Strona 40 z 44 PierwszyPierwszy ... 303132333435363738394041424344 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 391 do 400 z 437

Temat: www.cinsoft.pl

  1. #391
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Kraków, Poland
    Auto
    156SW 2.4 175@218KM Powerd by Cinsoft.pl
    Postów
    360

    Domyślnie

    Moja 2,4 jest po samym sofcie u cinka i jeździ fajniej. Nie jest to jakaś straszna różnica. Mocy przybyło nie za wiele ale moment wypłaszczył się i w przedziale 2000-3000 jest ponad 400Nm.
    Ze względu na na mały cooler nie było sensu gonić na więcej.
    Tu masz wykres:

    http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jarzabek.html

  2. #392
    Użytkownik Romeo Avatar kenobi
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    lubin
    Auto
    156 FL 2.4 20V Mjtd
    Postów
    860

    Domyślnie

    Mask, zdecydowanie soft polecam, lepsza charakterystyka pracy w zakresach, elastycznosc, spalanie ? lekko mniejsze

    fakt, u mnie soft starczyl na ? hmm 3 miesiace ? juz chcialo sie wiecej, na co tez przeznaczylem jakas tam $, okaze sie w niedlugim czasie co mi Cinek poczaruje ... mysle ze po finalnym zaloze temat i opisze co i jak sie dzialo
    ..... powered by www.cinsoft.pl

  3. #393
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kamko25
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    dolny śląsk
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20v 2006r. Distinctive. Była 156 SW 2.4 Jtd 10v 2002r
    Postów
    446

    Domyślnie

    Prześledziłem cały temat, i zastanawiam się czy w 166 po fl (JTD 20v) potrzebna będzie podmiana IC na większy. Celuję w 200PS i 450 NM. Ciekaw jestem czy ma taki mały IC jak w 156 czy już coś trochę innego. Po zdjęciach coolerów ten do 166 wygląda inaczej. Cinek pisał że Ori może się gotować, ale w sumie ja rzadko kiedy kręce moją powyżej 3000rpm. Co byście zrobili

    a) robić sam soft (oczywiście u Cinka) podpasowany pod moje potrzeby i nie martwić się IC (EGR off)
    b) wymienić IC na wydajniejszy i podciągnąć ją mocniej?

    Nie chcę zeby dymiła, i chcę jeszcze nią trochę pojeździć (mam 170 000 przebiegu)
    Ma ktoś doświadczenia z przerabianiem 20v ale w 166 ?

  4. #394
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał kamko25 Zobacz post
    Cinek pisał że Ori może się gotować, ale w sumie ja rzadko kiedy kręce moją powyżej 3000rpm. Co byście zrobili
    Cinek wie co mówi Skoro rzadko ją kręcisz powyżej 3000rpm, to po co robić jej remap.... to tylko moje odczucie

  5. #395
    Użytkownik Romeo Avatar kenobi
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    lubin
    Auto
    156 FL 2.4 20V Mjtd
    Postów
    860

    Domyślnie

    zdecydowanie nie dobrze, pelny zakres oborotow koniecznie byc musi od czasu do czasu widziany


    Cytat Napisał kamko25 Zobacz post
    Nie chcę zeby dymiła
    wcale nie musi

    raczej spokojnie jezdzisz, to sam soft moglby byc
    ..... powered by www.cinsoft.pl

  6. #396
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kamko25
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    dolny śląsk
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20v 2006r. Distinctive. Była 156 SW 2.4 Jtd 10v 2002r
    Postów
    446

    Domyślnie

    Cytat Napisał malin2k5 Zobacz post
    Skoro rzadko ją kręcisz powyżej 3000rpm, to po co robić jej remap..
    A co to moda się robi tylko dla tych co kręcą do do odcięcia?
    Oczywiście tez raz na tydzień ją przebutuję pod czerwone pole ale 70%jazdy to tak naprawde obroty między 2000 - 3500rpm.

    Remap chcę zrobić też dlatego żeby pozbyć się (wyciąć) EGR bo przez niego przy wyzszych obrotach potrafi troche bąka puścić i ogólnie dlatego... że mi się nudzi


    Kenobi wrzuć jeszcze raz swojoje wykresy bo z wcześniejszego linka coś nie mogę odpalić a widzę że masz taki silnik jak ja. Swoją drogą ciekawe czy mamy takie same coolery?

  7. #397
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał kamko25 Zobacz post
    A co to moda się robi tylko dla tych co kręcą do do odcięcia?
    Nie miałem na myśli pałowania i kręcenia do odcięcia Chodziło mi o jazdę w zakresie obrotów "przyjemnych" dla turbo A Ty napisałeś wcześniej, że rzadko przekraczasz granicę 3000rpm
    A wywalenie EGR jak najbardziej
    Ostatnio edytowane przez malin2k5 ; 20-06-2012 o 15:44

  8. #398
    Użytkownik Romeo Avatar kenobi
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    lubin
    Auto
    156 FL 2.4 20V Mjtd
    Postów
    860

    Domyślnie

    kamko, IC w 166 jest nieco wiekszy, ale czy wydajny jak trzeba, nie powiedzialbym





    IC w 156 do niczego sie nie nadaje, czekam na sygnal od Cinka i jade zrobic z nim porzadek
    ..... powered by www.cinsoft.pl

  9. #399
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kamko25
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    dolny śląsk
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20v 2006r. Distinctive. Była 156 SW 2.4 Jtd 10v 2002r
    Postów
    446

    Domyślnie

    Dzięki za wykres hmm... spory niuton wyszedł Ci w serii z tego co pamiętam 20v seryjne to 385Nm a u Ciebie w serii 425Nm. Wyłączenie Egr przed pomiarem pewnie trochę pomogło. Takie parametry jak u Ciebe raczej by mi wystarczyły. Mam nadzieję ze ten mój IC będzie chociaż troszkę wydajniejszy. Wstępnie ustawiłem się z Cinkiem na początek lipca

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał malin2k5 Zobacz post
    Chodziło mi o jazdę w zakresie obrotów "przyjemnych" dla turbo
    A jakie to wg Ciebie obroty przyjemne dla turbo??? Bo ja zawsze myślałem że tak od 2200 do max 3500 to najlepszy zakres dla sprężarki-chyba że jestem w błędzie?

  10. #400
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Kraków, Poland
    Auto
    156SW 2.4 175@218KM Powerd by Cinsoft.pl
    Postów
    360

    Domyślnie

    kenobi: Ładny wykres ale raczej nie na seryjnym IC ?
    U mnie na czystej serii wyszło coś takiego:
    http://imgur.com/9lpyQ

Podobne wątki

  1. Chiptuning - cinsoft
    Utworzone przez Maydrax w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 02-11-2015, 22:22
  2. Moja przygoda z CINSOFT
    Utworzone przez KULI w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 15:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory