Garett
Garett
Jakie wartości powinien pokazywać manometr podczas jazdy ? Tzn max ciśnienie jakie powinien pokazać wciskając "do podłogi" ?
Roboczo 0,8. Przy pełnym bucie działa overboost czyli upuszcza trochę żeby turbo pompowało więcej. Jak dobrze pamiętam to 1bar.
Więc tak:
Zawór regulacji ciśnienia doładowania ( bodajże trójdrożny ) jest nowiutki.
Overboost czy MBC - ten czarny - działa poprawnie, sprawdzany pod ciśnieniem.
Turbo po regeneracji
Przepływka nowa.
Ciśnienia ładowania mamy aż 0.4, moc 155KM, moment 207, AFR 14
Silnik się wkręca, zresztą ma nowe świece, przewody, cewke, palec, krokowiec, czujniki spalania det, sonde, pompę paliwa itp...
Skoro AFR jest za wysoki tzn że dostaje paliwo, którego nie może przepalić.
Jak dla mnie to by potwierdzało, że jest coś nie tak z osprzętem turbo.
- - - Updated - - -
Czy to nie był by ten: http://www.treadstoneperformance.com/product.phtml?p=155&cat_key=660&prodname=Wastegate +Actuator%2C+Garrett+7psi ?
- - - Updated - - -
Czy to nie był by ten: http://www.treadstoneperformance.com/product.phtml?p=155&cat_key=660&prodname=Wastegate +Actuator%2C+Garrett+7psi ?
A na overbooście ile pompuje? Czy to już jest max?
Ale overboost działa? Czyli roboczo jest jeszcze mniej.
Podłuż tych podkładek więcej i zobacz czy to przyniesie efekty.
- - - Updated - - -
Kurde znaczy się zabierz, czyli poluźnij żeby ciśnienie łatwiej podciągało sztangę
Jestem na tropie nowej oraz używanej gruchy![]()
Więc tak grucha wymieniona i blow off również - ciśnienie wzrosło ale tylko do 0.8 - turbo jest wydajne, zresztą świeżo po regeneracji. Zawór trójdrożny jest również nowy, nieszczelności brak. Po odłączeniu bodajże podciśnienia od zaworu trójdrożnego mamy prawie 2 bary i auto jedzie jak szalone. Czy możliwe jest, że może być uszkodzony sterownik silnika który powoduje że ten zaworek trójdrożny upuszcza doładowanie ?
on nie upuszcza ciśnienia tylko pozwala podnieść. po prostu jak nie działa to nie wtłoczy więcej niż 0,8