą oferty z netu. Sprawdzał ktoś empirycznie jakośc tego produktu:
    http://allegro.pl/kolektor-ssacy-fia...156421064.html
    Opis mi niewiele mówi. Nowy kolektor w ASO to nie mniej jak 1200 pln.

  6. #126
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Ja mam regenerowany ze strony kolektorycdti.pl (nie wystawiają na allegro) i u mnie po ok. 10 kkm jest wszystko czyste i szczelne (a przynajmniej takie sprawia wrażenie).
    Tutaj pisałem nie tylko ja:
    http://www.forum.alfaholicy.org/159_...t=#post1138764

  7. #127
    lukasb4
    Gość

    Domyślnie

    Jahu, ile zapłaciłeś za regenerowanie kolektora?

  8. #128
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukasb4 Zobacz post
    Jahu, ile zapłaciłeś za regenerowanie kolektora?
    400 zł + kaucja 250 zł za kolektor (do zwrotu po odesłaniu mojego uszkodzonego kolektora). Niestety bez faktury czy rachunku.

    Co do trwałości tej regeneracji to będę mógł więcej powiedzieć za 2-3 lata, gdy kolektor przejeździ kolejne 50-80 tys. km. Dziś – po 10 kkm – jest OK.

  9. #129
    Użytkownik Znawca Avatar szewi
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa
    Postów
    1,084

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Najlepszy jest Tenzi Alux Strong. Tylko trzeba to rozcieńczać, bo jak nie rozcieńczysz to słychać, jak żre aluminum Dobrze działa też Dimmer (do nabycia w wielu hurtowniach motoryzacyjnych). Jak nie ma strasznej rzeźni jeśli chodzi o brud - to nawet zwykłą benzyną można to odmoczyć i wyczyścić, potem karcher, malowanie i kolektor jak nowy.
    Kret da rade ?
    sorry nie moglem sie powstrzymac..

  10. #130
    Użytkownik Znawca Avatar mariuszoles
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Porsche Panamera 4S
    Postów
    999

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    400 zł + kaucja 250 zł za kolektor (do zwrotu po odesłaniu mojego uszkodzonego kolektora). Niestety bez faktury czy rachunku.

    Co do trwałości tej regeneracji to będę mógł więcej powiedzieć za 2-3 lata, gdy kolektor przejeździ kolejne 50-80 tys. km. Dziś – po 10 kkm – jest OK.
    Ja też mam ten sam regenerowany kolektor od gościa z forum Vectry. Wymieniałem go w grudniu 2011 r., do tej pory przejechałem jakieś 20 tys. kilometrów i wszystko działa bez zarzutu. Kontroluję co jakiś czas stan klap - ruszają się, a w okolicach gniazd nie widać oleju ani sadzy.

Podobne wątki

  1. [159] 2.4 JTDm - jak zdemontować kolektor ssący?
    Utworzone przez Słóń w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 80
    Ostatni post / autor: 18-12-2021, 18:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory