Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 29 z 29

Temat: [JTMm] kopci i to bardzo

  1. #21
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Ej, dwie strony się zastanawiacie "co w trawie piszczy" zamiast zrobić logi. Jak ich nie potraficie zinterpretować, to wrzućcie je na forum. To nie jest objaw typu stukanie w lewym kole a by nie wyszedł w logach.
    Tak jak pisze sumka33 powodów takich objawów może być wiele, a logami albo znacznie zawęzicie lokalizacje błędu albo wprost go znajdziecie.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #22
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    ja robilem juz wszystkie logi i chyba nie znalezlismy przyczyny...ale jeszcze raz podam... http://uplodzik.pl/download.php?uid=0VHBP8O2 logi paliwa wolne...http://uplodzik.pl/download.php?uid=1YNBPJW8 i logi pod obciazeniem. Tutj logi doladowania http://uplodzik.pl/download.php?uid=0PIGXSR3 czyszczona byla zmiena geometria i cale turbo wiec w turbinie raczej wszystko okej, moze osprzet ,ale co sprawdzic bo na logach widac ze z jakiegos powodu sie przycina zmienna geometria...:/

  3. #23
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    Cytat Napisał peenbe Zobacz post
    ja robilem juz wszystkie logi i chyba nie znalezlismy przyczyny...ale jeszcze raz podam... http://uplodzik.pl/download.php?uid=0VHBP8O2 logi paliwa wolne...http://uplodzik.pl/download.php?uid=1YNBPJW8 i logi pod obciazeniem. Tutj logi doladowania http://uplodzik.pl/download.php?uid=0PIGXSR3 czyszczona byla zmiena geometria i cale turbo wiec w turbinie raczej wszystko okej, moze osprzet ,ale co sprawdzic bo na logach widac ze z jakiegos powodu sie przycina zmienna geometria...:/
    Z ciekawości spojrzałem na Twoje logi..tyle co ja się na tym znam / a sam pytam innych / to leje Ci 4 wtrysk, a dlaczego masa powietrza docelowa pokazuje Ci cały czas 1200 ? ...masz odłączoną przepływkę ?

  4. #24
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Kolega powyżej ma racje. Coś jest nie tak na 4-tym. 2 i 3 też coś się tam dzieje. Konieczny by był log z korekty + ciśnienie na railu + ogólna dawka paliwa + kąt. Wtedy można powiedzieć czy to faktycznie wtryski. Nie mniej na 80% tak to wygląda.
    Żądana dawka powietrza jest do kitu. Nie może być ciągle 1200 mg/w. Być może, że jedno jest powiązane z drugim....lub jeszcze zaloguj EGR-a
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 27-06-2012 o 10:32
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #25
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    http://uplodzik.pl/download.php?uid=A1ZIMVUV
    http://uplodzik.pl/download.php?uid=1HCXD9ST
    http://uplodzik.pl/download.php?uid=0VHBP8O2
    http://uplodzik.pl/download.php?uid=1YNBPJW8
    http://uplodzik.pl/download.php?uid=A8F6HJHZ
    jesli cos jeszcze to napiszcie co ,EGR mam nowy ,ale mozliwe ze z nim cos jest ,bo kilka osob pisze ze blad P1238 (taki mi wywala kiedy lapie MCSF) ,wlasnie moze miec przyczyne w EGRze...zrobie log najszybciej jak bede mogl...

  6. #26
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Masz już praktycznie wszystkie wartości potrzebne do interpretacji. Tylko szkoda, że każde w osobnych, różnych warunkach.
    Podawałem tutaj http://www.forum.alfaholicy.org/147/...tml#post867092 co logować i jak to zinterpretować. Ale chyba w tym temacie na to nie spojrzałeś Musisz to zrobić tak aby można było razem koło siebie porównać wartości.
    Na pewno ciśnienie na wolnych masz za niskie. Ma być w granicach 300 tak żądane jak i mierzone. A ty masz żądane 270 ?! Ten silnik wymaga 300.
    Z drugiej strony (w poprzednich logach) masz non stop żądaną ilość powietrza 1200 mg, a przepływomierz mierzy poprawnie. Czy ty nie masz czasem modyfikacji softu w ECU wykonanej przez jakiegoś nieudacznika ?
    Co do wtrysków. Tu też jest jajo. Zdejmij osłonę plastikową silnika i posłuchaj na wolnych obrotach czy czasem nie słychać "cykania" jakby powietrza wypychanego koło wtrysków. Jak możesz, to wrzuć tutaj fotkę okolic wtrysków.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #27
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    Dzieki za odpowiedz, napisz prosze jakie zrobic logi to je zrobie... fotke wtryskow tez zrobie jak najszybciej ,co do softu to chyba nie bylo nic robione ,bo cinek by to wychwycil...

  8. #28
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Zrób to co zrobiłeś tylko razem aby mozna porównac co w danym czasie się dzieje.
    Może być położenie pedału gazu(%), korekty, ciśnienie na railu, wielkość dawki.
    W drugim pedał gazu, EGR, przepływka, turbawka.
    Tylko wszystko pod obciążeniem, a nie na postoju.
    Zrób ta fotkę okolic wtrysków i obsłuchaj je.

    Nie wiem co cinek robił ale faktycznie nie wierzę aby tego nie sprawdził. A czemu się nie podjął diagnozy ?

    - - - Updated - - -

    A na wszelki wypadek, to podejdź na jakąś stację lub do jakiegoś motoryzacyjnego i kup sobie środek do czyszczenia wtrysków np. STP (to mam sprawdzone). Nie zaszkodzi, a gdyby faktycznie ten czwarty się zacierał (był zapchany), to powinno mu pomóc. Przynajmniej częściowo.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #29
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2009
    Auto
    AR159 Q-tronic
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    Spieszę z informacją, że drogi wąż Turbo -> IC w ASO kosztuje obecnie poniżej 200PLN - dzisiaj po południu odbieram żony 147kę gdzie było okrutne już dymienie przy mocniejszym wciśnięciu pedału przyspieszania. Miałem brać zamiennik z alle za 200PLN + przesyłka ale szybkie sprawdzenie mechanika w ASO w sklepiku i okazało się, że jest poniżej 200 PLN, czym też się zdziwił bo niedawno jeszcze była ponad 300PLN.
    Sprostowanie - okazało się, że chodziło o górną, długą czyli IC -> KOLEKTOR, a ta jak wiadomo jest "tania"...
    Ostatnio edytowane przez aro_1977 ; 06-07-2012 o 06:16 Powód: Sprostowanie

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 27-02-2016, 00:03
  2. Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 06-05-2014, 16:43
  3. Licznik bardzo bardzo bardzo dziwny temat
    Utworzone przez dudzik87 w dziale 147
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 12-09-2013, 14:02
  4. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 19-11-2012, 13:22
  5. JTD Trzęsie..bardzo kopci na siwo
    Utworzone przez Keeperek w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 22-09-2009, 12:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory