Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Temat: Nowy cennik

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pawelek
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Giulietta 1.4 TB
    Postów
    264

    Domyślnie

    zwracam honor silnikowi. pobieżnie sądziłem,ze jest to podrasowany zwykły 1.4 (oryginał ma 90KM, maks moment 128Nm, przy 4500 obrotów, czyli porażka)

    A 15 kucy to sporo - ludzie różne cuda robią, żeby zwiększyć moc o 5 - 10 KM. To jakieś 2 sek szybciej do 100, czy 1 sek do 60 km/h. 1 sek jazdy przy 60km/h to 4 długości samochodu (16,6m) - wystarczy żeby wyprzedzić osobówkę, ciągnik, kombajn (ściana wschodnia...), wyminąć 2 zaparkowanych przed zakrętem artystów.

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar _tomek_
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    tychy
    Auto
    Mieczysław i Julia
    Postów
    550

    Domyślnie

    Cytat Napisał pawelek Zobacz post
    zwracam honor silnikowi. pobieżnie sądziłem,ze jest to podrasowany zwykły 1.4 (oryginał ma 90KM, maks moment 128Nm, przy 4500 obrotów, czyli porażka)

    A 15 kucy to sporo - ludzie różne cuda robią, żeby zwiększyć moc o 5 - 10 KM. To jakieś 2 sek szybciej do 100, czy 1 sek do 60 km/h. 1 sek jazdy przy 60km/h to 4 długości samochodu (16,6m) - wystarczy żeby wyprzedzić osobówkę, ciągnik, kombajn (ściana wschodnia...), wyminąć 2 zaparkowanych przed zakrętem artystów.
    no właśnie to do 2s może być przy tych 15 koniach
    delta 120 KM ma jakieś 10,7
    julka koło 12
    nie pamiętam dokładnie

  3. #13
    Użytkownik Ogier Avatar Wieri
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    MiTo QV
    Postów
    156

    Domyślnie

    Aporpo cen, to ostatnio w Częstochowie otworzyli salon i zrobili promocję : Alfinka G. MA 170 TCT w cenie manualu... aż zdziwiony byłem.

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    MA TCT
    Postów
    88

    Domyślnie

    Glupoty piszecie. Alfa ma 320 NM w dynamic. Delta 300 NM. Przyspieszenie do 100 to 11.3. Ze. Wzgledu na wyzszy moment mysle ze na codzien lepiej jezdzi sie Alfa. O 15 km to walcza Ci ktorym zalezy na papierku. Moment i jego przebieg jest wazniejszy w normalnym uzytkownaniu.

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Giulietta 1.4TB Distinctive/Sport/Premium/Dach
    Postów
    480

    Domyślnie

    Cytat Napisał teon Zobacz post
    Glupoty piszecie. Alfa ma 320 NM w dynamic. Delta 300 NM. Przyspieszenie do 100 to 11.3. Ze. Wzgledu na wyzszy moment mysle ze na codzien lepiej jezdzi sie Alfa. O 15 km to walcza Ci ktorym zalezy na papierku. Moment i jego przebieg jest wazniejszy w normalnym uzytkownaniu.
    Giulietta 120KM przy Delcie z tą samą mocą po prostu zapierdala - przepraszam za wyrazenie ale tylko ono oddaje różnicę w odczuciach dotyczących przyspieszenia. Jadąc do salonu Fiata jechałem po Delte. Po przejechaniu się nią ochota na jej posiadanie mi dozgonnie przeszła, mimo ze to piękne auto. Oprocz charakteru skrzyni i przebiegu momentu odstraszajace w Delcie są:
    - tragiczny malowany sreberkiem plastik wokol zegarow
    - fatalna tylna kanapa, przy hamowaniu pasazerowie spadają z niej na klęczki
    W Delcie wbicie pedału w podgłogę nie powoduje absolutnie żadnej ani krótko ani długofalowej reakcji. Na pytanie pracownika salonu siedzącego obok, czy aby na pewno jest wszystko OK z turbiną odpowiedział, że Delta tak ma, całe auto jest skomponowane pod komfort a nie jakies sportowe odczucia. Sama kierownica również wydaje się, że nie ma żadnego punktu połaczenia z kołami, jadąc zupełnie nie czujesz co się dzieje z samochodem.

