Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: Mój wymysł czy problemy z silnikiem i osprzetem?

  1. #11
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2007
    Auto
    159 1,9 JTDM 150 KM
    Postów
    56

    Domyślnie

    Drganie pedału początek kończ dwumasy - stwierdzone na mojej alfie przy przebiegu<80kkm.
    Jeśli jest wsio OK check Engine nie ma prawa się świecić. Mechanika który mówi ze Alfy tak maja kazałbym wychłostać i wtrącić do lochu za nieznajomość swojego fachu

  2. #12
    BURATINO
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Saaboholic Zobacz post
    I to jest właśnie problem,skasował,po kilku km znowu się pojawił.paranoja,
    Problem to raczej jest z tym mechanikiem ktory skasowal ten blad wypadaloby chocby sprawdzic od czego on sie bierze,a nie tylko skasowac.Czasami dobrze jest wiedziec co sie kasuje,aby moc usunac przyczyne

  3. #13
    criss
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Saaboholic Zobacz post
    Witam wszystkich posiadaczy AlfówMiałem okazję pojeździć Alfa 159 1.9 jtd.Kilka rzeczy mnie zaniepokoiło,mianowicie:
    1.w momencie odpalenia auta,przez chwilę strasznie trzęsie budą,jeździłem dieslami,ale ten pali dziwnie.czy to może być wina uszkodzonej poduszki pod silnikiem?
    2.biegi i sprzęgło chodzą ciężko,plus przy naciśnięciu sprzęgła na luzie pedał drga.Koło dwumasowe do wymiany?
    3.Świeci sie kontrolka check Engine,po podpięciu do kompa,mechanior w Aso stwierdził,że wszystko jest ok

    Poza tym,jeździ się przyjemnie,alę wole swojego Saaba 9-5.Pozdrawiam Alfaholiców
    AD 2. co do biegów to jest to normalne no chyba że za ciężko wchodzą to wtedy winy szukać w sprzęgle. Jak wciśniesz pedał do końca i drga to jest raczej nie za dobrze z dwumasą ale jak tylko lekko go naciskasz (do momentu pojawienia się oporu) i tez lekko drga to nie ma się co przejmować bo dwumasa tłumi drgania skrętne.

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    nie koniecznie sprzegla criss.Moze miec tez zatarte linki i trzeba je wtedy albo wymienic albo z tego co pamietam nasmarowac.Pozdrawiam

  5. #15
    criss
    Gość

    Domyślnie

    tez można podejrzewać synchronizatory wszyscy w takim przypadku są podejrzani

  6. #16
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Podbeskidzie
    Auto
    Giulietta 1.4 MA TCT Sportiva QV
    Postów
    147

    Domyślnie

    Gdzie Ty mieszkasz??Moze ktos doradzi Ci dobrego speca od alf w okolicy

    A propos problematycznego tzn. mało kulturalnego odpalanie - czy ktoś może mi polecić speca od Alfy (JTDm) z rejonu Bielska - Białej tudzież okolic?

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    ale co chcesz z tym zrobic??Chyba wiesz ze raczej nie ma sposobu zeby zlikwidowac problem zaplonu

  8. #18
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Mariano_lodz
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 2,4
    Postów
    497

    Domyślnie

    Cytat Napisał Czarny_28 Zobacz post
    jasne alfy tak maja jak sie nie ma pojecia co sie dzieje.To jak tak maja to dlaczego go nie skasowal chociaz.
    takie osoby nazywajmy AMATORAMI, bo do mechanika to mu duuuzo brakuje

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar grzdylu
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 3,0 V6
    Postów
    1,381

    Domyślnie

    a jakim Ty ASO byłeś? Czy to na pewno było ASO Alfa Romeo? Powiem tak...nie Alfy tak nie mają, że ma się palić Check Engine...jeśli ktoś tak mówi to albo jest lebiegą, albo totalnym ignorantem.
    Born to be wild.

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar szewi
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa
    Postów
    1,084

    Domyślnie

    przy zapolonie i po nie powinno nadmiernie trzesc buda (wiadomo przy samym odpaleniu moze tak ale jest to raczej kulturalne odpalenie, niz wrazenie jakby silnik mial wyskoczyc z auta) - tutaj moga byc tez zle ustawione wtryskiwacze, ew mozliwe ze jest nowszy oryginalny soft, ktory lepiej dobiera dawke paliw ana start (W ASO powinni wiedziec czy jest nowsza wersja oprogramowania i tam tez moga ja wgrac).
    check engine nie ma prawa byc, a jesli powraca tzn ze problem nie zostal wyeliminowany (dobry mechanik po podpieciu do kompa stowerdzi co bylo przyczyna i ja usunie a nie tylko skutek w postaci skasowania bledu - przyczyn moze byc duzo np DPF, EGR, kolektor zacinajace sie klapy, gdzies dostaje sie lewe powietrze, ale bez dobrej dizgnozy to wrozenie z fusow).
    Drganie pedalu sprzegla to najpewniej dwumasa, ktorej wymiana to koszt ok 2,5 tys w 1.9
    Dopoki nie wyjasnisz ww. ja bym na twoim miejscu sie wstrzymal z kupnem.
    Mala rada na poczatek - zmien mechanika

Podobne wątki

  1. [147] Problemy z silnikiem
    Utworzone przez oosia w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 18-01-2015, 00:19
  2. Problemy z silnikiem JTS 2.0
    Utworzone przez Italiano_Vero w dziale GT
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-07-2012, 07:38
  3. Problemy z silnikiem JTS 2.0
    Utworzone przez Italiano_Vero w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-07-2012, 15:16
  4. Problemy z silnikiem
    Utworzone przez AF156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 25-01-2012, 13:30
  5. Problemy z silnikiem
    Utworzone przez TOMAJ w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 12-12-2011, 12:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory