Więc pewnie najlepiej wymienic wariator i rozrząd?
Wariator nie pada po 3tys wiec cos jest nie tak,byc moze nie jest zmieniony...
Prawidlowo po wymianie jakiegokolwiek elementu z zespolu rozrzadu powinno sie zalozyc nowy pasek chyba ze przebieg jest nie wiekszy niz 5 tys km tak twierdzi moj mechanik mysle ze mozna sie z nim zgodzic jak i z kolega zz top ze wariator moglbyc niewymieniony mozna to sprawdzic po jego wyjeciu bo ma naniesiony rok produkcji
Mysle ze najrozsadniejszym rozwiazaniem byloby odwiedzic autoryzowany serwis chyba ze ktos z forum polei ci sprawdzonego mechanika od wloskiej roboty z okolicy
Generalnie pasek powinien isc nowy to sie zgadza,wariator prosto sprawdzic a poza sprawdzeniem to starego nie oddano?stare czesci powinno sie chyba otrzymac...
W twoim przypadku wariator daje czadu jakby mial ze 100tysiecy.Po elementach bedzie widac czy to nowy wariator jak sie go otworzy
Moze ktos poleci dobrego mechanika z okolic koszalina, bądz kołobrzegu?
Spróbuj na regionalnym dziale kogos zapytac lub w temacie serwisy,na pewno znajdzie sie ktos uczciwy z twojej okolicy