  6. #16
    Użytkownik Embrion Avatar First
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Alfa widmo ;)
    Postów
    13

    Domyślnie

    Wieri - teraz jest promocja i w każdym salonie alfy TCT w Giuliettcie można dostać za free, jeśli tylko wyrazisz taką chęć

  7. #17
    Użytkownik Ogier Avatar Wieri
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    MiTo QV
    Postów
    156

    Domyślnie

    Nie miałem pojęcia. Niech dadzą za free do 1,75 TBI ( niech w ogóle dadzą), to się przejadę do salonu

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar _tomek_
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    tychy
    Auto
    Mieczysław i Julia
    Postów
    550

    Domyślnie

    Cytat Napisał teon Zobacz post
    Glupoty piszecie. Alfa ma 320 NM w dynamic. Delta 300 NM. Przyspieszenie do 100 to 11.3. Ze. Wzgledu na wyzszy moment mysle ze na codzien lepiej jezdzi sie Alfa. O 15 km to walcza Ci ktorym zalezy na papierku. Moment i jego przebieg jest wazniejszy w normalnym uzytkownaniu.
    ale delta ma moment niżej bo przy 1500
    jezdzilem delta 120 konna 1.6 d i nie zgadzam sie z opinią kolegi barnio że jest do niczego
    wygodny kanapowy woz z komfortowa przesuwana tylna kanapa-polecam używać pasów wtedy sie nie spada
    delta z 120konnym dieslem przyjemnie sie prowadzi jest miekka wygodna troche może zbyt cukierkowa

    i bez przesady z ta demoniczna dynamika 120 konnej wersji julki

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    MA TCT
    Postów
    88

    Domyślnie

    A alfa przy 1500 ma zero NM. Zapewno przy 1500 tez juz ma okolo 300 NM. Niewielka różnica będzie wyczuwalna pod koniec skali obrotomierza od okolo 3700 obrotow. W normalnej jezdzie codziennej lepsze wrazenia beda z alfy przez to, ze ma ciut wiekszy moment. Nikt tu nie wmawia ze 1.6 diesel to demon predkosci, tylko ze roznica miedzy 120 i 300nm a 105 i 320nm na niekorzysc tego drugiego nie jest tak oczywista i nie ma z tego powodu co dramatu robic. Co innego jak 105ka mialby max moment 250-260NM, wtedy można byloby ubolewac nad brakiem wersji 120KM.

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar _tomek_
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    tychy
    Auto
    Mieczysław i Julia
    Postów
    550

    Domyślnie

    Cytat Napisał teon Zobacz post
    A alfa przy 1500 ma zero NM. Zapewno przy 1500 tez juz ma okolo 300 NM. Niewielka różnica będzie wyczuwalna pod koniec skali obrotomierza od okolo 3700 obrotow. W normalnej jezdzie codziennej lepsze wrazenia beda z alfy przez to, ze ma ciut wiekszy moment. Nikt tu nie wmawia ze 1.6 diesel to demon predkosci, tylko ze roznica miedzy 120 i 300nm a 105 i 320nm na niekorzysc tego drugiego nie jest tak oczywista i nie ma z tego powodu co dramatu robic. Co innego jak 105ka mialby max moment 250-260NM, wtedy można byloby ubolewac nad brakiem wersji 120KM.
    słaba manipulacja z tym 0 przy 1500
    przy 1500 ten 105 koni ma 220-230 Nm
    230 a 300 to jednak różnica
    wystarczy poszukać a nie podawać dane wyssane z palca -> cinsoft

    a i turbina o zmiennej geometrii i o stałej geometrii łopatek Ci mówi coś ?
    czy nie ma dla ciebie żadnego znaczenia?

    cinek robił delte 1.6 120 koni i seria wypuliła ponad 320 Nm

Podobne wątki

  1. Cennik AR 166 z 1999
    Utworzone przez Masa625 w dziale 166
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 24-02-2021, 18:06
  2. Rozrząd komplet cennik
    Utworzone przez sznajderro w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-11-2014, 19:42
  3. Wyposażenie (cennik) Alfy 147
    Utworzone przez frapujacy w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-11-2010, 17:03
  4. Cennik Alfa Romeo sprzed 10 lat :-)
    Utworzone przez szerszeń w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 19-04-2009, 21:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory